abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:11:28 #101
284411 crew  heywoodu
pi_220820734
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:09 schreef Nattekat het volgende:
#80 under investigation
Van 20 minuten geleden, benieuwd of ze ook 'no further action' melden :P
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:11:40 #102
284411 crew  heywoodu
pi_220820736
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:11 schreef ZombieQueen het volgende:
Waar kan ik die meldingen zien? Heeft iemand een linkje?
https://livetiming.azurewebsites.net/events/50/results

En dan bij messages
  zondag 17 mei 2026 @ 10:11:52 #103
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220820740
Die Lamborghini hangt grotendeels nog met tape aan elkaar.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220820744
Die #130 is meer ducttape dan auto.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:12:20 #105
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220820751
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:10 schreef dirkie001 het volgende:
Opeens is het behoorlijk druk met de meldingen
wat niet heel vreemd is als het om te snel onder geel ging. want daar wordt veel en goed bij in de gaten gehouden
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 10:12:51 #106
842 Zorro
Z
pi_220820763
quote:
Dat scherm had ik de hele tijd al open, maar die hele "Messages" tab over het hoofd gezien _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220820771
dubbel
Only skydivers know why the birds sing....
They sing because they don't have to pack
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:13:20 #108
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220820773
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:12 schreef ZombieQueen het volgende:
Die #130 is meer ducttape dan auto.
duct tape, keilbouten en broesliem
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:14:00 #109
284411 crew  heywoodu
pi_220820785
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:12 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dat scherm had ik de hele tijd al open, maar die hele "Messages" tab over het hoofd gezien _O-
Je hebt dus ook statistieken, waar je bijvoorbeeld kunt zien dat de laatste keer dat een andere auto dan een Mercedes op kop reed ronde 36 was, dat is al even geleden, en dat de #3 al 55 ronden op kop rijdt...een uur of 8 inmiddels dus :D
  zondag 17 mei 2026 @ 10:15:20 #110
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220820813
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Je hebt dus ook statistieken, waar je bijvoorbeeld kunt zien dat de laatste keer dat een andere auto dan een Mercedes op kop reed ronde 36 was, dat is al even geleden, en dat de #3 al 55 ronden op kop rijdt...een uur of 8 inmiddels dus :D
Sinds Verstappen vannacht de leiding pakte dus.
M.a.w., ik heb niks gemist. :P
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 17 mei 2026 @ 10:16:11 #111
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220820834
Wat is het record aantal ronden in deze 24u?
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  zondag 17 mei 2026 @ 10:16:23 #112
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220820840
quote:
09:52:32 # 80 under investigation - code 60
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:16:58 #113
284411 crew  heywoodu
pi_220820857
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:16 schreef Twieki het volgende:
Wat is het record aantal ronden in deze 24u?
162
https://en.wikipedia.org/wiki/2023_24_Hours_of_N%C3%BCrburgring
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:17:01 #114
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220820858
maar we zien Timo dus niet meer terug op de ring of kan hij wel weer eens opnieuw een licentie halen?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 10:17:29 #115
48000 Vlinder
Vlinder
pi_220820867
Goeiemorgen! *O*

[ Bericht 10% gewijzigd door Vlinder op 17-05-2026 10:34:12 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 17 mei 2026 @ 10:17:48 #116
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220820873
Die maken geen grappen:

10:17:09 # 320 non respect of code 60, time penalty 45 sec
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:18:26 #117
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220820886
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Die maken geen grappen:

10:17:09 # 320 non respect of code 60, time penalty 45 sec
t zijn dan ook Duitsers he
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220820888
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Die maken geen grappen:

10:17:09 # 320 non respect of code 60, time penalty 45 sec
Duitsers maken geen grappen hiermee
Only skydivers know why the birds sing....
They sing because they don't have to pack
  zondag 17 mei 2026 @ 10:18:34 #119
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220820889
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Die maken geen grappen:

10:17:09 # 320 non respect of code 60, time penalty 45 sec
Tot die conclusie kwam Timo Glock ook.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:18:58 #120
284411 crew  heywoodu
pi_220820899
Als ze nu zonder noemenswaardige problemen door blijven rijden, komen ze zo rond de 155-157 ronden uit, geen nieuw record dus :P
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:19:23 #121
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220820905
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef Nizno het volgende:
maar we zien Timo dus niet meer terug op de ring of kan hij wel weer eens opnieuw een licentie halen?
zelf even google aangeslingerd; voor de mede geïnteresseerden.
quote:
Glock moet nu een aanvraag tot herstel indienen en de verplichte e-learningcursus opnieuw volgen om zijn licentie terug te krijgen en aan de volgende race deel te kunnen nemen. Zijn teamgenoten Martin Kirchhoffer, Ben Dörr en Timo Scheider mochten de 24 uur wel vervolgen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 10:19:28 #122
842 Zorro
Z
pi_220820907
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Je hebt dus ook statistieken, waar je bijvoorbeeld kunt zien dat de laatste keer dat een andere auto dan een Mercedes op kop reed ronde 36 was, dat is al even geleden, en dat de #3 al 55 ronden op kop rijdt...een uur of 8 inmiddels dus :D
In 2016 reed Toyota ook wel zolang op kop in Le Mans tot de laatste ronde
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220820908
Bikkel kindjes :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220820909
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef Nizno het volgende:
maar we zien Timo dus niet meer terug op de ring of kan hij wel weer eens opnieuw een licentie halen?
Ik las iets over e-learning en nog iets. Hij kan het wel weer opnieuw behalen.
  zondag 17 mei 2026 @ 10:19:50 #125
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220820912
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef Nizno het volgende:
maar we zien Timo dus niet meer terug op de ring of kan hij wel weer eens opnieuw een licentie halen?
Licentie is niet definitief ingetrokken.

https://autosport.headlin(...)4385#google_vignette
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:19:52 #126
284411 crew  heywoodu
pi_220820914
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef Nizno het volgende:
maar we zien Timo dus niet meer terug op de ring of kan hij wel weer eens opnieuw een licentie halen?
Hij is niet voorgoed geschorst, maar moet dan weer opnieuw beginnen (tenzij het kwijtraken van de licentie terug is gedraaid, daar heerst nog onduidelijkheid over).

Wellicht met een schorsing van X maanden waarin je het niet mag proberen, maar daarna mag het gewoon weer :P
pi_220820915
08:08:08 #480 non respect of code 60 - time penalty 85 sec and 2 DMSB points

is ook niet grappig
Only skydivers know why the birds sing....
They sing because they don't have to pack
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 10:19:53 #128
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220820916
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:19 schreef Zorro het volgende:

[..]
In 2016 reed Toyota ook wel zolang op kop in Le Mans tot de laatste ronde
Hé, wil je dit niet doen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:20:01 #129
284411 crew  heywoodu
pi_220820919
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:18 schreef dirkie001 het volgende:

[..]
Duitsers maken geen grappen
Correct
  zondag 17 mei 2026 @ 10:20:10 #130
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220820923
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:18 schreef Nizno het volgende:

[..]
t zijn dan ook Duitsers he
Ik heb gisteravond gezien hoe twee Oostenrijkse presentatoren grapjes probeerden te maken ;(, conclusie: het zijn reserveduitsers.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:20:38 #131
284411 crew  heywoodu
pi_220820930
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:19 schreef dirkie001 het volgende:
08:08:08 #480 non respect of code 60 - time penalty 85 sec and 2 DMSB points

is ook niet grappig
Maar de tijd waarop ze het melden wel :Y
  zondag 17 mei 2026 @ 10:21:02 #132
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220820936
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:19 schreef Zorro het volgende:

[..]
In 2016 reed Toyota ook wel zolang op kop in Le Mans tot de laatste ronde
Jij bent vast leuk op feestjes. :{
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:21:06 #133
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220820937
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar de tijd waarop ze het melden wel :Y
had de race op 8 augustus 2008 moeten zijn
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 10:21:10 #134
169715 Mano_
Manomanoman..
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:21:11 #135
284411 crew  heywoodu
pi_220820940
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Ik heb gisteravond gezien hoe twee Oostenrijkse presentatoren grapjes probeerden te maken, conclusie: het zijn reserveduitsers. ;(
Oostenrijkers die met charisma de wereld willen veroveren is vaak niet zo'n goed plan.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:21:50 #136
284411 crew  heywoodu
pi_220820953
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:21 schreef Nizno het volgende:

[..]
had de race op 8 augustus 2008 moeten zijn
Maar ja, dan hadden ze op donderdag moeten starten, dat is ook zo onhandig.
  zondag 17 mei 2026 @ 10:22:19 #137
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:22:22 #138
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220820967
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:21 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar ja, dan hadden ze op donderdag moeten starten, dat is ook zo onhandig.
ik heb de kalender er niet bij gepakt.
hoe was het in 1908?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 10:23:07 #139
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220820979
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:22 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik heb de kalender er niet bij gepakt.
hoe was het in 1908?
19 juli was een mooie dag.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 10:23:46 #140
174756 Rnie
& Bert
pi_220820991
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:22 schreef Mano_ het volgende:
Hoe is het met de Dacia?
Nog heel.
De enige echte.
  zondag 17 mei 2026 @ 10:24:05 #141
169715 Mano_
Manomanoman..
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:24:05 #142
284411 crew  heywoodu
pi_220820998
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:22 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik heb de kalender er niet bij gepakt.
hoe was het in 1908?
Je gelooft het niet, maar....precies hetzelfde :D

Dit is dan wel weer een mooi toeval dat je zo op de zondagochtend even mee pakt!

quote:
Op 8 augustus 1908 maakte Wilbur Wright zijn eerste openbare vlucht met het gemotoriseerde vliegtuig (de Wright Flyer) op de renbaan van Les Hunaudières in Le Mans, Frankrijk.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:25:00 #143
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821011
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Je gelooft het niet, maar....precies hetzelfde :D

Dit is dan wel weer een mooi toeval dat je zo op de zondagochtend even mee pakt!
[..]

en dat leren we op dde vroege zondagochtend allemaal dankzij die Duitsers zonder grappen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:25:02 #144
284411 crew  heywoodu
pi_220821012
Ze moeten de op plek 64 rijdende Dirk Vleugels in een Red Bull-auto zetten _O_
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 10:25:03 #145
842 Zorro
Z
pi_220821015
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Je gelooft het niet, maar....precies hetzelfde :D

Dit is dan wel weer een mooi toeval dat je zo op de zondagochtend even mee pakt!
[..]

En dat dan weer op Le Mans, dit kan geen toeval zijn.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:25:43 #146
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821026
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:25 schreef heywoodu het volgende:
Ze moeten de op plek 64 rijdende Dirk Vleugels in een Red Bull-auto zetten _O_
we maken er een petitie voor
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220821041
#3 word nu genoemd in de stream dat hij te snel de pit verliet. Straf is dan 30 seconden, maar is nog niet in onderzoek.
pi_220821045
quote:
9s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:21 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Oostenrijkers die met charisma de wereld willen veroveren is vaak niet zo'n goed plan.
Oostenrijkers vind ik nog wel grappig als je naar het groot Duits Rijk kijkt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220821073
Japanners zouden weer met Wankelmotor moeten gaan rijden :)

Bekijk deze YouTube-video
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 17 mei 2026 @ 10:31:24 #150
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220821077
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:26 schreef ZombieQueen het volgende:
#3 word nu genoemd in de stream dat hij te snel de pit verliet. Straf is dan 30 seconden, maar is nog niet in onderzoek.
De voorsprong is gelukkig nu ook meer dan 30 seconden. :X
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:33:23 #151
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821119
477 heeft wel een erg mooie rechter voorband
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 10:36:53 #152
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821185
Het blijven wel Duitsers:

10:22:19 # 949,# 420 under investigation -cousing a collision

:D
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 10:37:45 #153
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821204
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:31 schreef Jane het volgende:

[..]
De voorsprong is gelukkig nu ook meer dan 30 seconden. :X
# 80 krijgt ook wel straf. Dan zou de voorsprong alsnog met 15 seconden groeien.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:38:01 #154
284411 crew  heywoodu
pi_220821209
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Het blijven wel Duitsers:

10:22:19 # 949,# 420 under investigation -cousing a collision

:D
Zeker wiet gerookt.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:38:22 #155
284411 crew  heywoodu
pi_220821214
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:37 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
# 80 krijgt ook wel straf. Dan zou de voorsprong alsnog met 15 seconden groeien.
Wel een beetje schandalig als ze drie kwartier wachten met zo'n straf uitdelen.
pi_220821227
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:37 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
# 80 krijgt ook wel straf. Dan zou de voorsprong alsnog met 15 seconden groeien.
denk het niet meer
Only skydivers know why the birds sing....
They sing because they don't have to pack
  zondag 17 mei 2026 @ 10:40:04 #157
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821250
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Wel een beetje schandalig als ze drie kwartier wachten met zo'n straf uitdelen.
Dat is voortdurend, zie #977 zonet ook weer.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 10:40:15 #158
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220821254
Verstappen zat net een hele tijd achter een rode auto. Zijn er regels voor wanneer je snellere auto’s moet voorlaten? Het is dus niet zo dat je iedereen maar voor moet laten als je gelapt bent?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:40:48 #159
284411 crew  heywoodu
pi_220821268
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:40 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dat is voortdurend, zie #977 zonet ook weer.
Schandalig. Waar is de Blitzkriegmentaliteit :(
  zondag 17 mei 2026 @ 10:41:23 #160
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821279
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:40 schreef Zwansen het volgende:
Verstappen zat net een hele tijd achter een rode auto. Zijn er regels voor wanneer je snellere auto’s moet voorlaten? Het is dus niet zo dat je iedereen maar voor moet laten als je gelapt bent?
Volgens mij is er niet zoiets als een blauwe vlag en is het aan de snellere om in te halen.
  zondag 17 mei 2026 @ 10:41:31 #161
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821280
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:40 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Schandalig. Waar is de Blitzkriegmentaliteit :(
#164 ook 45 seconden, die hebben daar bijna een uur op moeten wachten.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 10:41:50 #162
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821282
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:40 schreef Zwansen het volgende:
Verstappen zat net een hele tijd achter een rode auto. Zijn er regels voor wanneer je snellere auto’s moet voorlaten? Het is dus niet zo dat je iedereen maar voor moet laten als je gelapt bent?
Nee, het inhalen is het probleem voor degene die in wil halen en mag in principe gewoon op de lijn blijven.
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:41:57 #163
284411 crew  heywoodu
pi_220821284
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:41 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Volgens mij is er niet zoiets als een blauwe vlag en is het aan de snellere om in te halen.
Er worden blauwe vlaggen gezwaaid, die zie ik namelijk, maar ik denk dat het wellicht zoals in de VS meer iets is als 'let even op' ipv een verplichting :P
  zondag 17 mei 2026 @ 10:42:21 #164
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821288
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Er worden blauwe vlaggen gezwaaid, die zie ik namelijk, maar ik denk dat het wellicht zoals in de VS meer iets is als 'let even op' ipv een verplichting :P
Ja, ik bedoel zoals in de F1 :P
  zondag 17 mei 2026 @ 10:42:25 #165
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821290
Nou ja je moet zel wel voor laten, maar je hoeft niet van de lijn
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 10:42:34 #166
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220821292
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:41 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Volgens mij is er niet zoiets als een blauwe vlag en is het aan de snellere om in te halen.
Ah, ok. Maar sommigen die gaan heel bewust aan de kant met knipperlichten aan en sommigen vinden het misschien leuk om even tegen Max te racen.
  zondag 17 mei 2026 @ 10:43:28 #167
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821300
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:42 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Ah, ok. Maar sommigen die gaan heel bewust aan de kant met knipperlichten aan en sommigen vinden het misschien leuk om even tegen Max te racen.
Afhankelijk van waar je bent op de baan kan het aan de kant gaan tijd kosten en niet iedereen ziet dat zitten denk ik.
  zondag 17 mei 2026 @ 10:43:41 #168
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821302
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:42 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Ah, ok. Maar sommigen die gaan heel bewust aan de kant met knipperlichten aan en sommigen vinden het misschien leuk om even tegen Max te racen.
Dat met die knipperlichten is dus een afspraak/regel, ik rij mijn lijn en wijs aan waar ik heen ga zodat jij als snellere er aan de anderekant voorbij kunt
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 10:44:38 #169
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220821309
ging Olsen nu bijna de lucht in?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 17 mei 2026 @ 10:44:52 #170
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821313
Een paard in galop
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 10:45:12 #171
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220821317
#3 wel wat tijd verloren nu
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 17 mei 2026 @ 10:45:40 #172
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821324
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:44 schreef chufi het volgende:
ging Olsen nu bijna de lucht in?
Ja, bijna airborne.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 10:46:42 #173
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821333
#3 nog steeds geen melding van under investigation.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 10:46:45 #174
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821335
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:45 schreef Jane het volgende:
#3 wel wat tijd verloren nu
Valt mee is allemaal verkeer.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:47:31 #175
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821339
ik ga maar eens kijken of er wat te ontbijten valt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 10:47:55 #176
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821340
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:46 schreef TweedeKlum het volgende:
#3 nog steeds geen melding van under investigation.
Nee dat zit gewoon goed. anders was dat meteen wel gemeld via de sensoren/transponder.
Max heeft ook gewoon een lampje dat hij mag wegrijden en een klokje die aftelt wanneer hij uit de pits kan/gaat rijden. Dus die heeft gewoon pas op het gas getrapt bij lampje groen.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 10:48:29 #177
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821344
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:44 schreef chufi het volgende:
ging Olsen nu bijna de lucht in?
Dat is wel eens gruwelijk mis gegaan. Volgens mij in 2015, daarna is er een poos een maximale snelheid geweest op dat stuk.
Op Le Mans zijn ook auto's gaan vliegen.
  zondag 17 mei 2026 @ 10:49:16 #178
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821351
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:48 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Dat is wel eens gruwelijk mis gegaan. Volgens mij in 2015, daarna is er een poos een maximale snelheid geweest op dat stuk.
Op Le Mans zijn ook auto's gaan vliegen.
Ook hebben ze flugplatz aangepast om die reden.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 10:49:39 #179
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821356
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:48 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Dat is wel eens gruwelijk mis gegaan. Volgens mij in 2015, daarna is er een poos een maximale snelheid geweest op dat stuk.
Op Le Mans zijn ook auto's gaan vliegen.
Kan Verstappen over meepraten hoe goed de oplossing werkt :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 10:50:12 #180
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821359
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Kan Verstappen over meepraten hoe goed de oplossing werkt :P
Ja, die heeft ook een sprongetje gemaakt toch?
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 10:50:39 #181
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821366
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:50 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ja, die heeft ook een sprongetje gemaakt toch?
Jep. Die was zeker gaan vliegen zonder de veiligheidssnufjes.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 10:51:05 #182
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821369
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:50 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ja, die heeft ook een sprongetje gemaakt toch?
ja als hij daar de vangrail had geraakt, was het internet ontploft (in engeland)
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:51:06 #183
284411 crew  heywoodu
pi_220821370
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:46 schreef TweedeKlum het volgende:
#3 nog steeds geen melding van under investigation.
Volgens de coureur die in de cabine bij de Engelse commentator zit kan dat betekenen dat ze mazzel hebben of dat de stewards simpelweg druk zijn en ze dus geen mazzel hebben.

Nuttige inzichten.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 10:51:55 #184
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220821377
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:51 schreef pmponer het volgende:

[..]
ja als hij daar de vangrail had geraakt, was het internet ontploft (in engeland)
Die moeten hun 1 punt bij het ESF nog verwerken.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 17 mei 2026 @ 10:52:26 #185
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821379
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:51 schreef pmponer het volgende:

[..]
ja als hij daar de vangrail had geraakt, was het internet ontploft (in engeland)
Dan had Sky weer materiaal voor een kerstkaartje gehad.
  zondag 17 mei 2026 @ 10:52:57 #186
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821380
Hier zijn ze pissig op:

10:52:29 #50 non respect of code 60 - time penalty 81 sec and 2 DMSB points
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 10:53:41 #187
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821384
Het is een team effort, maar Max pakt in elke stint toch wel meer tijd dan de anderen
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:53:57 #188
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821385
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:51 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Die moeten hun 1 punt bij het ESF nog verwerken.
ow god dan is Graham ook weer heel vrolijk geweest
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 10:54:45 #189
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220821390
:W
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 10:55:08 #190
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821392
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:51 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Die moeten hun 1 punt bij het ESF nog verwerken.
Het gebeurde daarvoor.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 10:55:10 #191
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821393
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Hier zijn ze pissig op:

10:52:29 #50 non respect of code 60 - time penalty 81 sec and 2 DMSB points
Wie en waarom?
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:55:26 #192
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821395
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:55 schreef pmponer het volgende:

[..]
Wie en waarom?
geen respect voor geel
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 10:55:44 #193
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220821396
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:53 schreef Nizno het volgende:

[..]
ow god dan is Graham ook weer heel vrolijk geweest
Het is eins punt geworden voor de UK.

Bekijk deze YouTube-video
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 10:55:53 #194
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220821398
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:54 schreef Peterselieman het volgende:
:W
:W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 17 mei 2026 @ 10:56:04 #195
169715 Mano_
Manomanoman..
  zondag 17 mei 2026 @ 10:56:17 #196
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821402
Nou, zoveel ruimte hoef je ook niet te maken, Dacia :D
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:56:24 #197
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821403
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Het is eins punt geworden voor de UK.

Bekijk deze YouTube-video
ja ik had toen jullie hier kwamen roepen dat UK op kwam even gekeken.. einz zwei polizei en de pizza salami
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220821404
de dacia maakte mooi ruimte voor de snellere auto
Only skydivers know why the birds sing....
They sing because they don't have to pack
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 10:57:29 #199
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821411
Ik ga een dacia kopen, ik ben om
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 10:57:53 #200
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821413
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:57 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga een dacia kopen, ik ben om
Ik heb er al 10 jaar 1 het is geweldig!
Hoewel onze Logan wat trager is dan deze.
Drop you like an ill, bad habit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')