Natuurlijk wel. Je mag toch je land verdedigen?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja maar niet op deze manier, dit heeft niks met democratie te maken naar mijn mening
Dit heeft geen reet met verdedigen te maken en is gewoon opruiingquote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:41 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je mag toch je land verdedigen?
Hij zegt letterlijk „proportioneel maximaal geweld”.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Tuulk, maar kiest heel bewust voor deze verwoording.
Gepast en proportioneel geweld had al anders geklonken, komt op hetzelfde neer.
Weet ik, maar dat op zichzelf is al een contradictie en da's geen toeval.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:43 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Hij zegt letterlijk „proportioneel maximaal geweld”.
Ik kan je nu al zeggen dat hij niet veroordeeld zal worden als hij überhaupt al zal worden vervolgd.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit heeft geen reet met verdedigen te maken en is gewoon opruiing
Dat zou triest zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:44 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik kan je nu al zeggen dat hij niet veroordeeld zal worden als hij überhaupt al zal worden vervolgd.
Je bedoelt met de vrijheid van meningsuiting?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:10 schreef Cupfighter het volgende:
Ja maar niet op deze manier, dit heeft niks met democratie te maken naar mijn mening
Dit dus jaquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:07 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Je bedoelt met de vrijheid van meningsuiting?
Democratie is een staatsvorm...
Stuur hem op het vliegtuig naar Israël maar laat hem per ongeluk met een parachute droppen boven de Gaza strookquote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:17 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Hopelijk wordt deze Mossad terrorist veroordeeld.
Opruiing? sorry hoor, maar hoe zie je het voor je dat je de marechaussee opruit tot iets?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit heeft geen reet met verdedigen te maken en is gewoon opruiing
Het is gewoon een opruier en zulk soort figuren zouden niet in de tweede kamer thuishoren, zeker niet met zijn verledenquote:Op zondag 17 mei 2026 11:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Opruiing? sorry hoor, maar hoe zie je het voor je dat je de marechaussee opruit tot iets?
Het is niet dat hij heel veel fans heeft ofzo. Daarbij heeft hij volkomen gelijk dat je Palestijnen ver van de Nederlandse grens moet houden. Of dat persé met geweld moet valt te betwisten.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is gewoon een opruier en zulk soort figuren zouden niet in de tweede kamer thuishoren, zeker niet met zijn verleden
Misschien moet ie dan maar aan zijn baas in Israel vragen of ze willen stoppen met de oorlog.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:10 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Het is niet dat hij heel veel fans heeft ofzo. Daarbij heeft hij volkomen gelijk dat je Palestijnen ver van de Nederlandse grens moet houden. Of dat persé met geweld moet valt te betwisten.
Daarop heeft hij geen enkele invloed.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Misschien moet ie dan maar aan zijn baas in Israel vragen of ze willen stoppen met de oorlog.
Heb je ook enig bewijs dat deze man een onderdeel van Mossad dan wel terrorist is?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:17 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Hopelijk wordt deze Mossad terrorist veroordeeld.
Wat is er mis met een dubbele nationaliteit? Zoveel Nederlanders hebben een dubbele nationaliteit. Wat mij betreft wordt dit ook op veel grotere schaal mogelijk gemaakt. De huidige regels zijn discriminerend tegenover autochtonen.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:57 schreef butz0rs het volgende:
Onbegrijpelijk dat deze man met zijn dubbele nationaliteit en loyaliteit hier volksvertegenwoordiger is.
Maar dat doet hij niet.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:54 schreef Pegos het volgende:
Als je als volksvertegenwoordiger een eed aflegt op de grondwet dien je je daaraan te houden.
Als je willens en wetens in strijd met de grondwet handelt behoor je mijns inziens wegens meineed vervolgd te worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |