Penalver tweede. Jeetje.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fabio heeft de finish gehaald in Veenendaal!
Moschetti wint, de tactiek van Pinarello-Q36.5 om 38 sprinters mee te nemen werkte dus. Beastie Boys derde, zo'n beetje de beste renner van Picnic inmiddels.
Jakobsen hoopte vooraf mee te doen om winst.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fabio heeft de finish gehaald in Veenendaal!
Moschetti wint, de tactiek van Pinarello-Q36.5 om 38 sprinters mee te nemen werkte dus. Beastie Boys derde, zo'n beetje de beste renner van Picnic inmiddels.
Vooral treurig hoe een carrière verloopt.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jakobsen hoopte vooraf mee te doen om winst.
90e (van de 120) gelost uit het peloton, ach.
Je had me gelukkig niet gespoiled, want net juichend de laatste kilometers staan kijken.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even @:fretwork taggen.
Op de voorlaatste keer op het klimmetje in Cassel de oversteek gemaakt naar de koplopers en het daarna op de laatste klim overtuigend afgemaakt.
Oh, en hij is vandaag nog jarig ook. Dat is pas een goede verjaardag.
Hij is inderdaad echt heel goed aan het rijden dit jaar. De ploegleiding heeft dat alleen nog niet helemaal in de gaten blijkbaar, hij was niet eens voorzien als kopman hier. Het was dat Barrenetxea slechte benen had en hem de vrijheid gaf om dan maar zelf aan te vallen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:56 schreef Fretwork het volgende:
Rijdt sowieso erg goed dit jaar, is ergens bij Movistar wat omgeslagen in de begeleiding denk ik. Zit vaker dan vroeger op de juiste plek.
Ik ben bang dat Steef er een beetje teveel in is gaan geloven. David Lappartient opent zijn mailtjes niet eens joh.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:28 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Ik had eigenlijk al wel een post van @:Rellende_Rotscholier hierover verwacht, maar Steef is volledig op de barricades gesprongen en heeft de aanval richting de UCI geopend. Staat heel WLR achter Steef?
Fred Kelderman weer 2e!quote:Op zondag 24 mei 2026 18:50 schreef Pino112 het volgende:
Ook in Criquielion wint het pulleton niet van de kopgroep.
Toch wel een van de betere koersen van het jaar altijd.quote:
Ouderwets stofhappen met deze tropische temperaturen.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch wel een van de betere koersen van het jaar altijd.
Met Karrel en Jose, Sporza pakt uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |