https://eurovoix.com/2026(...)n-junior-eurovision/quote:Kosovo: RTK Director Renews Call for Kosovo’s Inclusion in Eurovision and Junior Eurovision
Ik neem aan dat we dit allemaal een stom idee vinden? Want de kracht van San Remo is juist dat het winnaars oplevert die onafhankelijk van het ESF populair zijn.quote:
Zal een kortere avond worden dan, ik neem aan dat de artiesten die geen zin hebben in ESC daar ook niet hoeven op te draven.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we dit allemaal een stom idee vinden? Want de kracht van San Remo is juist dat het winnaars oplevert die onafhankelijk van het ESF populair zijn.
Dat is wel minder aandacht voor het liedje, dus ik denk niet dat artiesten dat willen. Gewoon meedoen en zorgen dat je niet wint, Italianen kunnen dat vast wel organiseren, lijkt me dan logischer.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 06:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal een kortere avond worden dan, ik neem aan dat de artiesten die geen zin hebben in ESC daar ook niet hoeven op te draven.
Hopelijk compenseert dit wat beter voor de afwezige landen dan al die Oost-Europese landen die terugkeerden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:05 schreef NailQueen het volgende:
Hoeveel doekoe heeft Canada hiervoor neergelegd?
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee wat dit precies is, maar je mag niet aan het ESF meedoen hiermee in elk geval.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:12 schreef Momo het volgende:
Niet alleen Canadezen, ook Catalaanse omroep
[ x ]
Zie niet in waarom ze dat zouden doen. Canada heeft geen speciale uitnodiging meer nodig voor deelname, anders dan bij Australië destijds. Nee, ik zie hier echt totaal geen reden voor en zie ook niet in hoe ze dit uit kunnen leggen aan onsquote:Op donderdag 25 juni 2026 20:51 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk eerder dat Canada een welkomscadeau krijgt in vorm van een automatische plek in de finale.
Sowieso is er geen goede reden waarom ze mee zouden doen maar bij de EBU kijk ik nergens meer van op.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zie niet in waarom ze dat zouden doen. Canada heeft geen speciale uitnodiging meer nodig voor deelname, anders dan bij Australië destijds. Nee, ik zie hier echt totaal geen reden voor en zie ook niet in hoe ze dit uit kunnen leggen aan ons
Het ESF moet wel een cash cow blijven voor de EBU natuurlijk. Dat gaat niet als landen afhaken en sponsors geen interesse tonen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:40 schreef Momo het volgende:
Vraag mij af of de EBU dit had gedaan als er niet 5 landen waren uitgestapt vanwege Israël. Maar goed welkom Canadezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |