Hij heeft gelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:41 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Hahaha wat een clown die man geweldig
Bovendien ook gewoon onzin. Tweede seizoenshelft zaten wel wat matige potjes bij maar als Arsenal met fantastisch voetbal weer tweede was geworden zaten diezelfde figuren te zeiken dat het zakelijker moest.quote:Op woensdag 20 mei 2026 00:40 schreef Gretzl het volgende:
VI-journalisten zijn ook een beetje onnodig zuur
[ x ]
Dit. Het is altijd wat.quote:Op woensdag 20 mei 2026 05:44 schreef franske19 het volgende:
[..]
Bovendien ook gewoon onzin. Tweede seizoenshelft zaten wel wat matige potjes bij maar als Arsenal met fantastisch voetbal weer tweede was geworden zaten diezelfde figuren te zeiken dat het zakelijker moest.
Figuren die klagen over de scheidsrechter of VAR in het voordeel van Arsenal en liever de corrupte Firma List en Bedrog City hadden gezien, kan ik ook niet serieus nemenquote:Op woensdag 20 mei 2026 06:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit. Het is altijd wat.
En de supporters van clubs die geen kampioen zijn geworden geven altijd de schuld aan de bond of de var of de scheidsrechters of de afmeting van het veld of het weer of dat het een schrikkeljaar is of dat ……. Laat gaan. Je moet ook niet verwachten dat iedereen sympathie heeft omdat ze nu eens kampioen zijn geworden na ruim 20 jaar. Beetje normaal doen over het algemeen op social media kan geen kwaad overigens.
Shitty heeft als het goed is nog altijd een rechtzaakje boven zich hangen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 06:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Figuren die klagen over de scheidsrechter of VAR in het voordeel van Arsenal en liever de corrupte Firma List en Bedrog City hadden gezien, kan ik ook niet serieus nemen
Afgedaan achter de schermen. Stukje Arabica.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Shitty heeft als het goed is nog altijd een rechtzaakje boven zich hangen.
Ach Patrickquote:Op woensdag 20 mei 2026 11:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat Bournemouth had ik wel in de Champions League willen zien. Geinig elftalletje. Kluivert viel wel bedroevend slecht in.
Haaland woedend om Arsenal-titel: 'We moeten vuur in onze buik voelen'quote:
Stee umbel hequote:Op woensdag 20 mei 2026 16:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Haaland woedend om Arsenal-titel: 'We moeten vuur in onze buik voelen'
https://www.voetbalprimeu(...)manchester-city.html
Nog 10 jaar bij die kut club. @:szura
Thanks manquote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is wel klaar ja, gefeliciteerd @:Gunner
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 mei 2026 12:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Thanks man
Het was niet altijd mooi maar die plastic club verslaan is altijd 100 punten. PSVCL ook zuur, 100 punten erbij.
En die bottle man is echt hilarsich. Jinxed it!
Nou ja op dat moment gaf ik er ook geen stuiver meer om maar mooi om te zien hoe zo iets kan veranderen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik vond die bottle actie eigenlijk wel vrij geestig, maar ik snap natuurlijk dat het nu voor jou nóg leuker is
Ik durf jou niet meer te citeren anders ga je weer huilen bij de modsquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:43 schreef Gunner het volgende:
Ach ja, de anti-arsenal bias van PSVCL is sterk. De vernederingen tegen PSV zijn nog niet verwerkt lijkt het.
Ik zou wel eens een onderbouwing van dat getal willen zien. Dat tweetje geeft het in ieder geval niet.
Mooi.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik durf jou niet meer te citeren anders ga je weer huilen bij de mods
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |