Dat is het dus, een goed plan van de trainer volgen, precies wat ik zeg.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee het is een dooddoener als een trainer roept dat er strijd gelevert moet worden, strijden betekent ook niet zozeer als een kip zonder kop erin beuken maar goed het plan van de trainer volgen, ik vind Telstar de ultieme ploeg die altijd strijd levert, het gaat niet altijd goed, maar je zie het ook aan de ploeg, als iemand een fout maakt schelden ze hem niet de huid vol maar gelijk: Hey kan gebeuren. Maar goed je ziet ook dat clubs als Telstar hier goed op selecteren, niet altijd de beste spelers, maar allemaal wel redelijk beschaafde lui die dat snappen.
Jordi heeft een hekel aan Ajax en ziet deze functie als een blanco cheque voor z'n 2e-rangs netwerk. Misschien dat hij nog iemand bij Maccabi kent voor dat AjaxDNA.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Meest vervelende is ook nog dat de eerste maanden van Jordi weinig hoopgevend zijn. Hij negeert iedereen binnen de club en gaat z'n eigen gang met tot nu toe als resultaat miskoop Paes en de waarschijnlijk nieuwe hoofdtrainer die nu nog tegen degradatie vecht met een manier van voetballen die inmiddels achterhaald is.
Deef mag ook wel vertrekken wmbquote:Op zondag 17 mei 2026 17:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Aanvoerder deef geeft het veld de schuld .
Eens, je hebt weinig aan leiders die niet kunnen leiden, geldt voor Berghuis ook natuurlijk, dat is wel de betere voetballer maar die brengt ook al vrij lang niet meer wat hij moet brengen, wel een goeie analyticus, dus die kan in de studio bij ESPN.quote:
uitkaarten eerst, zowel landelijk als europees denk ik.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:26 schreef Tjacka het volgende:
Hoe gaan ze dat met de kaartverkoop doen?
Denk dat zeker 20k wel interesse hebben in deze wedstrijden?
Maar het zijn geen uitwedstrijdenquote:Op zondag 17 mei 2026 18:29 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
uitkaarten eerst, zowel landelijk als europees denk ik.
Dan de rest, voor wie wil.
maar volgens Ajax denk ik wel de meest loyale mensen die een streepje voor hebben. We gaan het zienquote:
Als je de afgelopen 50 jaar terug kijkt, gaat het vaker fout dan goed en als het goed gaat, dan weer heel goed, ondanks de lamlullen in directie en bestuur.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:10 schreef Karzai het volgende:
denk dat het eerste punt is dat ajax wel wat meer nederigheid mag tonen de grootste dagen zijn voorbij en er zijn alleen nog maar lamlullen aan het stuur die er alleen maar geld aan willen verdienen
ajax is nog steeds een groot merk en dat trekt ook mensen aan die er wat willen vertdienen maar totaal geen bijdrage leveren aan de club
Wat is er vorig jaar voor stap gezet?quote:Op zondag 17 mei 2026 18:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je de afgelopen 50 jaar terug kijkt, gaat het vaker fout dan goed en als het goed gaat, dan weer heel goed, ondanks de lamlullen in directie en bestuur.
We gaan zien of Jordi het op de rails gaat krijgen, je hebt vorig seizoen gezien dat er niet zo heel veel voor nodig is om een stap te zetten.
Ik snap dat erkenning lastig is in deze kneuterige calvinistische cultuur.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:10 schreef Karzai het volgende:
denk dat het eerste punt is dat ajax wel wat meer nederigheid mag tonen de grootste dagen zijn voorbij en er zijn alleen nog maar lamlullen aan het stuur die er alleen maar geld aan willen verdienen
ajax is nog steeds een groot merk en dat trekt ook mensen aan die er wat willen vertdienen maar totaal geen bijdrage leveren aan de club
Ik herinner mij ook nog een keer play offs welk seizoen was datquote:Op zondag 17 mei 2026 19:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik herinner me nog seizoen 98/99 onder Jan Wouters, dat ervoer ik als pure hel, maar dat was dus beter dan dit seizoen.
ik denk dat je het een beetje onderschat allemaal.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:46 schreef Wotte het volgende:
Ajax heeft nog wel een paar centen reserve liggen in wat beleggingen her en der. Je loost wat blokken aan je been, koopt gewoon wat goede mannetjes, houdt een paar kikkers binnenboord en combineert dat met wat van de talentvolle jongens (welke!? Hahaha) en een goede trainer.
Zit je zo weer bij de top twee. We zitten nu net te doen alsof we in de Premier League zitten en niet na twee seizoenen alles wordt leeggekocht.
Komt goed.
Toen won je bovendien de beker.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik herinner me nog seizoen 98/99 onder Jan Wouters, dat ervoer ik als pure hel, maar dat was dus beter dan dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |