Alles rustig hier, yn om utens ek ?quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:50 schreef Bargehassus het volgende:
FrisFruitje!![]()
Alles goed in Liwwarden?
Wyfke.quote:
Zekers, beetje aan het werk maar druk is het niet.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alles rustig hier, yn om utens ek ?
uitvretertquote:Op woensdag 20 mei 2026 10:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik niet
Ik heb het koud, het is kut buiten en ik wil dat het vrijdag is
Zo ben jij.quote:
Waren dit kofferbak CD`s ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |