quote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het zijn dus idd gewoon zaadjes van de petunia
Ik moet nu alleen wel ff opzoeken hoe ik die piepkleine zaadjes het beste kan verzamelen, bewaren en weer uitzaaienquote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:20 schreef Blues het volgende:
[..]Idd. en wat een mooie stekelige, borstelige zaadjes ook.
Charmant accent heeft de dame, luv itquote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kiek, weer wat geleerd. Ik dacht dat de groene knoppen nieuwe bloemen waren, maar dat zijn dus dichte zaaddozen, en die moeten verwijderd worden
Bekijk deze YouTube-video
Ik kan er de hele dag naar luisterenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:48 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Charmant accent heeft de dame, luv it![]()
Pluspunten voor de hont
Tofquote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:43 schreef loveli het volgende:
Gespot in de vlinderstruik, een kolibrievlinder. Had al eerder in het dorp een eigenaardig beest gezien, wist niet dat het bestond.
Mooi hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:43 schreef loveli het volgende:
Gespot in de vlinderstruik, een kolibrievlinder. Had al eerder in het dorp een eigenaardig beest gezien, wist niet dat het bestond.
Geweldigquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:00 schreef Kanaroe het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat een ding hè, ik maak elke dag een paar fotootjes (nu maar wat kleiner gepost anders voel ik me zo opdringerig)
Bloem ruikt superzoet, de hommels komen er bijna niet uit zo plakkerig is het tussen de bloemblaadjes
Ik herken de buren niet eens als ik ze in de supermarkt tegen het lijf loop, dus het kan heel goed aan mijn opmerkzaamheid liggenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Mooi hoor![]()
Ben altijd een beetje verbaasd dat ze nog zo onbekend zijn, ze zijn hier al minstens 15 jaar aanwezig in de tuin
Geniet er van loveli
quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik herken de buren niet eens als ik ze in de supermarkt tegen het lijf loop, dus het kan heel goed aan mijn opmerkzaamheid liggen
quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik herken de buren niet eens als ik ze in de supermarkt tegen het lijf loop, dus het kan heel goed aan mijn opmerkzaamheid liggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |