Bij limiet vul je de maximale prijs in die je wil betalen. Vervolgens vul je het aantal aandelen in (in hele getallen). Halve aandelen kopen kan volgens mij nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:23 schreef C64 het volgende:
Als ik bij DeGiro wat kernselectie wil kopen voor 200 euro wat moet ik dan hemelsnaam invoeren bij limiet?
En als ik gewoon een dagorder wil plaatsen gebruik ik ongeldige tekens als ik een deel van een aandeel wil kopen. Punt en komma zijn niet juist.
Dankjewel het is gelukt je kunt inderdaad alleen hele aandelen kopen. Daardoor ging het mis. Hij vulde het veld automatisch in op 2 en ja dan kom je dus tekort met 200.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:39 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Bij limiet vul je de maximale prijs in die je wil betalen. Vervolgens vul je het aantal aandelen in (in hele getallen). Halve aandelen kopen kan volgens mij niet
Daar over gesproken, het gaat niet zo goed met de dollarquote:Op donderdag 20 augustus 2026 12:00 schreef JimmyJames het volgende:
Net voor het eerst mijn dollars geparkeerd in een tbills ETF. Lijkt bijna te makkelijk om zo 3,6% te verdienen per jaar (ja natuurlijk wel valutarisico).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |