Haal die strafpunten eens weg.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Te laat ingevuld
Iedereen heeft op tijd hun gegevens doorgegeven
Aangepastquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:15 schreef Stephan5 het volgende:
@:Nattekat Jij bent mijn held! Ga zo door, ik vind het niet zo erg.![]()
Zonder jou had ik weer eens laatste gestaan, mijn fraaie prestatie van vorige week is waarschijnlijk weer helemaal teniet gedaan.![]()
Nog erger, dit is het seizoen waar het voor mij moet gebeuren, en dan kom aan met slechts 33 graden, en om over de wind nog maar te zwijgen..
Ja, extra tijd voor ons.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Morgen komt de uitslag, vandaag helaas geen tijd hiervoor gehad.
Ook omdat de gegeven er vanmorgen nog niet binnen waren anders had ik het vanmorgen gedaan
Voldoet niet aan de template, 5 strafpunten.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:20 schreef Stephan5 het volgende:
Hallo! Ik ben er.
Min: 18.4
Max: 28.9
Neersl: 3.5 mm
Zon: 8.9 uur
Windsn: 2.6 m/s
Windri: NNO
Luchtdr: 1015,2 HpA.
De temperatuur staat hier andersom, ik heb geprobeerd deze te veranderen alleen op een 1 of andere manier wil dat niet, zelfs niet als ik F5 heb gedaan.quote:Op zondag 12 juli 2026 23:11 schreef Dropje2012 het volgende:
1 Min. temp (graden C): 29
2 Max. temp (graden C): 19
3 Neerslag (mm): 0
4 Zon (uren): 13,2
5 Windsnelheid (m/s): 2,6
6 Windrichting (graden): NNO
7 Luchtdruk (hPa): 1015
Geen probleem toch. Het kan n.l. ook niet anders. De minimum temperatuur kan nooit hoger zijn dan de maximum temperatuurquote:Op maandag 13 juli 2026 00:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De temperatuur staat hier andersom, ik heb geprobeerd deze te veranderen alleen op een 1 of andere manier wil dat niet, zelfs niet als ik F5 heb gedaan.
Bij deze zal dan ook de temperatuur gewoon tijdens het invullen op de juiste plek worden gezet, volgens mij was dit ook afgesproken als het eens gebeurd![]()
Maar toch even een berichtje naar jullie toe zodat er geen misverstanden komen
Huh, dit is wel heel raar...quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:12 schreef Scjvb het volgende:
@:SpeedyGJ De uitslag ging toch over vrijdag 10 juli?
Ben misschien abuis, maar kom ook ietwat andere uitkomsten tegen over het weer die dag!
https://daggegevens.knmi.(...)26-07-10&station=260
https://knmi.turmin.com/2026-07-10
Wow tweedequote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:46 schreef Starhopper het volgende:
Wauw!!! Eerste!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd ook @:misshobje en @:12beaufort
Wacht even!!!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wow tweede![]()
![]()
Gefeliciteerd ook uiteraard @:Starhopper en @:12beaufort
Pffffquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wacht even!!!
Uitslag niet geldig, de stand is totaal anders
Dat zit er niet inquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Pffffals ik dam 1e wordt prima hoor
![]()
nouwwwwquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
Dit is de nieuwe uitslag! Sorry voor de foutieve uitslag![]()
Podiumplek:
Op de 1ste plek met 2,35 punten is geworden: @:Nattekat
Op de 2de plek met 3,62 punten is geworden: @:Houtenbeen
Op de 3de plek met 3,90 punten is geworden: @:Butz0rsGefeliciteerd met deze overwinning
Uitslag:
[ afbeelding ]
Gedeelde plek:
Geen gedeelde plek deze week!
Te laat ingevuld
Iedereen heeft op tijd hun gegevens doorgegeven.
Gemiste week:
Iedereen heeft deze week netjes hun gegevens doorgegeven
Misser van de week
@:Stephan5
Beste prestatie:
Temp max: @:Nattekat met 0,1 graden verschil.
Temp min: @:Nattekat met 1,7 graden verschil.
Neerslag: Alle users met 0mm verschil.
Zon uren: @:Scjvb met 0,6 uren verschil.
Gem wind: @:INViCTuS met 0,0km/h verschil.
Windrichting: 10 users met 0 richting verschil.
Luchtdruk: @:Starhopper met 0,1hpa verschil.
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb / @:Dropje2012 / @:Snoesje2008 / @:mitt
We dr gewoon ingefietst!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
nouwwww![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd nieuwe winnaars @:NAttekat @:houtenbeen en @:butz0rs
Matchfixing dit! Ik ga aangifte doenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
We dr gewoon ingefietst!
@:SpeedyGJ![]()
![]()
Gefeliciteerd Lucky podium boeven
Ik ookquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Matchfixing dit! Ik ga aangifte doen
Vertel, waarom zou ik moeten hertellenquote:
Omdat vorige weekquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vertel, waarom zou ik moeten hertellen
Die week was terecht, deze keer kun je het vergetenquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:39 schreef Starhopper het volgende:
IS het nu wel echt dat ik eerste ben??!!![]()
![]()
![]()
*knijpt in arm*
Gefeliciteerd @:Scjvb en @:butz0rs![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon doorgaan.quote:Op zondag 19 juli 2026 07:34 schreef Stephan5 het volgende:
Ik wordt er niet goed van inmiddels. Wat doe ik het hele jaar toch verkeerd?
Joh zelfde hier terwijl ik ook een keer het hele jaar goed zat en won, boeiuh tis gewoon leuk om mee te doen toch.quote:Op zondag 19 juli 2026 07:34 schreef Stephan5 het volgende:
Te vroeg invullen?quote:Op zondag 19 juli 2026 07:34 schreef Stephan5 het volgende:
Op 5 dagen maakt een paar uur verschil op zondag echt geen ene flikker uitquote:Op zondag 19 juli 2026 13:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Te vroeg invullen?
Daarom wacht ik ook zo lang mogelijk, maar toch ook bij mij is dat niet altijd even goed.
Soms heb je vrijdagen tussen zitten dat er een strijd is tussen koelere lucht en warmer lucht, daar moet je dan een afweging in maken of je gaat ertussen in zitten en genoeg nemen met een midden plek in de uitslag
Wacht, welke regen? In De Bilt is helemaal niks gevallenquote:Op zondag 19 juli 2026 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op 5 dagen maakt een paar uur verschil op zondag echt geen ene flikker uit
Ja soms kan het net het verschil maken tussen uitkomst A of B met een enorm verschil, maar dat was deze week absoluut niet het geval. Vrijdag zat overduidelijk ver achter het koufront.
In dit geval heeft regen hem de das om gedaan. Geen idee waar die regen vandaan is gekomen
In zijn voorspelling stond er regenquote:Op zondag 19 juli 2026 13:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wacht, welke regen? In De Bilt is helemaal niks gevallen
Ooh zo, omdat er signalen waren op de vrijdag op zaterdag nacht, en gezien er tot 2 uur wordt gemeten had het zomaar gekundquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |