quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:23 schreef brother52 het volgende:
Roberto Jacketti & the fat bikes - I save the day
Welkom Bos.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Roberto Jacketti and the scooters I save the day
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:23 schreef brother52 het volgende:
Roberto Jacketti & the fat bikes - I save the day
Dat zou tegenwoordig beter passen ja.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:23 schreef brother52 het volgende:
Roberto Jacketti & the fat bikes - I save the day
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga ff de kapsalon openen voor 1 klant. Tot zo
Is Symph die ene klant??quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga ff de kapsalon openen voor 1 klant. Tot zo
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat het het huis bij de zee van Genesis
Bij Symph ben je (net als bij mij) zo uitgeknipt.quote:
Welkom livelink.quote:
Zou er überhaupt een schaar aan te pas komen?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij Symph ben je (net als bij mij) zo uitgeknipt.
Ja, ik moet eigenlijk binnenkort even een afspraak in plannen. Het is hier nog niet zomerproof..quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij Symph ben je (net als bij mij) zo uitgeknipt.
Ja, ik werd opgehouden door de avondvierdaagse...quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom livelink.
Toch nog gelukt om het laatste stukje mee te krijgen.
Ik probeer al weken een afspraak te maken maar mijn kapper blijft het maar uitstellen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik moet eigenlijk binnenkort even een afspraak in plannen. Het is hier nog niet zomerproof..![]()
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zou er überhaupt een schaar aan te pas komen?
Oh.... was je zelf ook aan de wandel?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik werd opgehouden door de avondvierdaagse...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |