Kan wel, FOK! heeft een minimum leeftijd toch?quote:Op woensdag 20 mei 2026 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te jong?
Te hoog of te laag in de lijst, maar te jong kan niet
Wat is de minimumleeftijd eigenlijk op fok?quote:Op woensdag 20 mei 2026 08:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kan wel, FOK! heeft een minimum leeftijd toch?
Ik dacht 14 of 16quote:Op woensdag 20 mei 2026 08:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wat is de minimumleeftijd eigenlijk op fok?
Het ging over de lijst van monitor met de postaantallen van gisterenquote:Op woensdag 20 mei 2026 08:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kan wel, FOK! heeft een minimum leeftijd toch?
Weet ik, maar daarom kan te jong nog welquote:Op woensdag 20 mei 2026 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ging over de lijst van monitor met de postaantallen van gisteren
Alles kanquote:Op woensdag 20 mei 2026 08:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Weet ik, maar daarom kan te jong nog wel
Ja hoor. hier is alles goed. Bij jou ook?quote:
Neu. Niet Alles.quote:
Lekkerquote:Op woensdag 20 mei 2026 09:16 schreef StevenHyde het volgende:
Ook wel. Dagje kantoor en vanavond gourmetten
Komt vast wel goed met jullie/jequote:Op woensdag 20 mei 2026 09:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Neu. Niet Alles.
Maar 'We' (majesteitelijk mv) slaan ons er wel doorheen.
Denken We.
Ja hier wordt het vanavond ook buiten als het goed is. Wel met overkapping en heater is me gezegd.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik denk dat ik zaterdag ga gourmetten, want dat kan dan lekker in de tuin
O lekker gourmettenquote:Op woensdag 20 mei 2026 09:16 schreef StevenHyde het volgende:
Ook wel. Dagje kantoor en vanavond gourmetten
quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Neu. Niet Alles.
Maar 'We' (majesteitelijk mv) slaan ons er wel doorheen.
Denken We.
Morning 🥱quote:
Ik krijg zo bezoek, dan neem ik m'n 3e bakkie!quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:47 schreef Fogel het volgende:
* Fogel geeft koffie aan iedereen die er zin in heeft
Ik heb mijn 3e er al inzitten.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg zo bezoek, dan neem ik m'n 3e bakkie!
Deze manquote:Op woensdag 20 mei 2026 09:47 schreef Fogel het volgende:
* Fogel geeft koffie aan iedereen die er zin in heeft
quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:47 schreef Fogel het volgende:
* Fogel geeft koffie aan iedereen die er zin in heeft
Dame NP.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:24 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Held van de ochtend!
Dag lieverd!![]()
Dat wordt een TL;DR-verhaal(tje).quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Majesteitelijke bolk.
Wat is er dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |