abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220803509
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:10 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja maar niet op deze manier, dit heeft niks met democratie te maken naar mijn mening
Natuurlijk wel. Je mag toch je land verdedigen?
...hier om je mars te breken.
pi_220803512
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:41 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Natuurlijk wel. Je mag toch je land verdedigen?
Dit heeft geen reet met verdedigen te maken en is gewoon opruiing
pi_220803523
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Tuulk, maar kiest heel bewust voor deze verwoording.

Gepast en proportioneel geweld had al anders geklonken, komt op hetzelfde neer.
Hij zegt letterlijk „proportioneel maximaal geweld”.
...hier om je mars te breken.
pi_220803529
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:43 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Hij zegt letterlijk „proportioneel maximaal geweld”.
Weet ik, maar dat op zichzelf is al een contradictie en da's geen toeval.
pi_220803531
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:42 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dit heeft geen reet met verdedigen te maken en is gewoon opruiing
Ik kan je nu al zeggen dat hij niet veroordeeld zal worden als hij überhaupt al zal worden vervolgd.
...hier om je mars te breken.
pi_220803536
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:44 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Ik kan je nu al zeggen dat hij niet veroordeeld zal worden als hij überhaupt al zal worden vervolgd.
Dat zou triest zijn
pi_220803551
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:45 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat zou triest zijn
Dat mag jij vinden. :)
...hier om je mars te breken.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:02:58 #58
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220803623
Palestijnen aan de Nederlandse grens tegenhouden ben ik niet voor.. die moeten al bij de Griekse/hongaarse/italiaanse grens tegengehouden en terug geduwd worden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:17:53 #59
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220803703
Hopelijk wordt deze Mossad terrorist veroordeeld.
Blaf me vol
pi_220804169
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:10 schreef Cupfighter het volgende:
Ja maar niet op deze manier, dit heeft niks met democratie te maken naar mijn mening
Je bedoelt met de vrijheid van meningsuiting?

Democratie is een staatsvorm...
pi_220804181
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:07 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Je bedoelt met de vrijheid van meningsuiting?

Democratie is een staatsvorm...
Dit dus ja
pi_220804234
Ophef !1
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:26:13 #63
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_220804831
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:17 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Hopelijk wordt deze Mossad terrorist veroordeeld.
Stuur hem op het vliegtuig naar Israël maar laat hem per ongeluk met een parachute droppen boven de Gaza strook

[ Bericht 0% gewijzigd door Falco op 15-05-2026 21:47:09 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_220804981
De man is zelf een asielzoeker en hij maakt Nederland inderdaad kapot met zijn haatzaaien
  zondag 17 mei 2026 @ 11:39:55 #65
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220821934
Markuszower :')
  zondag 17 mei 2026 @ 11:45:22 #66
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220821994
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:42 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dit heeft geen reet met verdedigen te maken en is gewoon opruiing
Opruiing? sorry hoor, maar hoe zie je het voor je dat je de marechaussee opruit tot iets?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220822029
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:45 schreef nixxx het volgende:

[..]
Opruiing? sorry hoor, maar hoe zie je het voor je dat je de marechaussee opruit tot iets?
Het is gewoon een opruier en zulk soort figuren zouden niet in de tweede kamer thuishoren, zeker niet met zijn verleden
  zondag 17 mei 2026 @ 12:10:52 #68
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220822415
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het is gewoon een opruier en zulk soort figuren zouden niet in de tweede kamer thuishoren, zeker niet met zijn verleden
Het is niet dat hij heel veel fans heeft ofzo. Daarbij heeft hij volkomen gelijk dat je Palestijnen ver van de Nederlandse grens moet houden. Of dat persé met geweld moet valt te betwisten.
  zondag 17 mei 2026 @ 12:31:21 #69
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220822626
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:10 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Het is niet dat hij heel veel fans heeft ofzo. Daarbij heeft hij volkomen gelijk dat je Palestijnen ver van de Nederlandse grens moet houden. Of dat persé met geweld moet valt te betwisten.
Misschien moet ie dan maar aan zijn baas in Israel vragen of ze willen stoppen met de oorlog.
  zondag 17 mei 2026 @ 12:33:22 #70
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220822644
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:31 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Misschien moet ie dan maar aan zijn baas in Israel vragen of ze willen stoppen met de oorlog.
Daarop heeft hij geen enkele invloed.
pi_220823052
Als je als volksvertegenwoordiger een eed aflegt op de grondwet dien je je daaraan te houden.
Als je willens en wetens in strijd met de grondwet handelt behoor je mijns inziens wegens meineed vervolgd te worden.
  zondag 17 mei 2026 @ 12:57:55 #72
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220823076
Onbegrijpelijk dat deze man met zijn dubbele nationaliteit en loyaliteit hier volksvertegenwoordiger is.
  zondag 17 mei 2026 @ 13:01:16 #73
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220823107
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:17 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Hopelijk wordt deze Mossad terrorist veroordeeld.
Heb je ook enig bewijs dat deze man een onderdeel van Mossad dan wel terrorist is?
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:57 schreef butz0rs het volgende:
Onbegrijpelijk dat deze man met zijn dubbele nationaliteit en loyaliteit hier volksvertegenwoordiger is.
Wat is er mis met een dubbele nationaliteit? Zoveel Nederlanders hebben een dubbele nationaliteit. Wat mij betreft wordt dit ook op veel grotere schaal mogelijk gemaakt. De huidige regels zijn discriminerend tegenover autochtonen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 24 mei 2026 @ 20:31:44 #74
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220879484
Mooie video over Markuszower van LeftLaser:
Bekijk deze YouTube-video
pi_220880412
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:54 schreef Pegos het volgende:
Als je als volksvertegenwoordiger een eed aflegt op de grondwet dien je je daaraan te houden.
Als je willens en wetens in strijd met de grondwet handelt behoor je mijns inziens wegens meineed vervolgd te worden.
Maar dat doet hij niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')