Even afgewacht of iemand nog een ander juist antwoord zou geven, maar dat duurt me nu te lang, dus ik ga deze het punt geven. Andere (bekende) opties waren J. Balvin (Mi Gente was zonder en mét Beyonce een nummer 1) en Naughty Boy-productie Runnin'. De andere samenwerkers waren inderdaad minder bekende namen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Missy Elliot is de ene, andere geen idee
Blijft alleen It's A Fine Day over.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:46 schreef pipster het volgende:
Miss California
Miss Montreal Gokje
Miss Montreal Gokje
Miss Sarajevo
Miss Independent
quote:
Gewoon de bijbehorende artiest of titel invullen!quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:06 schreef bartrid het volgende:
Motorpsycho is in ieder geval Hey Jane.![]()
Jane's addiction - been caught stealing![]()
Ik was helemaal gefocust op de 'Girls' door het antwoord van Blogman…quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan eerder Baby Jane bij Rod en Tarzan & Jane bij Toybox, voor de continuïteit
Het ging om de Jane'squote:Op woensdag 1 juli 2026 17:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik zet 'm op scherp:
Mary Jane Girls - In My House![]()
Rod Stewart - Italian Girls![]()
Toybox - Barbie Girl![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oh en Mary Jane's Last Dance bij Tom Petty![]()
Stand 2026:quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan eerder Baby Jane bij Roden Tarzan & Jane bij Toybox,
voor de continuïteit
Ook deze band heeft een Hey Jane, wie?quote:is een Engelse rockband , opgericht in 1990 in Rugby, Warwickshire , door Jason Pierce (vaak bekend als J. Spaceman), voorheen lid van Spacemen 3. De band had in de beginjaren een wisselende bezetting, maar rond 1999 bestond de band voornamelijk uit Pierce (zang, gitaar), Doggen Foster (gitaar) en Kevin Bales (drums en percussie), met wisselende bassisten en toetsenisten. Bassist James Stelfox speelt sinds 2012 met de band.
quote:That's where you're gonna go when you die (When you die)
When you die and they lay you to rest
You're gonna go to the place that's the best
quote:Running down the avenue
Inderdaad helaas. Heel bekend lied, uiteraard.quote:Op donderdag 2 juli 2026 18:24 schreef Berkery het volgende:
Nevermind, dat is "I walked along the avenue".
Als het gezochte nummer van The Hu is, dan is dit de beste cryptische hint aller tijden.quote:
quote:See how the sun shines brightly
quote:In the city
quote:
quote:On the streets where once was pity
Ik had gedacht dat dat wel eerder gelukt zou zijn!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |