Ik kan me er niet zo druk om maken. We zien het nieuwe seizoen wel weer verder.quote:Op maandag 18 mei 2026 09:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
We verliezen donderdag gewoon van Groningen, hoor. Want zij zijn wel gemotiveerd, die lamzakken bij ons niet.
Gaaei vind ik wel altijd erg gemotiveerd. Maar hij kan het niet alleen.quote:Op maandag 18 mei 2026 09:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
We verliezen donderdag gewoon van Groningen, hoor. Want zij zijn wel gemotiveerd, die lamzakken bij ons niet.
Er is, neem ik aan, wel een dvd uitgebracht van die 6-0?quote:Op zondag 17 mei 2026 22:18 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Behalve dat jullie recent zo extreem Jantje kregen thuis dat een staking geforceerd werd met vuurwerk en de Kuip haast medelijden kreeg toen jullie 6-0 weggepoetst werden
Waar komt die arrogantie überhaupt vandaag? Er lopen bij PSV spelers die in de afgelopen 3 seizoenen meer kampioenschappen hebben behaald dan heel Feyenoord in de afgelopen 25 á 30 jaarquote:Op maandag 18 mei 2026 09:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er is, neem ik aan, wel een dvd uitgebracht van die 6-0?
Ik geloof minder in wel/niet gemotiveerd. Wel dat er een deel geen bal meer durft in te spelen. Zoals bijvoorbeeld Itakura en Baas. Alles zo erg op safe. En een deel die voor zichzelf voetbalt (Weghorst, Berghuis, Godts) waarvan die laatste 2 ook nog eens enorm gefrustreerd ogen.quote:Op maandag 18 mei 2026 09:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
als de coach de groep wegzet op de manier die garcia heeft gedaan dat gaat wel in de koppies zitten denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2026 10:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik geloof minder in wel/niet gemotiveerd. Wel dat er een deel geen bal meer durft in te spelen. Zoals bijvoorbeeld Itakura en Baas. Alles zo erg op safe. En een deel die voor zichzelf voetbalt (Weghorst, Berghuis, Godts) waarvan die laatste 2 ook nog eens enorm gefrustreerd ogen.
Ja dat was echt funest vorige week. Dat deed Steijn toen ook. Kan echt niet zo in een persco.quote:Op maandag 18 mei 2026 10:16 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als de coach de groep wegzet op de manier die garcia heeft gedaan dat gaat wel in de koppies zitten denk ik.
Daarnaast idd zo enorm op safe en wat je zegt een aantal oneman shows. Helpt ook niet dat er rondgaat dat de halve selectie weg zou mogen als het niet meer is.
Dat laatste is inderdaad dodelijk, ik kan me voorstellen dat het net die paar procent scheelt als je weet dat je er volgend jaar toch niet meer bij bent. En dan versterkt het sowieso al het gebrek aan kwaliteit.quote:Op maandag 18 mei 2026 10:16 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als de coach de groep wegzet op de manier die garcia heeft gedaan dat gaat wel in de koppies zitten denk ik.
Daarnaast idd zo enorm op safe en wat je zegt een aantal oneman shows. Helpt ook niet dat er rondgaat dat de halve selectie weg zou mogen als het niet meer is.
Genantquote:Op zondag 17 mei 2026 22:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
22/23 3e
23/24 5e
24/25 2e
25/26 5e
Ajax is alsnog één keer vaker op de eerste plaats geëindigd dan Feyenoord
Zo ergens in seizoen 2049/2050quote:Op zondag 17 mei 2026 22:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wees maar niet bang. Ajax komt er wel weer bovenop.
Waarom zou het dan niet doorgaan?quote:Op maandag 18 mei 2026 11:16 schreef franklop het volgende:
Als het al doorgaat donderdag nu de FC Groningen supporters niet mogen komen
Groningen wil al een procedure opstarten etc. Denk niet dat het gebeurd, maar in heel extreem geval zou het dan wellicht worden verplaatst. Maar denk het niet uiteraardquote:
Pfff laat dit seizoen aub zo snel mogelijk eindigenquote:Op maandag 18 mei 2026 11:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Groningen wil al een procedure opstarten etc. Denk niet dat het gebeurd, maar in heel extreem geval zou het dan wellicht worden verplaatst. Maar denk het niet uiteraard
Daarna krijg je nog een kut WK door de strot geduwd.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Pfff laat dit seizoen aub zo snel mogelijk eindigen
Waarom een kut WK?quote:Op maandag 18 mei 2026 11:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daarna krijg je nog een kut WK door de strot geduwd.
Op naar augustus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |