Dat hoop ik van niet.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:38 schreef chufi het volgende:
Er zullen zo wel een serie YT aankomen vermoed ik
Dat diegene maar een ban krijgt.quote:
Das een boute wens ...quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat diegene maar een ban krijgt.
Mjah, ajax had gewoon zijn best moeten doen, was het niet nodig geweest.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die had toch kunnen uitwijken naar dat Volendam stadion ..?
K zal jou eens een banaan gevenquote:Op donderdag 21 mei 2026 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat diegene maar een ban krijgt.
Stuur ik mijn parkiet op je af.quote:
Mja, wat heb ik aan een illusie?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stuur ik mijn parkiet op je af.
Vriendschap is toch een illusie?quote:
Ik heb er zelfs geen actieve herinnering meer aanquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is gewoon een leuke slechte film.
[..]
Ook al geen fan.
Voor jou wel blijkbaarquote:Op vrijdag 22 mei 2026 00:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vriendschap is toch een illusie?
Alles is een illusie?quote:
We hadden het van de week toch over gevaarlijke virussen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |