Jeetje. Daar komt even een partijtje frustratie boven.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:07 schreef Wiske3 het volgende:
[..]
Jetten is allang weer terug. Gezwets zonder details te weten. En "iedereen" blij? Hou het bij jezelf. Jetten en D66 hebben niet voor niets de verkiezingen gewonnen, en daar zal je het mee moeten doen.
gelijk ff het regeringsvliegtuig testen , das veel beter dan het prive vliegtuig van Yesilgöz om een marine boot te bekijkenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:08 schreef Wiske3 het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)l-van-het-koninkrijk
De frustratie spat er inderdaad van af.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:08 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Een overduidelijke haat tegenover de oorspronkelijke bevolking en een diepgaande wens ons te vervangen.
Door met Nederlandse vlaggetjes te wapperen wekten ze de indruk er voor het Nederlandse volk te gaan zijn, maar die vlaggetjes hebben ze weer snel opgeborgen na de winst.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:07 schreef Wiske3 het volgende:
[..]
Jetten is allang weer terug. Gezwets zonder details te weten. En "iedereen" blij? Hou het bij jezelf. Jetten en D66 hebben niet voor niets de verkiezingen gewonnen, en daar zal je het mee moeten doen.
Met die vlaggetjes veegt die paling zijn reet af, dat is wel duidelijkquote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Door met Nederlandse vlaggetjes te wapperen wekten ze de indruk er voor het Nederlandse volk te gaan zijn, maar die vlaggetjes hebben ze weer snel opgeborgen na de winst.
Volgens sommige mensen ís er geen probleem.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar goed, bottom line we gaan dus nog weer een extra team/laag optuigen om wat mensen van de straat te houden terwijl er niks verandert aan het daadwerkelijke probleem
Ik wil toch even het punt van de geblindeerde bussen aanhalen. Waarom gebeurt dat, om het volk in het ongewisse te laten, stiekem asielzoekers binnensmokkelen? Het zou me echt niets verbazen als dat met die Palestijnen ook al gebeurd is ......quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar goed, bottom line we gaan dus nog weer een extra team/laag optuigen om wat mensen van de straat te houden terwijl er niks verandert aan het daadwerkelijke probleem
Ik zou evenredig verdelen naar hoeveel er per gemeente 'links' is gestemd, dus Amsterdam wat meer dan bijvoorbeeld Volendam.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:20 schreef Gia het volgende:
Kunnen ze niet kijken naar bevolkingssamenstelling van alle gemeenten en op basis van die percentages 'buitenlanders' toewijzen aan gemeenten waar er duidelijk procentueel veel minder wonen dan in andere gemeenten. Dan ben je pas echt goed aan het spreiden en voorkom je ghetto-vorming.
Is ook een manier.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zou evenredig verdelen naar hoeveel er per gemeente 'links' is gestemd, dus Amsterdam wat meer dan bijvoorbeeld Volendam.
Dat is geen nieuws. Gebeurde in 2015-2016 ook ten tijde van de enorme hausse aan asielzoekers. Reden ze ook 's avonds laat en 's nachts met asielzoekers naar noodopvanglocaties. Dat was in de periode 'dikke BMW' toen die vrouw bijna door Dijkhoff werd aangereden.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:21 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik wil toch even het punt van de geblindeerde bussen aanhalen. Waarom gebeurt dat, om het volk in het ongewisse te laten, stiekem asielzoekers binnensmokkelen? Het zou me echt niets verbazen als dat met die Palestijnen ook al gebeurd is ......
ja die gaan in ieder dorp op zoek naar een leegstaand gebouw, kantoor, bioscoop of trapveldjequote:
Er zijn heel veel problemen, maar zolang de echte niet worden aangepakt en er niet transparant wordt gecommuniceerd gaat het alleen maar meer uit de hand lopen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:21 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen ís er geen probleem.
ook dat denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:46 schreef rival het volgende:
Een team dat gemeentes gaat helpen om stilletjes en stiekem meer mensen te plaatsen?
De mensen die hier komen verwijt ik niks. Als ik in hun schoenen stond, dan deed ik hetzelfde. Wie ik wel wat verwijt, zijn de mensen die ten koste van alles, maar niks willen doen aan die prachtige rode loper.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er zijn heel veel problemen, maar zolang de echte niet worden aangepakt en er niet transparant wordt gecommuniceerd gaat het alleen maar meer uit de hand lopen.
Het is ook helemaal niet zwart-wit, altijd gezegd dat Nederland prima wat asielzoekers kan opvangen maar zoals het nu gaat, kan het gewoon niet meer. Het kost ons bergen geld, tijd en energie om mensen te onderhouden die hier helemaal niets te zoeken hebben.
Daarbij lijden de echte asielzoekers of kwetsbare mensen ook onder de groep die alleen maar komt asielshoppen terwijl ze lang en breed al in Turkije, Griekenland of whatever veilig zaten.
Wat is dit nu weer voor onzin.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:14 schreef matspontius het volgende:
[..]
Gelukkig jij wel professorJij snapt heel goed de punten die hier gemaakt worden t.a.v. deze gladde aal, die doodleuk ergens anders vertoeft terwijl het land in de fik staat en verzuipt in allerlei interne problemen. Zijn prioriteiten zijn wel duidelijk
ja natuurlijk ik ook .quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:57 schreef thedeedster het volgende:
[..]
De mensen die hier komen verwijt ik niks. Als ik in hun schoenen stond, dan deed ik hetzelfde.
Een soort spreidingswet bedoel je?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:20 schreef Gia het volgende:
Kunnen ze niet kijken naar bevolkingssamenstelling van alle gemeenten en op basis van die percentages 'buitenlanders' toewijzen aan gemeenten waar er duidelijk procentueel veel minder wonen dan in andere gemeenten. Dan ben je pas echt goed aan het spreiden en voorkom je ghetto-vorming.
Zou goed te maken kunnen hebben vanwege de veiligheid van die asielzoekers.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:21 schreef matspontius het volgende:
Ik wil toch even het punt van de geblindeerde bussen aanhalen. Waarom gebeurt dat, om het volk in het ongewisse te laten, stiekem asielzoekers binnensmokkelen?
referendum helpt niets we /Ze kunnen die mensen NIET tegenhouden , met geen twaalf paardenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:05 schreef Cruzinats het volgende:
Waarom niet gewoon referenda houden? Dan weet je gelijk of er draagvlak is of niet.
Vandalisme en vuurwekbommen in portieken of brievenbussen zijn inmiddels de orde van de dag in Nederland anno 2026. De overheid dient de burger te beschermen, in de praktijk beschermt de overheid vooral haarzelf. Er gaat geen nacht voorbij dat er niet ergens een explosief afgaat en nu het bij een D66 kantoor plaatsvindt is er opeens een 'grens overschreden'?
Gelukkig is het overgrote deel goed ingeburgerd en aan het werk inderdaad.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Laten we het hopen. We hebben simpelweg nieuwe mensen nodig.
Ze wilden me VVD geven terwijl ze ook wilde kunnen zeggen "KIJK, WE HEBBEN JE GEEN VVD GEGEVEN". Beetje zoals "JIJ WILDE TOCH VRIJHEID?".quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:16 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Jeetje. Daar komt even een partijtje frustratie boven.
Hoezo hebben ze niet voor niets de verkiezingen gewonnen eigenlijk? Die tien metaforische steden? De valse pretenties?
Jetten/D66 is op sommige punten VVD light, en op andere punten VVD x 2.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ze wilden me VVD geven terwijl ze ook wilde kunnen zeggen "KIJK, WE HEBBEN JE GEEN VVD GEGEVEN". Beetje zoals "JIJ WILDE TOCH VRIJHEID?".
Ja, maar rekening houdend met de bevolkingssamenstelling zoals die al is, sinds de jaren 80.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Een soort spreidingswet bedoel je?
Goh, lijkt me een prima plan. Raar dat zoiets nooit eerder is voorgesteld....
Timmermans had meteen Nederland versjachert en de grenzen wagenwijd open gezet.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jetten/D66 is op sommige punten VVD light, en op andere punten VVD x 2.
Het is in elk geval een stuk fatsoenlijker dan die clownshow waar we vorige keer mee zaten op gescheept.
Ik had liever Timmermans gehad, maar het volk heeft nu eenmaal gesproken.
Lees: gemeenten die geen asielzoekers willen opvangenquote:etten: experts naar gemeenten bij problemen asielopvang, waarschuwt Markuszower
Premier Jetten kondigt na Catshuis-overleg een speciale organisatie om gemeenten te ondersteunen bij het realiseren van asielopvang.
Dat 'vliegend team' gaat gemeenten die asielzoekers op willen vangen, helpen met "meer maatwerk" om problemen rondom AZC's te voorkomen en/of op te lossen.
Rechters? Waarvoor? Jij vind het toch niet erg om met een Afrikaanse 30 cm boomstam geconfronteerd te worden? Nee, hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 05:26 schreef torentje het volgende:
[..]
En komen er ook vliegende veiligheidsteams die de mannen tegenhouden die dreigen voor eigen rechter te gaan spelen?
Ik heb toch gezien, hoe er door de voor eigen rechter spelende mannen met geweld tekeergingen tegen meerdere AZC's.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:07 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Rechters? Waarvoor? Jij vind het toch niet erg om met een Afrikaanse 30 cm boomstam geconfronteerd te worden? Nee, hoor.
Bij jou blijven we lekker op afstand!👍
En ik heb gisteren gezien dat een AZC'er meisjes van 10 en 12 lastig viel.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:13 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik heb toch gezien, hoe er door de voor eigen rechter spelende mannen met geweld tekeergingen tegen meerdere AZC's.
Dat had je de politie moeten bellen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:17 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
En ik heb gisteren gezien dat een AZC'er meisjes van 10 en 12 lastig viel.
Je hebt deze asielzoeker toch wel een flinke schop onder zijn kont gegeven, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:17 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
En ik heb gisteren gezien dat een AZC'er meisjes van 10 en 12 lastig viel.
Die mogen er ook niet mee weg komen. Dat vind ik dan.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:13 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik heb toch gezien, hoe er door de voor eigen rechter spelende mannen met geweld tekeergingen tegen meerdere AZC's.
De politie kwam hem al opladen bij de ingang van de supermarkt.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je hebt deze asielzoeker toch wel een flinke schop onder zijn kont gegeven, mag ik hopen?
Opladen?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:30 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
De politie kwam hem al opladen bij de ingang van de supermarkt.
Nou Jetten heeft anders veel ervaring met vliegenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 07:18 schreef BeriBeri het volgende:
Wtf is een vliegend team??![]()
En die "experts' kosten ws ook weer klauwen vol met geld
Ik denk gewoon op basis van dat ze niks geregeld krijgen met een oppositie die er geen zin in heeft mee te werken met afbraakbeleid.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:46 schreef monkyyy het volgende:
Gaat dit kabinet uiteindelijk ook vallen op migratie?
Kap toch eens met je fabeltje. We hebben helemaal geen levenslange uitkeringstrekkers nodig, die zich nooit willen aanpassen. Hebben er al genoeg. Als we zo nodig arbeidsmigranten willen, dan haal je ze maar uit landen waarvan de bevolking zich snel aanpast.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Laten we het hopen. We hebben simpelweg nieuwe mensen nodig.
[..]
Dit gaat om hoogopgeleide kennismigranten.
Er werken er een heleboel in de ICT, ook die hebben we nodig.
Zoals India?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:06 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Kap toch eens met je fabeltje. We hebben helemaal geen levenslange uitkeringstrekkers nodig, die zich nooit willen aanpassen. Hebben er al genoeg. Als we zo nodig arbeidsmigranten willen, dan haal je ze maar uit landen waarvan de bevolking zich snel aanpast.
Dit kan ik ook nog wel volgen tot op zekere hoogte. Alleen Nederland kennende gaat dit weer ten koste van de studenten die hier wonen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zoals India?
Die kennismigranten uit India zijn nette mensen. Ben er een hoop tegen gekomen in Den Haag/Scheveningen, niets mis mee.
Wij hebben een hoop panjeebs lopen die gewoon een geel hesje moeten dragen. Ergens wel jammer, want ik zou liever knappe gorgeouses zien.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zoals India?
Die kennismigranten uit India zijn nette mensen. Ben er een hoop tegen gekomen in Den Haag/Scheveningen, niets mis mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |