Dat hoop ik van niet.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:38 schreef chufi het volgende:
Er zullen zo wel een serie YT aankomen vermoed ik
Dat diegene maar een ban krijgt.quote:
Das een boute wens ...quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat diegene maar een ban krijgt.
Mjah, ajax had gewoon zijn best moeten doen, was het niet nodig geweest.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die had toch kunnen uitwijken naar dat Volendam stadion ..?
K zal jou eens een banaan gevenquote:Op donderdag 21 mei 2026 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat diegene maar een ban krijgt.
Stuur ik mijn parkiet op je af.quote:
Mja, wat heb ik aan een illusie?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stuur ik mijn parkiet op je af.
Vriendschap is toch een illusie?quote:
Ik heb er zelfs geen actieve herinnering meer aanquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is gewoon een leuke slechte film.
[..]
Ook al geen fan.
Voor jou wel blijkbaarquote:Op vrijdag 22 mei 2026 00:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vriendschap is toch een illusie?
Alles is een illusie?quote:
We hadden het van de week toch over gevaarlijke virussen?quote:
Mjah, als je meedoet bij een XR iets ben je natuurlijk ook uitschot waar wel iets gedaan mee mag wordenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:49 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)elzoekers-te-steunen
Oeh, dolletjes.quote:
Ik heb Extinction Rebellion nooit geweld zien gebruiken, ze bezetten alleen wegen. Dus een vergelijking met gewelddadige raddraaiers die van gemeente naar gemeente trekken om anti-asiel te demonstreren gaat mank.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, als je meedoet bij een XR iets ben je natuurlijk ook uitschot waar wel iets gedaan mee mag worden![]()
Al hebben ze het een keer netjes gehouden blijkbaar voor wel een goed doel
Dat zijn degene die binnenkort je trein weer blokkerenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb Extinction Rebellion nooit geweld zien gebruiken, ze bezetten alleen wegen. Dus een vergelijking met gewelddadige raddraaiers die van gemeente naar gemeente trekken om anti-asiel te demonstreren gaat mank.
Ja ik ga goed geïrriteerd zijn als dat gebeurtquote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn degene die binnenkort je trein weer blokkeren
Die terroristen rond asiel daar MOET iets mee gebeuren. Die optie gaan ze ook niet leuk vinden.
Staat weer op de planningquote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik ga goed geïrriteerd zijn als dat gebeurtEn als ze geweld gaan gebruiken mogen ze helemaal opzouten natuurlijk
brrrrr, neequote:
Was inderdaad ruim de moeilijkstequote:Op vrijdag 22 mei 2026 01:03 schreef marcb1974 het volgende:
www.maptap.gg May 22
85🤗 95🏅 99🎯 92😁 31😪
Final score: 747
Die laatste
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:41 schreef RedShoe het volgende:
Extinction Rebellion vecht voor een goede zaak
Klimaatverandering.quote:
kansloos dus , mafkezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |