Dit blijkt Joppe Heremans te zijn geweest. Gefeliciteerd Joppe, je staat vanaf nu op mijn shitlist.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn Nahom Efriem krijgt klappen van een stuurkloppende Fransoos. Naar de goelag ermee.
Ik heb wel eens een rechtere lijn gezien dan die van Nahomquote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit blijkt Joppe Heremans te zijn geweest. Gefeliciteerd Joppe, je staat vanaf nu op mijn shitlist.
Nahom viel een beetje stil op het eind, vooral ook omdat hij van ver moest komen, maar toch een knappe 20e plaats. En dat in de regen, de vijand van iedere Eritreeër. Ik begin te geloven dat deze jongen echt heel goed kan worden.
Hij zat stikkapot.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een rechtere lijn gezien dan die van Nahom
Dat ben ik dan ook weer met je eens. Benieuwd of er dan nog een sanctie komt. Erg hard ging het niet daar.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij zat stikkapot.
Lijkt me alsnog onvoldoende reden om iemand een tik uit te delen, zeker als je niet eens voor de winst aan het sprinten bent.
Deze week ook weer dit fenomeen bekijken op YouTubequote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:29 schreef Pino112 het volgende:
De proloog in de Tour of Estonia is drie rondjes op een wielerbaan![]()
[ afbeelding ]
Hoogland kon het in 55,433.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:29 schreef Pino112 het volgende:
De proloog in de Tour of Estonia is drie rondjes op een wielerbaan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:19 schreef DeeBee het volgende:
Zware drinker Andy Schleck aanstellen is echt fantastisch, stukje Perlenbacher
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen ook de Mercan Classic
[ afbeelding ]
Zou leuk zijn als we weer Jegat tegen Decathlon krijgen. Al moet dit Sosa ook wel liggen.
Gouden kans voor Pozzovivo?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen ook de Mercan Classic
[ afbeelding ]
Zou leuk zijn als we weer Jegat tegen Decathlon krijgen. Al moet dit Sosa ook wel liggen.
Die won vorig jaar inderdaad, maar is er niet bij.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Gouden kans voor Pozzovivo?
Leek me een typisch Cristian Rodriguez parcours trouwens. Zie zijn naam alleen niet op de startlijst.
Qua werk wel, maar je gaat niet je eerste profzege weggeven aan een ploeggenoot. Of je moet natuurlijk Seixas heten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ruiz had Sosa de overwinning wel mogen gunnen.
Pijnlijk om te lezen lijkt me als prof, maar ook te laat, had mooi die aders als handdoek in de ring kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://wielerrevue.nl/ar(...)ij-de-elite-amateurs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |