quote:
Op zaterdag 23 mei 2026 23:01 schreef Aoibhin het volgende:[..]
Oeh, lekker zeg, en goed idee om er ijs van te maken

Laat ons weten hoe het gelukt is!
Ik vond het koken van die blikjes zo'n openbaring. Ondanks dat er wat tijd overheen gaat (het koken van die blikjes + afkoelen) is het zo makkelijk. Het kan op deze manier eigenlijk nooit misgaan.
Ik heb het vaker gemaakt al ben ik nu weer vergeten hoe ik het ook alweer deed.
Ik heb vanavond slagroom met mascarpone samen geklopt, beetje zoetstof en cacao erdoor en samen met aardbeien gegeten.
Rest doe ik morgen de dulce de leche doorheen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea