Scherp!quote:Op maandag 25 mei 2026 19:57 schreef Frutsel het volgende:
OWJA,... tis maandag vandaag en geen zondag
Ja al die rare dagen ookquote:
Ja die dagen brengen jou flink in de warquote:Op maandag 25 mei 2026 19:57 schreef Frutsel het volgende:
OWJA,... tis maandag vandaag en geen zondag
Zet dan ook die verdoemde wekker!!quote:
Was volgens mij met Pasen ook zoquote:Op maandag 25 mei 2026 22:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja die dagen brengen jou flink in de war
[..]
Nee zo werkt het helaas nietquote:Op woensdag 27 mei 2026 10:08 schreef Stephan5 het volgende:
@:SpeedyGJ
Er was een bui vanmorgen die ten zuiden van mij even 2/4 mm bracht. Voorschoten gaf een som 1,7 mm door. Iets wat ik uiteraard al (niet) had voorzien....Werkt het zo dat ik voor de neerslag al heb gewonnen voor vrijdag?
Uiteraard post ik deze vraag na gedane zaken.
Het wordt echt tijd weer eens week-winnaar te worden. Van vals spelen hou ik beslist niet en een slecht mens ben ik ook niet, bescheiden dan weer wel..![]()
Heb ik komende week gewonnen?
Ik ben feitelijk een soort Maarten van Rossum Jr.. dus een lach kan er echt niet vanaf!quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee zo werkt het helaas nietleuk geprobeerd dat wel
Gefeliciteerd @12baeufort en @Snoesje2008 en @SpeedyGJquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
Ondanks de situatie nog even afleiding gezocht om de uitslag te plaatsen, als er foutjes zijn meld ze dan graag![]()
Podiumplek:
Op de 1ste plek met 6,75 punten is geworden: @:12Beaufort - @:Snoesje2008
Op de 2de plek met 6,75 punten is geworden: @:SpeedyGJ
Op de 3de plek met 7,07 punten is geworden: @:StarhopperGefeliciteerd met deze overwinning
Uitslag:
[ afbeelding ]
Gedeelde plek:
@:12Beaufort en @:Snoesje2008 delen de 1ste plek, als het goed is, is dit 1x eerder voorgekomen![]()
Te laat ingevuld
Iedereen heeft op tijd hun gegevens doorgegeven.
Gemiste week:
@:Mitt en @:Frutsel moeten een week missen.
Misser van de week
@:INViCTuS pakt de misser van de week, de lage zonuren en de windrichting draaien jou de nek om.
Beste prestatie:
Temp max: @:INViCTuS met 4,3 graden verschil.
Temp min: @:Snoesje2008 met 0,2 graden verschil.
Neerslag: Alle users met 3,9mm verschil.
Zon uren: @:12Beaufort met 0,6 uren verschil.
Gem wind: @:SpeedyGJ met 0,0km/h verschil.
Windrichting: 6 users met 0 richting verschil.
Luchtdruk: @:SpeedyGJ / Scjvb met 0,2hpa verschil.
Uiterlijk maandag tot 11:59, per uur kost het een halve strafpunt tot maximaal 5 strafpunten.
Wijzigen van jou post is toegestaan, ook hier wordt een halve strafpunt voor gerekend na 00:00 uur. (Tenzij er een fout is gemaakt, bijvoorbeeld verwisselen van min en max temperatuur, dan volgen er geen strafpunten) Het missen van 1 week krijg je 10 strafpunten boven op de user die laatste staat.
Meldingen naar users:
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb / @:Dropje2012 / @:Snoesje2008 / @:Bibi1986 / @:mitt
Nieuwe users worden automatisch toegevoegd, afmelden? Graag een pb/dm naar mij.
En uiteraard iedereen die dit topic leest mag natuurlijk ook een poging wagen
Foutje gezien? Dan graag hier melden met @:SpeedyGJ.
Heeft mij de overwinning gekost, die pittige cijfers.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:46 schreef Stephan5 het volgende:
Weer zo'n niets zeggende 7e plek...![]()
Dit schiet niet echt op. Ik moet misschien maar eens wat pittigere cijfers doorgeven i.p.v volgens het boekje..
Dat maakt het toch erg leuk! Ik probeer altijd een beetje volgens de kaarten te gokken... Vandaag eens even rustig de nieuwe runs bekijken, en ergens een iets stevigere gok wagen.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft mij de overwinning gekost, die pittige cijfers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |