Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)-dode/152575756.htmlquote:Donald Trump trapt Stephen Colbert na laatste show na: ’Hij was net een dode’
Donald Trump heeft vertrekkend talkshowhost Stephen Colbert na zijn laatste The late show nog een trap nagegeven. Godzijdank is hij eindelijk weg”, schreef de Amerikaanse president op Truth social.
„Verbazingwekkend dat hij het zo lang heeft volgehouden!”, aldus Trump. „Geen talent, geen kijkcijfers, geen leven. Hij was net een dode. Je zou zomaar iemand van de straat kunnen plukken en die zou nog beter zijn dan deze totale eikel.”
CBS zond The late show donderdag voor de laatste keer uit. Colbert was de afgelopen elf jaar de presentator. Hij moest wijken, omdat de zender verlies zou lijden met het programma. Critici meenden echter dat de stopzetting te maken zou hebben met de kritiek die Colbert regelmatig had op Trump. .
Eerste keer met de republikeinen?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:50 schreef Koekoekmakto het volgende:
Het valt mij altijd op dat die rechtse roeptoeters vinden dat er geen VVMU meer is en dat links cancelt, maar van een potje censuur en machtsmisbruik xijn ze ook niet vies als ze de kans krijgen. Mafiapraktijken.
Dit schoolpleinniveau van beledigen is ook zo typisch Trump weer hequote:„Verbazingwekkend dat hij het zo lang heeft volgehouden!”, aldus Trump. „Geen talent, geen kijkcijfers, geen leven. Hij was net een dode. Je zou zomaar iemand van de straat kunnen plukken en die zou nog beter zijn dan deze totale eikel.”
Sterker nog, die uitlatingen zijn nog veel meer van toepassing op Trump zelf.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit schoolpleinniveau van beledigen is ook zo typisch Trump weer he
Wat is de censuur precies? Het is niet zo dat de CIA hielp met de zuivering van Facebook en Twitter of zo, dat was onder Biden.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:50 schreef Koekoekmakto het volgende:
Het valt mij altijd op dat die rechtse roeptoeters vinden dat er geen VVMU meer is en dat links cancelt, maar van een potje censuur en machtsmisbruik xijn ze ook niet vies als ze de kans krijgen. Mafiapraktijken.
Trump heeft de baas van Paramount in zijn zak. Staat in meerdere artikelen online. En ik geloof wel in een wederdienst op dat niveau om een satiricus het zwijgen op te leggen. Trump is een jankerd.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat is de censuur precies? Het is niet zo dat de CIA hielp met de zuivering van Facebook en Twitter of zo, dat was onder Biden.
Oe, het staat in meerder artikelen, dan moet het wel waar zijn en ook nog censuur zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:46 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Trump heeft de baas van Paramount in zijn zak. Staat in meerdere artikelen online. En ik geloof wel in een wederdienst op dat niveau om een satiricus het zwijgen op te leggen. Trump is een jankerd.
Yep. Goed gezien.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Oe, het staat in meerder artikelen, dan moet het wel waar zijn en ook nog censuur zijn.
De kijkcijfers verbazen me altijd wat. Je zou denken populaire shows maar zo'n Jimmy Kimmel bijv. trekt iets van 2 miljoen kijkers, in een land als Amerika? In NL doen Lubach en Vandaag Inside al rond de miljoen....quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:10 schreef DrDentz het volgende:
Nee omdat er alleen nog een paar seniele bejaarden naar keken. Paul McCartney klinkt ook nergens meer naar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |