Zekers, beetje aan het werk maar druk is het niet.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alles rustig hier, yn om utens ek ?
uitvretertquote:Op woensdag 20 mei 2026 10:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik niet
Ik heb het koud, het is kut buiten en ik wil dat het vrijdag is
Zo ben jij.quote:
Waren dit kofferbak CD`s ?quote:
Je had ook Braun top 20 etc Deze werden niet in de winkel verkocht.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:17 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Geen idee.... Een van de eerste hits op Duckduckgo.
quote:
Derde koffiequote:Op woensdag 20 mei 2026 11:54 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Derde koffie vandaag of derde verslaving?
Ik drink decaf nananananaaaaquote:
Voor mij welquote:
9 van de 10 die hier komen merken niet eens dat ze decaf krijgenquote:Op woensdag 20 mei 2026 12:01 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Decaf = Brown sadness water..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |