Storer was wel een goeie keus, die vergeet ik deze Giro elke keerquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:17 schreef GotenSSJ het volgende:
1-7, 13, 16.
Ongetwijfeld meer hiermee, of Gee ipv O’Connor. Maar eindelijk eens een goede dag
Dit is precies wat ik ook hebquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:17 schreef GotenSSJ het volgende:
1-7, 13, 16.
Ongetwijfeld meer hiermee, of Gee ipv O’Connor. Maar eindelijk eens een goede dag
Narvaez is wel duur om mee te gokkenquote:
Maar ja, kan wel uitbetalen. Hopelijkquote:Op zondag 24 mei 2026 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Narvaez is wel duur om mee te gokken
In die sprint voor Blikra was ie enorm snel. En Dversnes is totaal uit vorm. Ik zeg, dit wordt de Lollerdag.quote:Op zondag 24 mei 2026 13:51 schreef wimderon het volgende:
Ik durf Lulland niet aan, ook omdat ze daar ook voor Dversnes zouden kunnen gaan.
Maar dat is wel een leuk paard.
Grijs dus. Hopelijk top 7quote:
Ja daar heb ik wel over nagedacht, maar ik zie ze wel voor Dvwrsnes gaan.quote:Op zondag 24 mei 2026 13:51 schreef wimderon het volgende:
Ik durf Lulland niet aan, ook omdat ze daar ook voor Dversnes zouden kunnen gaan.
Maar dat is wel een leuk paard.
Ik had nog wel nagedacht over fenomeen David Gonzalezquote:Op zondag 24 mei 2026 14:06 schreef DeeBee het volgende:
Managedeuren volledig gesloten, dat viel wel te verwachten
Ik denk het nietquote:Op zondag 24 mei 2026 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daar heb ik wel over nagedacht, maar ik zie ze wel voor Dvwrsnes gaan.
Mensen met Lolland kunnen in hun handen wrijven.quote:
Achja, ik denk niet dat mensen met hem daar veel problemen mee hebben.quote:
Dat is het dan toch nog steeds? Niet alsof die 4 ervoor veel zijn gekozenquote:Op zondag 24 mei 2026 17:18 schreef wimderon het volgende:
Dit was een prima dag geweest als die 4 er niet voor waren gebleven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |