abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220856653
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 00:36 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Ik zou willen dat ik kan zeggen dat je nu heel erg uit jouw nek lult. Echter dan moet ik ook wegkijken voor wat mensen elkaar aandoen.

Tot halverwege het midden van de vorige eeuw was lobotomie zo normaal dat weinig mensen beseften hoe wreed het was om patienten voor de rest van hun leven te beschadigen door via de neus een ijspriem door hun hersenen te hameren.
Was lobotomie wreder dan het amputeren van borsten, testikels en penissen?
pi_220856682
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:38 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Uiteraard.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:51:18 #28
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220856774
Interessant artikel. Alleen jammer dat ze de ideologisten van Transgender Netwerk Nederland aan het woord lieten. Gundolf is een ontzettend moedige man.

Gundolf (67) kreeg spijt van zijn transitie naar vrouw en viert man-zijn met doop

https://www.nhnieuws.nl/n(...)rt-man-zijn-met-doop
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_220856877
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Interessant artikel. Alleen jammer dat ze de ideologisten van Transgender Netwerk Nederland aan het woord lieten. Gundolf is een ontzettend moedige man.

Gundolf (67) kreeg spijt van zijn transitie naar vrouw en viert man-zijn met doop

https://www.nhnieuws.nl/n(...)rt-man-zijn-met-doop
Transgender Nederland komt met een heel nette reactie.
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:05:14 #30
490410 Dr8gonOfLife
pi_220856953
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Transgender Nederland komt met een heel nette reactie.
Propaganda.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
pi_220857144
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Propaganda.
Nope.
pi_220857260
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:38 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Ja.
Mon 'en!
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:42:54 #33
490410 Dr8gonOfLife
pi_220857402
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:29 schreef bloempjuh het volgende:

[..]
Ja.
Ben je ook in transitie trouwens? Omdat je je geen vrouw voelt.
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:46:15 #34
490410 Dr8gonOfLife
pi_220857435
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nope.
Ik vind het behoorlijk hufterig van die organisatie om die man zijn ervaringen te bagatelliseren.
pi_220857447
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:46 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Ik vind het behoorlijk hufterig van die organisatie om die man zijn ervaringen te bagatelliseren.
Dat is niet wat er gebeurt.
pi_220857536
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:42 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Ben je ook in transitie trouwens? Omdat je je geen vrouw voelt.
Nee, ik ben tevreden 'ergens in het midden'. Ik ben wel veranderd van 'ik doe mijn best om meisje te zijn (tot mijn 30e ofzo)' naar 'masculien, maar geen operaties ofzo'.
Mon 'en!
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:54:10 #37
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220858235
[quote]1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:18 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Maar zoals het zich inmiddels wereldwijd manifesteert, lijkt het meer op een wraak-beweging. Opeens MOET iedereen het idee aanvaarden dat de begrip man en vrouw achterhaald zijn, dat er net zoveel genderidentiteiten bestaan als dat er sterren in het heelal zijn en dat kinderen op school leren dat als zij zich om welke reden dan ook niet comfortabel voelen met hun biologische sekse, ze waarschijnlijk transgender en dat ze met hormonen en later een operatie van geslacht kunnen veranderen.

Op school werd haar geindoctrineerd dat zij transgender is en geen psychische stoornis kan hebben zoals bijvoorbeeld PTSS.

~~~~~~~

Nette reactie. Het begint goed. Wel een paar dingen.

Er is geen wraakbeweging. Zou niet weten wat de wraak zou moeten zijn, op wie en waarom.

De begrippen man en vrouw staan niet ter discussie. Wees gelukkig als je goed in je vel zit. Niets wordt uitgewist.

Een verruiming met extra identiteiten is ff wennen. Een groot heelal is gelukkig leuk om te ontdekken.

Kinderen leren van docenten dat er genderdiversiteit is. Kinderen worden niet aangespoord.

Denise is niet ingeindoctrineerd en neemt genoegen met haar hormonen en neo-vagina, ze is geen narcist en de psychiater heeft geen onderliggend trauma over het hoofd gezien. Denise is oprecht geweest al die jaren en is gelukkig met haar leven als vrouw.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_220858303
quote:
Als mensen in detransitie (terugkeren naar het geslacht bij de geboorte, red.) gaan, betekent dat niet altijd dat ze niet transgender zijn of spijt hebben van hun transitie. Onderzoek wijst uit dat het in de meerderheid van de gevallen komt door externe factoren als discriminatie en stigma. Religie kan daarin ook een factor zijn. Tegelijkertijd hoef je echt niet in detransitie om je thuis te kunnen voelen in de kerk, want er zijn in Nederland ook gewoon geloofsgemeenschappen waar je helemaal jezelf kunt zijn.
Ik vind dit persoonlijk wel een ongepaste en ook bedenkelijke reactie.

Gepaster zou geweest zijn als ze hadden gereageerd met dat het belangrijk is dat iemand voldoende psychologisch onderzocht wordt voordat hormoontherapie en een operatieve ingreep uitgevoerd kunnen worden. Echter dit is een heel laffe passief-agressieve reactie waarin in wezen wordt beweerd dat hij transgender is en dat hij zich door de religie heeft laten manipuleren om in detransitie te gaan.

Het bevestigt des te meer het vermoeden dat het hen confronteert met hun eigen twijfels die ze niet onder ogen durven komen. Als zou blijken dat zij met hun eigen transitie een verkeerde keus hebben gemaakt, is dat uiteraard rot voor hen, maar ze kunnen zoiets die man niet verwijten. Ik vind het een erg misselijke trap na tegen iemand die wel het lef heeft om zijn ware zelf te kunnen accepteren + de consequenties van zijn eigen transitie ook aanvaardt.
pi_220860053
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:02 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Gepaster zou geweest zijn als ze hadden gereageerd met dat het belangrijk is dat iemand voldoende psychologisch onderzocht wordt voordat hormoontherapie en een operatieve ingreep uitgevoerd kunnen worden. Echter dit is een heel laffe passief-agressieve reactie waarin in wezen wordt beweerd dat hij transgender is en dat hij zich door de religie heeft laten manipuleren om in detransitie te gaan.

Het bevestigt des te meer het vermoeden dat het hen confronteert met hun eigen twijfels die ze niet onder ogen durven komen. Als zou blijken dat zij met hun eigen transitie een verkeerde keus hebben gemaakt, is dat uiteraard rot voor hen, maar ze kunnen zoiets die man niet verwijten. Ik vind het een erg misselijke trap na tegen iemand die wel het lef heeft om zijn ware zelf te kunnen accepteren + de consequenties van zijn eigen transitie ook aanvaardt.
Inderdaad even goedkoop scoren over de rug van een duidelijk worstelende man, best laag
pi_220863992
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:18 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Inderdaad even goedkoop scoren over de rug van een duidelijk worstelende man, best laag
Nope, gewoon een nette reactie.
Er wordt totaal niet gescoord in die reactie.
pi_220863999
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:02 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Maar daarmee suggereer je dat deze man onvoldoende is onderzocht.
Terwijl er helemaal niets bekend is gemaakt in dit interview met betrekking tot zijn transitie.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 23:13:01 #42
38824 crew  Droopie
pi_220864413
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar daarmee suggereer je dat deze man onvoldoende is onderzocht.
Terwijl er helemaal niets bekend is gemaakt in dit interview met betrekking tot zijn transitie.
Ik herken propaganda normaal niet zo.

Maar dit lijkt wel een beetje alsof de kerkelijke leider de krant heeft gebeld met de boodschap dat religie weer iemand tot rede heeft gebracht.

En dan bedoel ik hun belevingswereld.
Hell To The Liars
pi_220865473
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 23:13 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik herken propaganda normaal niet zo.

Maar dit lijkt wel een beetje alsof de kerkelijke leider de krant heeft gebeld met de boodschap dat religie weer iemand tot rede heeft gebracht.

En dan bedoel ik hun belevingswereld.
Maar doel je dan op het hoofdartikel?
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 10:14:25 #44
38824 crew  Droopie
pi_220866000
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 09:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar doel je dan op het hoofdartikel?
Van NH nieuws, dit is een artikel om de kerk in het daglicht te zetten en de transgender community als heidens neer te zetten.

Meningen, geen feiten.
Dan hoor of lees ik liever een psycholoog.
Denk ik dan.
Hell To The Liars
pi_220866546
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:59 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
In plaats van kinderen te leren dat ze blij en gelukkig mogen zijn met hun lichaam, dat meisjes best mogen klimmen en jongens best met poppen mogen spelen en dat er geen ideaalbeeld bestaat van wat een man of een vrouw is, worden kinderen al op jonge leeftijd op scholen verteld dat ze trans kunnen zijn als ze afwijken van de geslachtsnorm. Inmiddels is het net zo normaal voor kinderen om te zeggen 'ik wil een meisje worden' als 'ik wil later piloot worden,' en daar ligt het probleem juist. Ook dragen sociale media en het gevoel om ergens bij te horen (de transgender-community) hieraan bij, dat verklaart ook waarom genderdysforie meer prevalent is onder mensen met autisme. De bekende data, zoals de grafiek die aan deze post is toegevoegd, laat zien dat er in 2014 weinig verschil zat in hoeverre genderdysforie voorkomt tussen jongvolwassenen en oudere mensen. In 2021 is er juist een significante discrepantie tussen de leeftijdsgroepen.

Genderdysforie is een probleem dat is ontstaan door de maatschappij.

[ afbeelding ]
Jepz aangepraatte mutilatie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_220867253
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:10 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jepz aangepraatte mutilatie.
Klopt, daarom ben ik nu Homo.
Niet omdat ik dat wil, maar dat is mij aangepraat.
pi_220867637
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, daarom ben ik nu Homo.
Niet omdat ik dat wil, maar dat is mij aangepraat.
Seksuele oriëntatie vergelijken met aangepraat verkeerd lichaam gebeuren is zielig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')