Storer was wel een goeie keus, die vergeet ik deze Giro elke keerquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:17 schreef GotenSSJ het volgende:
1-7, 13, 16.
Ongetwijfeld meer hiermee, of Gee ipv O’Connor. Maar eindelijk eens een goede dag
Dit is precies wat ik ook hebquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:17 schreef GotenSSJ het volgende:
1-7, 13, 16.
Ongetwijfeld meer hiermee, of Gee ipv O’Connor. Maar eindelijk eens een goede dag
Narvaez is wel duur om mee te gokkenquote:
Maar ja, kan wel uitbetalen. Hopelijkquote:Op zondag 24 mei 2026 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Narvaez is wel duur om mee te gokken
In die sprint voor Blikra was ie enorm snel. En Dversnes is totaal uit vorm. Ik zeg, dit wordt de Lollerdag.quote:Op zondag 24 mei 2026 13:51 schreef wimderon het volgende:
Ik durf Lulland niet aan, ook omdat ze daar ook voor Dversnes zouden kunnen gaan.
Maar dat is wel een leuk paard.
Grijs dus. Hopelijk top 7quote:
Ja daar heb ik wel over nagedacht, maar ik zie ze wel voor Dvwrsnes gaan.quote:Op zondag 24 mei 2026 13:51 schreef wimderon het volgende:
Ik durf Lulland niet aan, ook omdat ze daar ook voor Dversnes zouden kunnen gaan.
Maar dat is wel een leuk paard.
Ik had nog wel nagedacht over fenomeen David Gonzalezquote:Op zondag 24 mei 2026 14:06 schreef DeeBee het volgende:
Managedeuren volledig gesloten, dat viel wel te verwachten
Ik denk het nietquote:Op zondag 24 mei 2026 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daar heb ik wel over nagedacht, maar ik zie ze wel voor Dvwrsnes gaan.
Mensen met Lolland kunnen in hun handen wrijven.quote:
Achja, ik denk niet dat mensen met hem daar veel problemen mee hebben.quote:
Dat is het dan toch nog steeds? Niet alsof die 4 ervoor veel zijn gekozenquote:Op zondag 24 mei 2026 17:18 schreef wimderon het volgende:
Dit was een prima dag geweest als die 4 er niet voor waren gebleven
Verschillen zijn dan wel een stukje groter in bedragen, bij Mozzato scheelt het bijvoorbeeld een kleine 4 ton.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is het dan toch nog steeds? Niet alsof die 4 ervoor veel zijn gekozen
Ja eens. Vrij zuur voor jou zo.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Verschillen zijn dan wel een stukje groter in bedragen, bij Mozzato scheelt het bijvoorbeeld een kleine 4 ton.
Het probleem is dat ie soms ineens kan winnen.quote:Op zondag 24 mei 2026 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Uden wordt veel te vaak gekozen gezien zijn non prestaties.
(Ik heb hem vandaag)
Daarom had ik hem ook vanwege stagehunten maar poeh wat een strontpot.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het probleem is dat ie soms ineens kan winnen.
Keer een half miljoen op de betere teams. Nog niet echt een big deal.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mijn team gaat als een baksteen naar beneden.
Ik neig naar naar twee vluchtersritten achter elkaar. Ik denk dat Jonas liever nog een keer in de Dolomieten wint en de rest van de klassementsploegen zal het wel geloven voor de dagzege met Vingegaard erbij?quote:Op zondag 24 mei 2026 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Keer een half miljoen op de betere teams. Nog niet echt een big deal.
Dinsdag weer voor klassement met alle saaie namen?
Ik liever Kuss dan HIERT en Harper ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Had toch liever Kuss dan De La Cruz
Ongekende strontpotquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |