Gratis geldquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik heb ook nog wel meer subsidie gehad
Maar deze kwamen ze uit zichzelf voor bij me aan de deur
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog maar even een stukje lopen. 3929 stapjes schiet niet op natuurlijk.
Mooi op tijd.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
Vier glazen champoepel, ik ben dronken![]()
"Ja hoi ik ben van de gemeentequote:
Vind dat nou niks voor jou.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
Vier glazen champoepel, ik ben dronken![]()
Wel cash in mijn vuistje.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ja hoi ik ben van de gemeente
Wil je ¤2500?"
"HEE BROER, WIL JE GELD VANGEN?!"quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ja hoi ik ben van de gemeente
Wil je ¤2500?"
Moest wel nog wat meer isoleren. Maar dingen die ik het jaar ervoor had gedaan telden wel meequote:
Sounds legitquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"HEE BROER, WIL JE GELD VANGEN?!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nou, das toch mooi eh?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moest wel nog wat meer isoleren. Maar dingen die ik het jaar ervoor had gedaan telden wel mee
Zekerquote:
Beter dan op de vuist.quote:
Whehe, des te meer winters voor jou!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker
Heb 2 ramen vervangen die op de planning stonden voor later, waar ik nog voor aan het sparen was.
Die naar voren gehaald
Bwah, ik kan ze hebben!quote:
Zo'n dikke ambtenaar?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, des te meer winters voor jou!
[..]
Bwah, ik kan ze hebben!
Ja hoor. Heb eens een milieuambtenaar bij de keel gepakt.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja hoor. Heb eens een milieuambtenaar bij de keel gepakt.
Die wilde mij onterecht bekeuren. En dat was ook zo. Vond de rechter ook.quote:
Mallerd!quote:
Ja als je niks eet dan tikt de alcohol wel lekker snel aan natuurlijkquote:
Nice.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die wilde mij onterecht bekeuren. En dat was ook zo. Vond de rechter ook.
[..]
Mallerd!
Nou nee, het kostte mij twee stagedagen door die rare vent. Ook daar was de rechter het mee eens.quote:
Ohw.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou nee, het kostte mij twee stagedagen door die rare vent. Ook daar was de rechter het mee eens.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:04 schreef Ama het volgende:
Toch maar even een pyjamabroek aangedaan want kreeg beetje frisjes binnen.
En dan val je die maar fysiek aan?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die wilde mij onterecht bekeuren. En dat was ook zo. Vond de rechter ook.
[..]
Mallerd!
Normaal gesproken niet, maar deze vroeg erom.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet, maar deze vroeg erom.
quote:
quote:
Ja en ook maar even sokken.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:20 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga kip wokken in een yakitori marinade met oesterzwam, rode paprika en groene asperges
Nou okee. 7549. Het gaat allemaal bepaald niet van harte vandaag zeg.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog maar even een stukje lopen. 3929 stapjes schiet niet op natuurlijk.
"Hey wil je me slaan?"quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet, maar deze vroeg erom.
Gaat lekker wordenquote:
jaloersquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en ook maar even sokken.Het is hier 20.5 binnen en in de schaduw.
Nou mag binnenkort wel weer een peeling pakken. Rimpels everywherequote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En straks lekker met een masker op de bank.
Oh dat warmt wel snel op.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:27 schreef mschol het volgende:
[..]
jaloers
23.8 nu binnen in woonkamer, keuken 24+
Hoe kun je in dit land een koe kwijtrakenquote:Al bijna twee weken op de vlucht: ontsnapte koe bij Etten-Leur niet te vangen en mogelijk gevaarlijk
Een koe die op 4 mei ontsnapte in het buitengebied van Etten-Leur, houdt zich al bijna twee weken schuil. Het dier is tot nu toe niet te vangen of te verdoven.
Ze werd voor het laatst gezien in het buitengebied van Etten-Leur, maar waar ze zich nu bevindt is niet duidelijk. Het zou gaan om een koe die niet gewend is aan mensen. Geen dier waar je een touw om de nek kunt gooien, waarna ze kalm met je meeloopt. Integendeel.
https://www.bndestem.nl/e(...)gevaarlijk~a9ccca23/
1-0 voor de koe.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe kun je in dit land een koe kwijtraken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |