Ik was van de week nog op haar site. Gebeurt ook niet veel meer.quote:
Ik zag op insta dat ze ging verhuizen, daar zal ze ook druk mee zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik was van de week nog op haar site. Gebeurt ook niet veel meer.
Treurig
Die moest ik eerst opzoeken.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Deze post maakte dat ik mijzelf een bone conduction-ding aanschafte. Ik ben nu aan nr3 toe, de 1e kreeg kuren net voordat de garantie was afgelopen, de 2e was kats versleten en de microfoon was blijkbaar stuk want men verstond mij niet meer. Minilot heeft gelijk, ik knaag liever mijn rechterarm af dan m'n bone connector opgeven. Bijna dan.
Zoeentje heb ik:quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die moest ik eerst opzoeken.
Heb alleen van die dingen in je oor, met een snoertje. Ergens. Zo vaak gebruik ik ze.
Robin mis ik niet. Mini wel, soms spiek ik even op jaar Twitter, gewoon omdat ze zo grappig schrijft.
Tov die BBQ meet toen bij LS waar ik ook was. Alleen mini en zeefje zijn we verloren toch. Kreator en Morgane komen soms nog voorbij. Of wie waren er nog meer bij?
Interessant, nooit eerder gezien eigenlijk, maar zijn hier ook zowaar te koop. Blijft dat een beetje zitten bij wandelen? En bij hardlopen? Ik heb 1 oor waar dopjes altijd uitvallen, bijzonder irritant. Dit zou wel handig zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Zoeentje heb ik:
[ afbeelding ]
Het fijne is dat het je oren gewoon open laat , en daardoor kan ik het de hele dag dragen. Mijn meeste gebruik ervan is vergaderingen (daarom moet die microfoon het ook doen). Ik luister ook wel heel soms muziek of podcast ofzo, en daar zijn ze voor mij ook goed genoeg voor.
Staat daar iets in wat ik moet weten?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:22 schreef flipsen het volgende:
@:Dr_Flash, dit artikel al gelezen? Op naar Egypte![]()
Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Egypte
Jup, met een directe link naar CULquote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat daar iets in wat ik moet weten?
Ja ja ja het zit geweldig. Ze zijn speciaal gemaakt om mee te sporten!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Interessant, nooit eerder gezien eigenlijk, maar zijn hier ook zowaar te koop. Blijft dat een beetje zitten bij wandelen? En bij hardlopen? Ik heb 1 oor waar dopjes altijd uitvallen, bijzonder irritant. Dit zou wel handig zijn.
Ik wachtte al op het moment om erin te komen met mijn treurige ervaring.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:31 schreef sigme het volgende:
Oh, en een bril erbij dragen is ook geen probleem tenzij je een heel precies brandpunt moet hebben, zoals @:vanyel bijvoorbeeld.
Nog niet bewust in elk gevalquote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Zoeentje heb ik:
[ afbeelding ]
Het fijne is dat het je oren gewoon open laat , en daardoor kan ik het de hele dag dragen. Mijn meeste gebruik ervan is vergaderingen (daarom moet die microfoon het ook doen). Ik luister ook wel heel soms muziek of podcast ofzo, en daar zijn ze voor mij ook goed genoeg voor.
Ik was niet bij die meet, ik heb jou nog nooit ontmoet. Toch?
Ga gezellig met Flesquote:
Ik griezel dus ook van tuinbonen. Mijn vader vond ze heerlijk en die kookmeur steeg altijd op naar mijn kamer en bleef daar hangen. Maar in foul medames zijn ze lekker. Sommigen maken ze hier ook met kapucijnersquote:
Oh! Goed nieuws. Die enorm joekel aan de achterkant is het enige nadeel hiervan. Ik gooi 'm vaak maar over mn staart. Hij kan bij mij ook prima fietshelm en zonnebril hebben.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja ja ja het zit geweldig. Ze zijn speciaal gemaakt om mee te sporten!
De nieuwe variant is dat ze met een kleinere beugel komen ("mini") en dat is een grote verbetering voor het comfort. Maar de grote beugel was ook al goed genoeg. Alleen stootte die soms tegen een kraag of sjaal en dan verschuift de boel wat.
Oeh, kapucijners met spek en picalily. Bestaat dat eigenlijk nog? Hier in ieder geval nooit gezienquote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik griezel dus ook van tuinbonen. Mijn vader vond ze heerlijk en die kookmeur steeg altijd op naar mijn kamer en bleef daar hangen. Maar in foul medames zijn ze lekker. Sommigen maken ze hier ook met kapucijners
Het bestaat zeker. Vraag mensen of ze gedroogde kapucijners meenemen voor je.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
Oeh, kapucijners met spek en picalily. Bestaat dat eigenlijk nog? Hier in ieder geval nooit gezien
Ja ik ben er nog, maar vooral meelezendquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die moest ik eerst opzoeken.
Heb alleen van die dingen in je oor, met een snoertje. Ergens. Zo vaak gebruik ik ze.
Robin mis ik niet. Mini wel, soms spiek ik even op jaar Twitter, gewoon omdat ze zo grappig schrijft.
Tov die BBQ meet toen bij LS waar ik ook was. Alleen mini en zeefje zijn we verloren toch. Kreator en Morgane komen soms nog voorbij. Of wie waren er nog meer bij?
Mensen die roken snappen vervolgens niet dat de buren er weer last van hebben dat ze buiten staan te roken.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Hoi @:morgane89 leuk om je weer even te zien
Hoorde gisteren dat mijn buren een paar weken met vakantie gaan. Leuke mensen maar zij rook best veel op het balkon (niet in huis want dat stinkt). En net nu het mooie weer eraan komt zijn ze weg![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 20 mei 2026 08:42 schreef Sarabi het volgende:
Ik denk nog vaak aan Minilot zeker nu wij zoveel in de Efteling te vinden zijn.
Ah als het goed is loopt daar onze favoriete Charlatan ook rond op dit momentquote:Op woensdag 20 mei 2026 11:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ook.
Groetjes uit Plopsaland. Er is geen mens hier, we deden in het eerste uur 5 achtbanen
Rokers hebben dat echt niet door he.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier is het inderdaad klein leed vergeleken bij @:sarabi
Ik moet ook altijd wel lachen om de mensen waar ik voor de katten zorg. Die denken werkelijk dat de rooklucht uit het huis is wanneer ze 2 dagen weg zijnmaar na 2 weken ruiken de katten ( voor mij) nog steeds naar asbak
Die moet je even uitleggen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah als het goed is loopt daar onze favoriete Charlatan ook rond op dit moment
[..]
Had ik ook niet. Ik ben indertijd in de zomer gestopt. Maar toen ik in de herfst de kast met winterkleren opendeed ben ik flink gaan wassen. Luchten was echt niet voldoendequote:Op woensdag 20 mei 2026 11:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah als het goed is loopt daar onze favoriete Charlatan ook rond op dit moment
[..]
Rokers hebben dat echt niet door he.
Een van de Eftelingmedewerkers die normaal bij Danse Macabre staat is vandaag bij Plopsaland aan het meekijken.quote:
Jullie waren ook buitenfoks toch?quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ook.
Groetjes uit Plopsaland. Er is geen mens hier, we deden in het eerste uur 5 achtbanen
Ik werd nog jaren lang zo gelukkig van elk spoor sigarettenlucht dat ik tegenkwam, dat ik dat nooit (negatief) heb opgemerkt.quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Had ik ook niet. Ik ben indertijd in de zomer gestopt. Maar toen ik in de herfst de kast met winterkleren opendeed ben ik flink gaan wassen. Luchten was echt niet voldoende
Verse sigarettenlucht was ook primaquote:Op woensdag 20 mei 2026 12:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik werd nog jaren lang zo gelukkig van elk spoor sigarettenlucht dat ik tegenkwam, dat ik dat nooit (negatief) heb opgemerkt.
En ik was nog wel zwanger (ja, netjes van tevoren gestopt. Een week. Wie verwacht ook dat de eerste keer raak is).
In tegenstelling tot andere bezoeken, waar iemand anders je douchtquote:Op woensdag 20 mei 2026 12:59 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn schoonouders roken in huis, maar ze roken nooit binnen als wij er zijn. Maar na een bezoek moeten al je kleren in de was en zelf douchen en haren wasser. Zo goor
Grootste probleem met appartement oom was om de rookgeur eruit te krijgen. Die rookte zn hele leven shag. Het is redelijk gelukt met veel schoonmaken, constant luchten en bepaalde geurstokjes.quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:59 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn schoonouders roken in huis, maar ze roken nooit binnen als wij er zijn. Maar na een bezoek moeten al je kleren in de was en zelf douchen en haren wasser. Zo goor
I wishquote:Op woensdag 20 mei 2026 13:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
In tegenstelling tot andere bezoeken, waar iemand anders je doucht
Mwa, af en toe wat Whatsapp contact maar dat is alweer jaren geleden.quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jullie waren ook buitenfoks toch?
Geen contact meer?
Maakt dat veel verschil in verkoopprijs dan? Paar dagen ozonaparaat er in hielp niet?quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Grootste probleem met appartement oom was om de rookgeur eruit te krijgen. Die rookte zn hele leven shag. Het is redelijk gelukt met veel schoonmaken, constant luchten en bepaalde geurstokjes.
En idd als je op visite was geweest kon je kleren direct in de was.
Mijn vroegere bovenbuurvrouw rookte ook veel. Daar hebben ze twee keer iets op de muren en plafond moeten smeren om de nicotine eraf te krijgen. Bij anderen hier uit het gebouw moesten de radiatoren eraf om die ook aan de achterkant van nicotine te ontdoenquote:Op woensdag 20 mei 2026 14:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maakt dat veel verschil in verkoopprijs dan? Paar dagen ozonaparaat er in hielp niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |