Qua werk wel, maar je gaat niet je eerste profzege weggeven aan een ploeggenoot. Of je moet natuurlijk Seixas heten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ruiz had Sosa de overwinning wel mogen gunnen.
Pijnlijk om te lezen lijkt me als prof, maar ook te laat, had mooi die aders als handdoek in de ring kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://wielerrevue.nl/ar(...)ij-de-elite-amateurs
Mehquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Gebroken sleutelbeen voor JonBa, zuur.
Een tik op DE KNIE voor Natu. Hopelijk krijgt hij daar naderhand geen last van.
Hopelijk valt de schade bij Nahom Efriem ook mee, hij viel in ieder geval in het gras. Een mooie uitslag hier had kunnen helpen om hem op de radar van de grote ploegen te krijgen, ik baal er nogal van.
FvdB ook toch? Of had die daarvoor al een profzege?quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:24 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Qua werk wel, maar je gaat niet je eerste profzege weggeven aan een ploeggenoot. Of je moet natuurlijk Seixas heten.
Had toen al wel wat gewonnen. Denk dat hij wel achteraf spijt heeft van die beslissing, Tourrit + Geel te laten liggen, al was Bardet in die etappe in mijn herinnering bergop wel wat sterker dan Van den Broek.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
FvdB ook toch? Of had die daarvoor al een profzege?
Bardet hield op de laatste klim inderdaad in. In die laatste vlakke kilometers was Van den Broek dan weer sterker.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:16 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Had toen al wel wat gewonnen. Denk dat hij wel achteraf spijt heeft van die beslissing, Tourrit + Geel te laten liggen, al was Bardet in die etappe in mijn herinnering bergop wel wat sterker dan Van den Broek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |