abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220859878
quote:
Donald Trump trapt Stephen Colbert na laatste show na: ’Hij was net een dode’

Donald Trump heeft vertrekkend talkshowhost Stephen Colbert na zijn laatste The late show nog een trap nagegeven. Godzijdank is hij eindelijk weg”, schreef de Amerikaanse president op Truth social.

„Verbazingwekkend dat hij het zo lang heeft volgehouden!”, aldus Trump. „Geen talent, geen kijkcijfers, geen leven. Hij was net een dode. Je zou zomaar iemand van de straat kunnen plukken en die zou nog beter zijn dan deze totale eikel.”

CBS zond The late show donderdag voor de laatste keer uit. Colbert was de afgelopen elf jaar de presentator. Hij moest wijken, omdat de zender verlies zou lijden met het programma. Critici meenden echter dat de stopzetting te maken zou hebben met de kritiek die Colbert regelmatig had op Trump. .
Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)-dode/152575756.html

Bekijk deze YouTube-video

Een ding is wel zeker, Stephen Colbert heeft wel meer zelfspot en humor dan Donald Trump.
En Paul McCartney is momenteel actiever bezig dan de vier jaar jongere Donald Trump. Hij trad deze week ook al op met meerdere nummers in de Saturday Late Night Show
pi_220859923
Het valt mij altijd op dat die rechtse roeptoeters vinden dat er geen VVMU meer is en dat links cancelt, maar van een potje censuur en machtsmisbruik xijn ze ook niet vies als ze de kans krijgen. Mafiapraktijken.
"mighty, mighty warrior"
pi_220860007
Nee omdat er alleen nog een paar seniele bejaarden naar keken. Paul McCartney klinkt ook nergens meer naar.
pi_220860022
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:50 schreef Koekoekmakto het volgende:
Het valt mij altijd op dat die rechtse roeptoeters vinden dat er geen VVMU meer is en dat links cancelt, maar van een potje censuur en machtsmisbruik xijn ze ook niet vies als ze de kans krijgen. Mafiapraktijken.
Eerste keer met de republikeinen?

Obama is een slecht persoon omdat hij niet op de juiste wijze een saluut gaf. Maar Trump is een goed persoon zelfs als hij een Amerikaan zou doden omdat hij het oneens met hem is want dat is wat Jezus zou willen
  vrijdag 22 mei 2026 @ 11:14:49 #5
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220860030
Vieze demlibs ze maken alles kapot heyaaa USA USA USA.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2026 @ 11:15:31 #6
284411 crew  heywoodu
pi_220860036
quote:
„Verbazingwekkend dat hij het zo lang heeft volgehouden!”, aldus Trump. „Geen talent, geen kijkcijfers, geen leven. Hij was net een dode. Je zou zomaar iemand van de straat kunnen plukken en die zou nog beter zijn dan deze totale eikel.”
Dit schoolpleinniveau van beledigen is ook zo typisch Trump weer he _O-
pi_220860062
Nee Colbert is gewoon terminaal ongrappig
-XOXO-
pi_220860156
Stephen Colbert was in het begin bij The Daily Show nog wel grappig en scherp.

Hij is de laatste jaren helaas afgegleden tot dezelfde progressieve globaliatische eenheidsworst die denkt de bevolking op te moeten voeden met hun eigen idealen. Het dieptepunt was wel het corona vaccinatie dansje, heb zelden zulke plaatavervangende schaamte ervaren.

Trump zuigt en is zo corrupt als de neten, maar Colbert heeft dit toch echt aan zichzelf te danken.
pi_220860370
Ik vind Jimmy Kimmel inderdaad beter.
pi_220860385
ja lijkt me wel.

Beste bekeken Late Night Show wordt week voor de goedkeuring van een fusie stopgezet, waar toestemming voor nodig is van de overheid die onder leiding staat van een vent die een stijfje krijgt bij het feit dat de show weg is.

Verder wel een vreselijke show, maar dat zijn ze allemaal sinds The Late Late show met Craig Ferguson weg is ;(
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:23:12 #11
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220860679
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit schoolpleinniveau van beledigen is ook zo typisch Trump weer he _O-
Sterker nog, die uitlatingen zijn nog veel meer van toepassing op Trump zelf.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220860732
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:50 schreef Koekoekmakto het volgende:
Wat is de censuur precies? Het is niet zo dat de CIA hielp met de zuivering van Facebook en Twitter of zo, dat was onder Biden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220860770
Jammer. Colbert is geweldig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 13:38:49 #14
441859 crew  Lenny77
pi_220860809
Ik weet zeker dat een hele hoop mensen hetzelfde over hem denken :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220860846
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Wat is de censuur precies? Het is niet zo dat de CIA hielp met de zuivering van Facebook en Twitter of zo, dat was onder Biden.
Trump heeft de baas van Paramount in zijn zak. Staat in meerdere artikelen online. En ik geloof wel in een wederdienst op dat niveau om een satiricus het zwijgen op te leggen. Trump is een jankerd.
"mighty, mighty warrior"
pi_220860963
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:46 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Trump heeft de baas van Paramount in zijn zak. Staat in meerdere artikelen online. En ik geloof wel in een wederdienst op dat niveau om een satiricus het zwijgen op te leggen. Trump is een jankerd.
Oe, het staat in meerder artikelen, dan moet het wel waar zijn en ook nog censuur zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220860976
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Oe, het staat in meerder artikelen, dan moet het wel waar zijn en ook nog censuur zijn.
Yep. Goed gezien.
"mighty, mighty warrior"
pi_220861103
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:10 schreef DrDentz het volgende:
Nee omdat er alleen nog een paar seniele bejaarden naar keken. Paul McCartney klinkt ook nergens meer naar.
De kijkcijfers verbazen me altijd wat. Je zou denken populaire shows maar zo'n Jimmy Kimmel bijv. trekt iets van 2 miljoen kijkers, in een land als Amerika? In NL doen Lubach en Vandaag Inside al rond de miljoen....

Edit: Colbert rond de 2,7 miljoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')