abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220809374
Ik gebruikte het al niet meer sinds 2021. Had daar zo mijn redenen voor. Maar nog steeds geen moment gevonden om al de chats te backuppen.

duizenden ongelezen berichten.. interesseert me niet. Nu dus alles geëxporteerd. Zelfs de chats die ik al 4-5 jaar niet meer heb bijgehouden.

11 jaar aan whatsapp geschiedenis opgeslagen.. en nu dan helemaal bevrijd van de whatsapp gevangenis.

Hele gekke gewaarwording kan ik je wel zeggen. Je gaat even in 1 dag 11 jaar terug in de tijd.

Ik heb het dus al 4-5 jaar niet meer gebruikt. Kan dus veilig genoeg zeggen dat ik het niet mis.

Heerlijk die verlossing..

Zo ga ik steeds meer afbouwen.. ook geen google accounts meer. Lekker jezelf bevrijden van de digitale gevangenis.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220809797
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 14:51 schreef Viesdik het volgende:
Lekker jezelf bevrijden van de digitale gevangenis.
Dit voelt wel goed inderdaad.Heb dat laatst wel gedaan met Instagram en Tiktok. Betrapte mezelf er op dat ik soms uren reels zat te kijken of een beetje te scrollen. Of dat je ergens een foto gaat maken voor in je story, wat eigenlijk onzin is. Dus heb dat een maand of 4 geleden allemaal gedeactiveerd en voelt bevrijdend bijna.

Whatsapp gaat iets lastiger, want iedereen gebruikt dat hier. Vereniging heeft een app, groep voor wandelen met de hond, voorzitter van stichting waar ik voor werk, collega's etc. Kan natuurlijk ook via sms en telefoon.
pi_220810039
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 14:51 schreef Viesdik het volgende:
11 jaar aan whatsapp geschiedenis opgeslagen.. en nu dan helemaal bevrijd van de whatsapp gevangenis.
Dat ben je pas als je die geschiedenis ook wist. Raar verhaal dat je dat eerst gaat backuppen. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_220810139
Er staat echt helemaal niks in mijn whatsapp dat ik zou backuppen. Ook al die foto's niet, alsof ik ooit zoiets terug ga kijken. Waarom sla je het op, mag ik dat vragen?

Verder heerlijk natuurlijk, hoe minder met je telefoontje bezig hoe beter.
-nee-
pi_220810143
als je het al 5 jaar niet meer gebruikt was je toen toch al bevrijd

vaag verhaal
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 16:13:55 #6
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_220810281
En fok?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 18:22:30 #7
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220811558
Interesseren die 1000 berichten je nou wel of niet 🤨
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220811646
Ik snap het wel. De digitale wereld houdt ons steeds meer in de macht. Maar WhatsApp zou ik niet kunnen missen; ik gebruik het echter ook alleen als nodig is. Ik ken ook mensen om me heen die dagen zitten te appen met tig mensen
pi_220813593
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:13 schreef Plompzakker het volgende:
En fok?
Komt ook nog wel
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220815300
Whatsfacebookinstatiktok is allemaal apenschijt van bedrijven die aan je verdienen met je schermtijd en je zodoende het liefst de hele dag bezighouden.
Niet hun slaaf!
pi_220820288
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:45 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Dat ben je pas als je die geschiedenis ook wist. Raar verhaal dat je dat eerst gaat backuppen. :)
Ik snap niet waarom je dat raar vindt.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220820334
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Interesseren die 1000 berichten je nou wel of niet 🤨
Alles decentraliseren is het motto. Niks in de cloud laten rondzwerven als potentieel gratis afval waar nog flink aan verdiend kan worden. De conversaties horen bij mij en niet bij een ander.

Zo wil ik ook mijn medisch dossier laten verwijderen. Kopie vooraf wel bij mij.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220820477
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:50 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Zo wil ik ook mijn medisch dossier laten verwijderen. Kopie vooraf wel bij mij.
dat is niet vernietigen

wees dan een vent en laat alles (ouder dan 5 jaar) gewoon vernietigen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220820507
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:55 schreef mschol het volgende:

[..]
dat is niet vernietigen

wees dan een vent en laat alles (ouder dan 5 jaar) gewoon vernietigen
Dat is niet onmogelijk weet ik uit ervaring
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220820530
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:56 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Dat is niet onmogelijk weet ik uit ervaring
die documenten krijgen? nee natuurlijk niet..

binnen 5 jaar ? inprinciepe onmogelijk omdat de wet bepaald dat het bewaard moet blijven (archiefwetgeving)

maar goed, je bent imho een half zacht eitje met je "backups" en dan juichen dat alles verwijderd is :)
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')