Dit voelt wel goed inderdaad.Heb dat laatst wel gedaan met Instagram en Tiktok. Betrapte mezelf er op dat ik soms uren reels zat te kijken of een beetje te scrollen. Of dat je ergens een foto gaat maken voor in je story, wat eigenlijk onzin is. Dus heb dat een maand of 4 geleden allemaal gedeactiveerd en voelt bevrijdend bijna.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:51 schreef Viesdik het volgende:
Lekker jezelf bevrijden van de digitale gevangenis.
Dat ben je pas als je die geschiedenis ook wist. Raar verhaal dat je dat eerst gaat backuppen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:51 schreef Viesdik het volgende:
11 jaar aan whatsapp geschiedenis opgeslagen.. en nu dan helemaal bevrijd van de whatsapp gevangenis.
Komt ook nog welquote:
Ik snap niet waarom je dat raar vindt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:45 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat ben je pas als je die geschiedenis ook wist. Raar verhaal dat je dat eerst gaat backuppen.
Alles decentraliseren is het motto. Niks in de cloud laten rondzwerven als potentieel gratis afval waar nog flink aan verdiend kan worden. De conversaties horen bij mij en niet bij een ander.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Interesseren die 1000 berichten je nou wel of niet 🤨
dat is niet vernietigenquote:Op zondag 17 mei 2026 09:50 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Zo wil ik ook mijn medisch dossier laten verwijderen. Kopie vooraf wel bij mij.
Dat is niet onmogelijk weet ik uit ervaringquote:Op zondag 17 mei 2026 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is niet vernietigen
wees dan een vent en laat alles (ouder dan 5 jaar) gewoon vernietigen
die documenten krijgen? nee natuurlijk niet..quote:Op zondag 17 mei 2026 09:56 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat is niet onmogelijk weet ik uit ervaring
Erg handig als je jezelf gaat opereren...quote:Op zondag 17 mei 2026 09:50 schreef Viesdik het volgende:
Zo wil ik ook mijn medisch dossier laten verwijderen. Kopie vooraf wel bij mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |