quote:
Op vrijdag 22 mei 2026 18:13 schreef Schanulleke het volgende:[..]
Dus jij zegt ook dat het geld dat nu in de bodemloze put die migratie heet wordt gepompt anders gebruikt zou worden voor innovatieve bedrijven en projecten?! Nou daar kijk ik van op. Zoveel rationaliteit had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Nee dat denk ik niet. Ik denk dat het gepompt wordt in bedrijven die anders hun broek niet kunnen ophouden of dat op zijn minst beweren. Oftewel niet innovatieve bedrijven. Met prestige projecten bedoel ik dure oplossingen zoals kernenergie. Lekker pleurisveel betalen om alles te outsourcen naar Amerika. Prachtig om te overbetalen voor consultancy!
Je kunt alles wel een bodemloze put noemen. Wat te denken van onderwijs, het is nooit klaar!
Ouderenzorg, bodemloze put die mensen dragen toch niet veel meer bij in de toekomst!