Als je denkt dat de veiling klaar is, komt er weer een minuut bij. Nu 295kquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:31 schreef paardendokter het volgende:
Het bieden op het eerste pand van Krap bij Kas is begonnen
Iemand die hierop een toelichting kan geven? Zelf geen idee....quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:48 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Als je denkt dat de veiling klaar is, komt er weer een minuut bij. Nu 295k
Wordt er in de laatste (30) seconden voor sluiten van de veiling geboden, dan wordt de veiling automatisch verlengd (naar 60 seconden). Op deze manier heeft iedereen een eerlijke kans om een bieding te plaatsen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:50 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Iemand die hierop een toelichting kan geven? Zelf geen idee....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik vind het prima hoor, mooi rendement zo. Maar zouden die gasten nu zelf niet snappen dat je een herfinancieringstraject tijdig moet opstarten? Ik verbaas me daar iedere keer weer over.Pecunia non olet
Er zullen nog wel de nodige kosten van betaald moeten worden maar op zich is dit wel transparant.quote:
.......en wordt er een hogere opbrengst behaaldquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:52 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Wordt er in de laatste (30) seconden voor sluiten van de veiling geboden, dan wordt de veiling automatisch verlengd (naar 60 seconden). Op deze manier heeft iedereen een eerlijke kans om een bieding te plaatsen.
De hoogste bieder in fase 1 krijgt 1% beloning....quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:05 schreef KrekelJapie het volgende:
Opbrengst 200 hoger tijdens afslag.
Je kan dus beter tijdens biedproces niets doen en alleen met afslag bieden.
Hadden we laatst niet een project waar er 80k aan kosten waren?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:06 schreef paardendokter het volgende:
326.200 ¤ voor Ruitenveen. Zelfs schijf 2 zit daarmee op 98% recovery
Die loopt al lekker door, ik zit in schijf 1a. Komt goed.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:01 schreef paardendokter het volgende:
En het tweede pand is nu onder hamer
1B is ook al safe, schijf 2 kan ca. 50 % afschrijven.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:09 schreef quepos het volgende:
[..]
Die loopt al lekker door, ik zit in schijf 1a. Komt goed.
Moet SiG haar kosten ook niet hier nog mee verrekenen?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:27 schreef paardendokter het volgende:
Opbrengst Apolloplantsoen blijft 357.500 EUR, bij een wozwaarde van 518.000¤. Schijf 2 schrijft 50 % af. 1A en 1B zijn safe.
Ja vast wel, geen idee hoeveel dat zal zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:28 schreef impact9 het volgende:
[..]
Moet SiG haar kosten ook niet hier nog mee verrekenen?
Ik ben bang - flink wat - daarmee zou zomaar de gehele schijf 2 afgeboekt kunnen worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:29 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Ja vast wel, geen idee hoeveel dat zal zijn
Ik heb schijf 3 nog niet genoemd, maar die schrijft dus 100 % af. Maar goed, dat weet je van te voren als je daar in investeert en er komt een default.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:35 schreef impact9 het volgende:
[..]
Ik ben bang - flink wat - daarmee zou zomaar de gehele schijf 2 afgeboekt kunnen worden.
Dat dhr K. Kleinn. het ooit zover heeft laten komen in deze markt is mij volstrekt een raadsel.
Daar was de rente vergoeding ook naar.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:39 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Ik heb schijf 3 nog niet genoemd, maar die schrijft dus 100 % af. Maar goed, dat weet je van te voren als je daar in investeert en er komt een default.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |