Het zijn net de relschoppers!quote:
dat denk ik ook ja, die gaan 120 euro per uur ex btw factureren vanuit hun BV en flink overwerkenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:35 schreef raptorix het volgende:
Ik kan je nu al voorspellen dat de externe Consultants heel graag hier in gaan begeleiden.
Omvolking.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 08:15 schreef vosss het volgende:
Coudenhove-Kalergi plan wat gewoon uitgerold wordt
Kijkend naar het geweldige niveau van die anti azc tokkies van de afgelopen protesten heb ik liever dat hun op het vliegtuig worden gezet.quote:Op maandag 18 mei 2026 22:38 schreef DrDentz het volgende:
En dat vliegende team vliegt de asielzoekers terug naar eigen land?
Dit dus, die kun je in principe bij de grens al retour doen. Maar dat is blijkbaar niet wat ze willen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Begin gewoon met die veiligelanders, criminelen en overduidelijke asieltoeristen er zsm uit te pikken en ook daadwerkelijk de EU uit te zetten. Daar moet veel meer aan gedaan worden door de landen samen. Ook zorgen dat ze niet in verschillende landen in een procedure kunnen zitten, daar kun je toch gewoon databases voor aanleggen lijkt me.
Laten we het hopen. We hebben simpelweg nieuwe mensen nodig.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 00:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:
k begin steeds meer overtuigd te raken dat de aanhoudende asielinstroom nooit structureel aan banden gelegd gaat worden en dat de Nederlandse overheid eerder geweld in zal zetten tegen de eigen opstandige bevolking
Dit gaat om hoogopgeleide kennismigranten.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 00:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Rob Jetten heeft in het geheim ook een deal met India gesloten voor nog meer legale migratie voor Jeets, zonder dit voor te leggen aan de kiezer.
Je hebt in ieder geval al het taalniveau.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kijkend naar het geweldige niveau van die anti azc tokkies van de afgelopen protesten heb ik liever dat hun op het vliegtuig worden gezet.
Als het gewoon bij taal was gebleven dan was er helemaal geen vliegend team nodig.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:06 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval al het taalniveau.
In elke moderne staat is er een immer groeiende papierberg aan onderzoeken, enquetes, rapporten en adviezen geschapen, waaruit een kundig bestuurder wel de voornaamste oorzaken van onvrede zou kunnen destilleren. In plaats daarvan tast het kabinet nog net zo in het duister als een Franse edele in de vroege maanden van 1789.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 07:35 schreef MichaelScott het volgende:
Jetten is toch wel een beetje de Marie Antionette van deze tijd.
De weg van de minste weerstand, roepen dat je streng gaat optreden en geld weggooien aan weer een andere laag van "experts" is een reflex waar dit apparaat goed in is: het produceren van woorden. Hoofdpijndossiers echt oppakken is veel lastiger. Je ziet het ook aan de lege oproepen om "naar elkaar te luisteren", want of het nu gaat om migratie of onbetaalbaar gestegen kosten voor levensonderhoud, wat daarmee bedoeld wordt is dat je op beschaafde wijze mag klagen, en als er dan al op gereageerd wordt krijg je iets als "we hebben begrip voor de zorgen, we leven met u mee". Woorden, je koopt er geen brood meer van en er komt geen veiligelander minder door binnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 07:52 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Geest is uit de fles. Dit gaat nog flink escaleren.
Eerst begonnen ze met mensen uitmaken voor tokkie, xenofoob of racist. Nu dit niet meer werkt, beginnen ze met slaan.
Maar slaan doet niks voor de veiligheid van je kinderen, ze krijgen niet eerder een huis, en je staat nog steeds elke dag in de file voor deze ongein.
Marie Antoinette was toch wel een stuk onschuldiger dan Jetten.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 07:35 schreef MichaelScott het volgende:
Jetten is toch wel een beetje de Marie Antionette van deze tijd.
Schaamteloos.quote:Hij wil dat de relschoppers "keihard" aangepakt worden en heeft daarover ook contact gehad met het Openbaar Ministerie (OM). Dat is "zeer gemotiveerd" om achter de relschoppers aan te gaan, zei de premier.
Oh ja? Mensen die de boel in de fik zetten? Je vind degene die daar tegenin gaat schaamteloos? Ik vind jou schaamteloos.quote:
Er moet een hele omslag komen in beleid.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:00 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dit dus, die kun je in principe bij de grens al retour doen. Maar dat is blijkbaar niet wat ze willen.
Hoe sta jij eigenlijk in het asielvraagstuk?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:21 schreef Wiske3 het volgende:
[..]
Oh ja? Mensen die de boel in de fik zetten? Je vind degene die daar tegenin gaat schaamteloos? Ik vind jou schaamteloos.
Waar nog mensen in zaten die levend verbrand hadden kunnen worden.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:21 schreef Wiske3 het volgende:
[..]
Oh ja? Mensen die de boel in de fik zetten? Je vind degene die daar tegenin gaat schaamteloos? Ik vind jou schaamteloos.
Die lui sporen niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waar nog mensen in zaten die levend verbrand hadden kunnen worden.
Maar dat is blijkbaar begrijpelijk allemaal.
Het staat jou natuurlijk vrij er tussenin te gaan staan om die 'asielzoeker' te beschermen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:31 schreef Harvest89 het volgende:
Als er niet ingegrepen gaat worden, is het afwachten totdat een asielzoeker door een tokkiemenigte wordt gelyncht.
Combinatie ivoren toren, verheven voelen, geen binding met het volk, belangen en geld.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat ik me altijd afvraag is wat hier de achterliggende reden van is. Waarom? En waarom niet naar de eigen bevolking luisteren. Dat er geweld aan te pas komt is wel een gevolg van iets.
Dus waarom willen deze politici dit zo? Wat is hun (dubbele) agenda?
De motivatie van het OM om Hamas rellers of XR aan te pakken is nul, dat hebben we kunnen zien. De motivatie van het OM zou helemaal niets uit mogen maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:21 schreef Wiske3 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |