Is ook logisch.... ik ga het nog eens nakijken hoe dat zit met dat houten latje eronder....quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat ik dat herkende van mijn eigen oude moeder, die trok zich op van het toilet aan het fonteintje.
Ga je dan nog naar het toilet? Ik dacht dat je dan weer een pamper om had.quote:
Daar krijgt Ray al helemaal de zeik van in..quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is ook logisch.... ik ga het nog eens nakijken hoe dat zit met dat houten latje eronder....
Zit er eigenlijk ook garantie op de klusbusklusbeurten?
Wasbakje blijft hangen op de afvoerbuisquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is ook logisch.... ik ga het nog eens nakijken hoe dat zit met dat houten latje eronder....
Zit er eigenlijk ook garantie op de klusbusklusbeurten?
Dat deed ze toch niet? Mevrouw begon zelf over haar overleden man, meer heeft Steffi ook niet gezegd.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik vond Dien een lieverd. En volgens mij wilde ze niet per se uit zichzelf een heel zielig verhaal vertellen. Dat zag je ook niet in beeld. En als ze al iets verteld heeft is dat ook logisch want je moet wat zeggen met zo'n Gregor die in de toilet zit te 'prutsen' (woorden van Steff-i)
Maar om de een of andere reden moest SteffiSlang buiten op straat nog wel even het levensverhaal van Dien vertellen... erg raar.
Beste mevrouw Sourcy, ik bedoel tijdens het interview op straat na de klusquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat deed ze toch niet? Mevrouw begon zelf over haar overleden man, meer heeft Steffi ook niet gezegd.
Die heb ik kennelijk geskipped, blij toe.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Beste mevrouw Sourcy, ik bedoel tijdens het interview op straat na de klus
Menno & Mono hebben zich in het begin ook wel geïsoleerd van de groep, toen waren ze hier ook de boeman/vrouw. Daarna ontstonden die kampen en toen was het al gebeurd..quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:48 schreef pmponer het volgende:
Vind wel een beetje dat Menno gelijk heeft, prima team die Frank en Lotti maar ze kiezen wel de verkeerde personen uit om mee om te gaan
Geef even een seintje als dat moment over een aantal jaren bij jou zover is, dan vraag ik even aan Sonja of ze jouw pamper kan verschonen. Heeft ze vanuit de zorg veel ervaring mee dus dat moet helemaal goed komenquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:46 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ga je dan nog naar het toilet? Ik dacht dat je dan weer een pamper om had.
mwoah er wordt toch wel her en der wat weggegeven/ geholpen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
Ik zie daar totaal geen kampen. Meer ieder voor zich.
Je lijkt Lotty wel, ook zo naief.... siert je best hoorquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
Ik zie daar totaal geen kampen. Meer ieder voor zich.
Sonja leeft dan niet meer en ik haal de 90 niet.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Geef even een seintje als dat moment over een aantal jaren bij jou zover is, dan vraag ik even aan Sonja of ze jouw pamper kan verschonen. Heeft ze vanuit de zorg veel ervaring mee dus dat moet helemaal goed komen
Nee joh, die heeft daar geen diploma's voor, je kunt hooguit met haar gaan scrabbelen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Geef even een seintje als dat moment over een aantal jaren bij jou zover is, dan vraag ik even aan Sonja of ze jouw pamper kan verschonen. Heeft ze vanuit de zorg veel ervaring mee dus dat moet helemaal goed komen
Ik ookquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Beste mevrouw Sourcy, ik bedoel tijdens het interview op straat na de klus
Je bedoelt het weggeven van wat prijzen aan Sonja en Hendrik? Iedereen ziet daar toch dat die sowieso niet gaan winnen?quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je lijkt Lotty wel, ook zo naief.... siert je best hoor
Ik hoorde tijdens de oplevering van de kamers meerdere malen dat kleden niet goed zijn want vloerverwarming.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Hebben ze trouwens verwarming daar? Want koud is het.
Ja fout, dat is bedoeld als stempel, totdat de hightack vast zit.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zie het nu pas goed, maar wat een prutswerk!!![]()
![]()
Gewoon een dun staand latje hout eronder zetten, waar je gegarandeerd je knie tegen aan stoot!
Wat onbeschoft om dat zo af te leveren!?
[ afbeelding ]
(of zie ik dat fout?)
Dat latje is een tijdelijke stut totdat de lijm uitgewerkt is.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zie het nu pas goed, maar wat een prutswerk!!![]()
![]()
Gewoon een dun staand latje hout eronder zetten, waar je gegarandeerd je knie tegen aan stoot!
Wat onbeschoft om dat zo af te leveren!?
[ afbeelding ]
(of zie ik dat fout?)
Niet serieus op ingaan. Het was een grap. Maar ja, ik heb nou eenmaal heel aparte humor. Mensen begrijpen mij dan ook vaak nietquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:54 schreef pmponer het volgende:
[..]
Sonja leeft dan niet meer en ik haal de 90 niet.
Nee dank je.... gaat ze woorden vormen als 'schevepiemel' en zo...quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft daar geen diploma's voor, je kunt hooguit met haar gaan scrabbelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |