https://livetiming.azurewebsites.net/events/50/resultsquote:Op zondag 17 mei 2026 10:11 schreef ZombieQueen het volgende:
Waar kan ik die meldingen zien? Heeft iemand een linkje?
wat niet heel vreemd is als het om te snel onder geel ging. want daar wordt veel en goed bij in de gaten gehoudenquote:Op zondag 17 mei 2026 10:10 schreef dirkie001 het volgende:
Opeens is het behoorlijk druk met de meldingen
Dat scherm had ik de hele tijd al open, maar die hele "Messages" tab over het hoofd gezienquote:Op zondag 17 mei 2026 10:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
https://livetiming.azurewebsites.net/events/50/results
En dan bij messages
duct tape, keilbouten en broesliemquote:
Je hebt dus ook statistieken, waar je bijvoorbeeld kunt zien dat de laatste keer dat een andere auto dan een Mercedes op kop reed ronde 36 was, dat is al even geleden, en dat de #3 al 55 ronden op kop rijdt...een uur of 8 inmiddels dusquote:Op zondag 17 mei 2026 10:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat scherm had ik de hele tijd al open, maar die hele "Messages" tab over het hoofd gezien
Sinds Verstappen vannacht de leiding pakte dus.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hebt dus ook statistieken, waar je bijvoorbeeld kunt zien dat de laatste keer dat een andere auto dan een Mercedes op kop reed ronde 36 was, dat is al even geleden, en dat de #3 al 55 ronden op kop rijdt...een uur of 8 inmiddels dus
09:52:32 # 80 under investigation - code 60quote:Op zondag 17 mei 2026 10:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
https://livetiming.azurewebsites.net/events/50/results
En dan bij messages
162quote:Op zondag 17 mei 2026 10:16 schreef Twieki het volgende:
Wat is het record aantal ronden in deze 24u?
t zijn dan ook Duitsers hequote:Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Die maken geen grappen:
10:17:09 # 320 non respect of code 60, time penalty 45 sec
Duitsers maken geen grappen hiermeequote:Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Die maken geen grappen:
10:17:09 # 320 non respect of code 60, time penalty 45 sec
Tot die conclusie kwam Timo Glock ook.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Die maken geen grappen:
10:17:09 # 320 non respect of code 60, time penalty 45 sec
zelf even google aangeslingerd; voor de mede geïnteresseerden.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef Nizno het volgende:
maar we zien Timo dus niet meer terug op de ring of kan hij wel weer eens opnieuw een licentie halen?
quote:Glock moet nu een aanvraag tot herstel indienen en de verplichte e-learningcursus opnieuw volgen om zijn licentie terug te krijgen en aan de volgende race deel te kunnen nemen. Zijn teamgenoten Martin Kirchhoffer, Ben Dörr en Timo Scheider mochten de 24 uur wel vervolgen.
In 2016 reed Toyota ook wel zolang op kop in Le Mans tot de laatste rondequote:Op zondag 17 mei 2026 10:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hebt dus ook statistieken, waar je bijvoorbeeld kunt zien dat de laatste keer dat een andere auto dan een Mercedes op kop reed ronde 36 was, dat is al even geleden, en dat de #3 al 55 ronden op kop rijdt...een uur of 8 inmiddels dus
Ik las iets over e-learning en nog iets. Hij kan het wel weer opnieuw behalen.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef Nizno het volgende:
maar we zien Timo dus niet meer terug op de ring of kan hij wel weer eens opnieuw een licentie halen?
Licentie is niet definitief ingetrokken.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef Nizno het volgende:
maar we zien Timo dus niet meer terug op de ring of kan hij wel weer eens opnieuw een licentie halen?
Hij is niet voorgoed geschorst, maar moet dan weer opnieuw beginnen (tenzij het kwijtraken van de licentie terug is gedraaid, daar heerst nog onduidelijkheid over).quote:Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef Nizno het volgende:
maar we zien Timo dus niet meer terug op de ring of kan hij wel weer eens opnieuw een licentie halen?
Hé, wil je dit niet doen?quote:Op zondag 17 mei 2026 10:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
In 2016 reed Toyota ook wel zolang op kop in Le Mans tot de laatste ronde
Ik heb gisteravond gezien hoe twee Oostenrijkse presentatoren grapjes probeerden te makenquote:
Maar de tijd waarop ze het melden welquote:Op zondag 17 mei 2026 10:19 schreef dirkie001 het volgende:
08:08:08 #480 non respect of code 60 - time penalty 85 sec and 2 DMSB points
is ook niet grappig
Jij bent vast leuk op feestjes.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
In 2016 reed Toyota ook wel zolang op kop in Le Mans tot de laatste ronde
had de race op 8 augustus 2008 moeten zijnquote:
Oostenrijkers die met charisma de wereld willen veroveren is vaak niet zo'n goed plan.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond gezien hoe twee Oostenrijkse presentatoren grapjes probeerden te maken, conclusie: het zijn reserveduitsers.
Maar ja, dan hadden ze op donderdag moeten starten, dat is ook zo onhandig.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
had de race op 8 augustus 2008 moeten zijn
ik heb de kalender er niet bij gepakt.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ja, dan hadden ze op donderdag moeten starten, dat is ook zo onhandig.
19 juli was een mooie dag.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de kalender er niet bij gepakt.
hoe was het in 1908?
Je gelooft het niet, maar....precies hetzelfdequote:Op zondag 17 mei 2026 10:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de kalender er niet bij gepakt.
hoe was het in 1908?
quote:Op 8 augustus 1908 maakte Wilbur Wright zijn eerste openbare vlucht met het gemotoriseerde vliegtuig (de Wright Flyer) op de renbaan van Les Hunaudières in Le Mans, Frankrijk.
en dat leren we op dde vroege zondagochtend allemaal dankzij die Duitsers zonder grappenquote:Op zondag 17 mei 2026 10:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je gelooft het niet, maar....precies hetzelfde
Dit is dan wel weer een mooi toeval dat je zo op de zondagochtend even mee pakt!
[..]
En dat dan weer op Le Mans, dit kan geen toeval zijn.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je gelooft het niet, maar....precies hetzelfde
Dit is dan wel weer een mooi toeval dat je zo op de zondagochtend even mee pakt!
[..]
we maken er een petitie voorquote:Op zondag 17 mei 2026 10:25 schreef heywoodu het volgende:
Ze moeten de op plek 64 rijdende Dirk Vleugels in een Red Bull-auto zetten
Oostenrijkers vind ik nog wel grappig als je naar het groot Duits Rijk kijkt.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oostenrijkers die met charisma de wereld willen veroveren is vaak niet zo'n goed plan.
De voorsprong is gelukkig nu ook meer dan 30 seconden.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:26 schreef ZombieQueen het volgende:
#3 word nu genoemd in de stream dat hij te snel de pit verliet. Straf is dan 30 seconden, maar is nog niet in onderzoek.
# 80 krijgt ook wel straf. Dan zou de voorsprong alsnog met 15 seconden groeien.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:31 schreef Jane het volgende:
[..]
De voorsprong is gelukkig nu ook meer dan 30 seconden.
Zeker wiet gerookt.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Het blijven wel Duitsers:
10:22:19 # 949,# 420 under investigation -cousing a collision
Wel een beetje schandalig als ze drie kwartier wachten met zo'n straf uitdelen.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
# 80 krijgt ook wel straf. Dan zou de voorsprong alsnog met 15 seconden groeien.
denk het niet meerquote:Op zondag 17 mei 2026 10:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
# 80 krijgt ook wel straf. Dan zou de voorsprong alsnog met 15 seconden groeien.
Dat is voortdurend, zie #977 zonet ook weer.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel een beetje schandalig als ze drie kwartier wachten met zo'n straf uitdelen.
Schandalig. Waar is de Blitzkriegmentaliteitquote:Op zondag 17 mei 2026 10:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat is voortdurend, zie #977 zonet ook weer.
Volgens mij is er niet zoiets als een blauwe vlag en is het aan de snellere om in te halen.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:40 schreef Zwansen het volgende:
Verstappen zat net een hele tijd achter een rode auto. Zijn er regels voor wanneer je snellere auto’s moet voorlaten? Het is dus niet zo dat je iedereen maar voor moet laten als je gelapt bent?
#164 ook 45 seconden, die hebben daar bijna een uur op moeten wachten.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Schandalig. Waar is de Blitzkriegmentaliteit
Nee, het inhalen is het probleem voor degene die in wil halen en mag in principe gewoon op de lijn blijven.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:40 schreef Zwansen het volgende:
Verstappen zat net een hele tijd achter een rode auto. Zijn er regels voor wanneer je snellere auto’s moet voorlaten? Het is dus niet zo dat je iedereen maar voor moet laten als je gelapt bent?
Er worden blauwe vlaggen gezwaaid, die zie ik namelijk, maar ik denk dat het wellicht zoals in de VS meer iets is als 'let even op' ipv een verplichtingquote:Op zondag 17 mei 2026 10:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet zoiets als een blauwe vlag en is het aan de snellere om in te halen.
Ja, ik bedoel zoals in de F1quote:Op zondag 17 mei 2026 10:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er worden blauwe vlaggen gezwaaid, die zie ik namelijk, maar ik denk dat het wellicht zoals in de VS meer iets is als 'let even op' ipv een verplichting
Ah, ok. Maar sommigen die gaan heel bewust aan de kant met knipperlichten aan en sommigen vinden het misschien leuk om even tegen Max te racen.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet zoiets als een blauwe vlag en is het aan de snellere om in te halen.
Afhankelijk van waar je bent op de baan kan het aan de kant gaan tijd kosten en niet iedereen ziet dat zitten denk ik.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ah, ok. Maar sommigen die gaan heel bewust aan de kant met knipperlichten aan en sommigen vinden het misschien leuk om even tegen Max te racen.
Dat met die knipperlichten is dus een afspraak/regel, ik rij mijn lijn en wijs aan waar ik heen ga zodat jij als snellere er aan de anderekant voorbij kuntquote:Op zondag 17 mei 2026 10:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ah, ok. Maar sommigen die gaan heel bewust aan de kant met knipperlichten aan en sommigen vinden het misschien leuk om even tegen Max te racen.
Ja, bijna airborne.quote:
Nee dat zit gewoon goed. anders was dat meteen wel gemeld via de sensoren/transponder.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:46 schreef TweedeKlum het volgende:
#3 nog steeds geen melding van under investigation.
Dat is wel eens gruwelijk mis gegaan. Volgens mij in 2015, daarna is er een poos een maximale snelheid geweest op dat stuk.quote:
Ook hebben ze flugplatz aangepast om die reden.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat is wel eens gruwelijk mis gegaan. Volgens mij in 2015, daarna is er een poos een maximale snelheid geweest op dat stuk.
Op Le Mans zijn ook auto's gaan vliegen.
Kan Verstappen over meepraten hoe goed de oplossing werktquote:Op zondag 17 mei 2026 10:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat is wel eens gruwelijk mis gegaan. Volgens mij in 2015, daarna is er een poos een maximale snelheid geweest op dat stuk.
Op Le Mans zijn ook auto's gaan vliegen.
Ja, die heeft ook een sprongetje gemaakt toch?quote:Op zondag 17 mei 2026 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan Verstappen over meepraten hoe goed de oplossing werkt
Jep. Die was zeker gaan vliegen zonder de veiligheidssnufjes.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja, die heeft ook een sprongetje gemaakt toch?
ja als hij daar de vangrail had geraakt, was het internet ontploft (in engeland)quote:Op zondag 17 mei 2026 10:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja, die heeft ook een sprongetje gemaakt toch?
Volgens de coureur die in de cabine bij de Engelse commentator zit kan dat betekenen dat ze mazzel hebben of dat de stewards simpelweg druk zijn en ze dus geen mazzel hebben.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:46 schreef TweedeKlum het volgende:
#3 nog steeds geen melding van under investigation.
Die moeten hun 1 punt bij het ESF nog verwerken.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:51 schreef pmponer het volgende:
[..]
ja als hij daar de vangrail had geraakt, was het internet ontploft (in engeland)
Dan had Sky weer materiaal voor een kerstkaartje gehad.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:51 schreef pmponer het volgende:
[..]
ja als hij daar de vangrail had geraakt, was het internet ontploft (in engeland)
ow god dan is Graham ook weer heel vrolijk geweestquote:Op zondag 17 mei 2026 10:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die moeten hun 1 punt bij het ESF nog verwerken.
Het gebeurde daarvoor.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die moeten hun 1 punt bij het ESF nog verwerken.
Wie en waarom?quote:Op zondag 17 mei 2026 10:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Hier zijn ze pissig op:
10:52:29 #50 non respect of code 60 - time penalty 81 sec and 2 DMSB points
geen respect voor geelquote:
Het is eins punt geworden voor de UK.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow god dan is Graham ook weer heel vrolijk geweest
ja ik had toen jullie hier kwamen roepen dat UK op kwam even gekeken.. einz zwei polizei en de pizza salamiquote:Op zondag 17 mei 2026 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is eins punt geworden voor de UK.
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |