abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220803509
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:10 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja maar niet op deze manier, dit heeft niks met democratie te maken naar mijn mening
Natuurlijk wel. Je mag toch je land verdedigen?
...hier om je mars te breken.
pi_220803512
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:41 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Natuurlijk wel. Je mag toch je land verdedigen?
Dit heeft geen reet met verdedigen te maken en is gewoon opruiing
pi_220803523
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Tuulk, maar kiest heel bewust voor deze verwoording.

Gepast en proportioneel geweld had al anders geklonken, komt op hetzelfde neer.
Hij zegt letterlijk „proportioneel maximaal geweld”.
...hier om je mars te breken.
pi_220803529
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:43 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Hij zegt letterlijk „proportioneel maximaal geweld”.
Weet ik, maar dat op zichzelf is al een contradictie en da's geen toeval.
pi_220803531
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:42 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dit heeft geen reet met verdedigen te maken en is gewoon opruiing
Ik kan je nu al zeggen dat hij niet veroordeeld zal worden als hij überhaupt al zal worden vervolgd.
...hier om je mars te breken.
pi_220803536
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:44 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Ik kan je nu al zeggen dat hij niet veroordeeld zal worden als hij überhaupt al zal worden vervolgd.
Dat zou triest zijn
pi_220803551
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:45 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat zou triest zijn
Dat mag jij vinden. :)
...hier om je mars te breken.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:02:58 #58
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220803623
Palestijnen aan de Nederlandse grens tegenhouden ben ik niet voor.. die moeten al bij de Griekse/hongaarse/italiaanse grens tegengehouden en terug geduwd worden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:17:53 #59
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220803703
Hopelijk wordt deze Mossad terrorist veroordeeld.
Blaf me vol
pi_220804169
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:10 schreef Cupfighter het volgende:
Ja maar niet op deze manier, dit heeft niks met democratie te maken naar mijn mening
Je bedoelt met de vrijheid van meningsuiting?

Democratie is een staatsvorm...
pi_220804181
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:07 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Je bedoelt met de vrijheid van meningsuiting?

Democratie is een staatsvorm...
Dit dus ja
pi_220804234
Ophef !1
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:26:13 #63
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_220804831
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:17 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Hopelijk wordt deze Mossad terrorist veroordeeld.
Stuur hem op het vliegtuig naar Israël maar laat hem per ongeluk met een parachute droppen boven de Gaza strook

[ Bericht 0% gewijzigd door Falco op 15-05-2026 21:47:09 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_220804981
De man is zelf een asielzoeker en hij maakt Nederland inderdaad kapot met zijn haatzaaien
  zondag 17 mei 2026 @ 11:39:55 #65
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220821934
Markuszower :')
  zondag 17 mei 2026 @ 11:45:22 #66
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220821994
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:42 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dit heeft geen reet met verdedigen te maken en is gewoon opruiing
Opruiing? sorry hoor, maar hoe zie je het voor je dat je de marechaussee opruit tot iets?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220822029
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:45 schreef nixxx het volgende:

[..]
Opruiing? sorry hoor, maar hoe zie je het voor je dat je de marechaussee opruit tot iets?
Het is gewoon een opruier en zulk soort figuren zouden niet in de tweede kamer thuishoren, zeker niet met zijn verleden
  zondag 17 mei 2026 @ 12:10:52 #68
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220822415
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het is gewoon een opruier en zulk soort figuren zouden niet in de tweede kamer thuishoren, zeker niet met zijn verleden
Het is niet dat hij heel veel fans heeft ofzo. Daarbij heeft hij volkomen gelijk dat je Palestijnen ver van de Nederlandse grens moet houden. Of dat persé met geweld moet valt te betwisten.
  zondag 17 mei 2026 @ 12:31:21 #69
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220822626
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:10 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Het is niet dat hij heel veel fans heeft ofzo. Daarbij heeft hij volkomen gelijk dat je Palestijnen ver van de Nederlandse grens moet houden. Of dat persé met geweld moet valt te betwisten.
Misschien moet ie dan maar aan zijn baas in Israel vragen of ze willen stoppen met de oorlog.
  zondag 17 mei 2026 @ 12:33:22 #70
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220822644
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:31 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Misschien moet ie dan maar aan zijn baas in Israel vragen of ze willen stoppen met de oorlog.
Daarop heeft hij geen enkele invloed.
pi_220823052
Als je als volksvertegenwoordiger een eed aflegt op de grondwet dien je je daaraan te houden.
Als je willens en wetens in strijd met de grondwet handelt behoor je mijns inziens wegens meineed vervolgd te worden.
  zondag 17 mei 2026 @ 12:57:55 #72
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220823076
Onbegrijpelijk dat deze man met zijn dubbele nationaliteit en loyaliteit hier volksvertegenwoordiger is.
  zondag 17 mei 2026 @ 13:01:16 #73
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220823107
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:17 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Hopelijk wordt deze Mossad terrorist veroordeeld.
Heb je ook enig bewijs dat deze man een onderdeel van Mossad dan wel terrorist is?
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:57 schreef butz0rs het volgende:
Onbegrijpelijk dat deze man met zijn dubbele nationaliteit en loyaliteit hier volksvertegenwoordiger is.
Wat is er mis met een dubbele nationaliteit? Zoveel Nederlanders hebben een dubbele nationaliteit. Wat mij betreft wordt dit ook op veel grotere schaal mogelijk gemaakt. De huidige regels zijn discriminerend tegenover autochtonen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 24 mei 2026 @ 20:31:44 #74
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220879484
Mooie video over Markuszower van LeftLaser:
Bekijk deze YouTube-video
pi_220880412
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:54 schreef Pegos het volgende:
Als je als volksvertegenwoordiger een eed aflegt op de grondwet dien je je daaraan te houden.
Als je willens en wetens in strijd met de grondwet handelt behoor je mijns inziens wegens meineed vervolgd te worden.
Maar dat doet hij niet.
pi_220881022
  maandag 25 mei 2026 @ 08:30:04 #77
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220882770
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:54 schreef Pegos het volgende:
Als je als volksvertegenwoordiger een eed aflegt op de grondwet dien je je daaraan te houden.
Als je willens en wetens in strijd met de grondwet handelt behoor je mijns inziens wegens meineed vervolgd te worden.
Als volksvertegenwoordiger mag je natuurlijk grwoon voorstellen doen die haaks staan op die grondwet, die staat immers niet in steen gebeiteld en kan en mag gewijzigd worden.
Laffe huichelaar
pi_220884026
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Als volksvertegenwoordiger mag je natuurlijk grwoon voorstellen doen die haaks staan op die grondwet, die staat immers niet in steen gebeiteld en kan en mag gewijzigd worden.
Dat is hier totaal niet aan de orde.
pi_220884123
Markuszower heeft niet opgeroepen tot geweld tegen asielzoekers. Hij heeft opgeroepen tot het verdedigen van onze grenzen tegen illegalen. Lijkt me heel normaal.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220884171
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:32 schreef TAmaru het volgende:
Markuszower heeft niet opgeroepen tot geweld tegen asielzoekers. Hij heeft opgeroepen tot het verdedigen van onze grenzen tegen illegalen. Lijkt me heel normaal.
Met geweld wat nog erger mocht dan wat de Israëliërs doen

Uitzetten naar Israël deze idioot
  maandag 25 mei 2026 @ 11:42:10 #81
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220884187
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:32 schreef TAmaru het volgende:
Markuszower heeft niet opgeroepen tot geweld tegen asielzoekers. Hij heeft opgeroepen tot het verdedigen van onze grenzen tegen illegalen. Lijkt me heel normaal.
Maar wel met geweld en dat is natuurlijk niet een bijster slimme opmerking. Hij had beter kunnen zeggen tegenhouden, zorgen dat ze het land niet binnen komen en wegsturen. Zie Polen - die doen dat echt op een uitstekende manier en pakken die uitvreters alleen aan als ze niet wegwillen, vervelend c.q. agressief doen of toch proberen binnen te komen. Dat komt natuurlijk op hetzelfde neer alleen heeft Markuszower zich niet heel erg subtiel uitgedrukt. Aan de andere kant, hij staat nu wel volop in de belangstelling .........
"Hoka Hey!"
pi_220884212
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:42 schreef matspontius het volgende:

[..]
Maar wel met geweld en dat is natuurlijk niet een bijster slimme opmerking. Hij had beter kunnen zeggen tegenhouden, zorgen dat ze het land niet binnen komen en wegsturen. Zie Polen - die doen dat echt op een uitstekende manier en pakken die uitvreters alleen aan als ze niet wegwillen, vervelend c.q. agressief doen of toch proberen binnen te komen. Dat komt natuurlijk op hetzelfde neer alleen heeft Markuszower zich niet heel erg subtiel uitgedrukt. Aan de andere kant, hij staat nu wel volop in de belangstelling .........
Markuszower had het over "desnoods" met geweld. M.a.w. als je ze tegenhoudt bij de grens en ze luisteren niet, dan moet er bijv. geschoten kunnen worden. Zelfde doen ze inderdaad in Polen en waarschijnlijk in minimaal 150 andere landen op de wereld.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220884376
Wat ik ervan hoorde stelde hij uitdrukkelijk dat Palestijnse vluchtelingen met zeer veel geweld, meer geweld dan ze bijvoorbeeld in Gaza (en op de Westbank) door de Israëlische genocidale daden en oorlog ervaren, zouden moeten worden tegengehouden.
Dat is volkomen in strijd met zijn ambtseed om niet te discrimineren, afgezien van zijn idiote geweldsoproep die uitermate in strijd is met de strafwet.
Het zijn beide zeer ernstig te nemen (mis)daden voor een parlementslid.

Verder verdienen Palestijnen die moeten vluchten voor het continue en uiterst moorddadige Israëlische geweld wellicht meer bescherming dan vele andere asielzoekers, omdat Palestijnen het slachtoffer zijn van mede door Europese landen gefaciliteerde Israëlische geweld jegens Palestijnen, zeker en tenminste sinds 1948, terwijl dat onverminderd voortduurt.
  maandag 25 mei 2026 @ 12:13:58 #84
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220884423
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:02 schreef Pegos het volgende:
Wat ik ervan hoorde stelde hij uitdrukkelijk dat Palestijnse vluchtelingen met zeer veel geweld, meer geweld dan ze bijvoorbeeld in Gaza (en op de Westbank) door de Israëlische genocidale daden en oorlog ervaren, zouden moeten worden tegengehouden.
Dat is volkomen in strijd met zijn ambtseed om niet te discrimineren, afgezien van zijn idiote geweldsoproep die uitermate in strijd is met de strafwet.
Het zijn beide zeer ernstig te nemen (mis)daden voor een parlementslid.

Verder verdienen Palestijnen die moeten vluchten voor het continue en uiterst moorddadige Israëlische geweld wellicht meer bescherming dan vele andere asielzoekers, omdat Palestijnen het slachtoffer zijn van mede door Europese landen gefaciliteerde Israëlische geweld jegens Palestijnen, zeker en tenminste sinds 1948, terwijl dat onverminderd voortduurt.
Op welke manier faciliteren Europese landen 'geweld' tegen Palestijnen sinds 1948? Heb je hier een paar concrete voorbeelden van? En zijn het niet de Palestijnen zelf die, net zoals in 1948, de recente oorlog zijn begonnen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 25 mei 2026 @ 12:14:57 #85
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220884429
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:02 schreef Pegos het volgende:
Wat ik ervan hoorde stelde hij uitdrukkelijk dat Palestijnse vluchtelingen met zeer veel geweld, meer geweld dan ze bijvoorbeeld in Gaza (en op de Westbank) door de Israëlische genocidale daden en oorlog ervaren, zouden moeten worden tegengehouden.
Dat is volkomen in strijd met zijn ambtseed om niet te discrimineren, afgezien van zijn idiote geweldsoproep die uitermate in strijd is met de strafwet.
Het zijn beide zeer ernstig te nemen (mis)daden voor een parlementslid.

Verder verdienen Palestijnen die moeten vluchten voor het continue en uiterst moorddadige Israëlische geweld wellicht meer bescherming dan vele andere asielzoekers, omdat Palestijnen het slachtoffer zijn van mede door Europese landen gefaciliteerde Israëlische geweld jegens Palestijnen, zeker en tenminste sinds 1948, terwijl dat onverminderd voortduurt.
Zanik toch niet zo man, wat heeft dit nou weer met discriminatie te maken. Elke keer weer die term er in gooien :r :r Dat hij oproept tot eventueel extreem geweld tegen Palestijnse vluchtelingen is natuurlijk een uiterst belachelijk voorstel en niet bijster slim te noemen. Dat had ie absoluut anders moeten verwoorden.

Leg me eens uit waarom die Palestijnen hier naar toe moeten komen? Dit land zit al overvol en kan die hele immigratie shit nu al niet aan en dan nog meer binnen halen 8)7 8)7 Of zie je dat niet met die woke bril op? Waarom kunnen landen in de regio die Palestijnen niet opvangen, past ook beter bij hun eigen cultuur. Win-win situatie!
"Hoka Hey!"
pi_220908248
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Op welke manier faciliteren Europese landen 'geweld' tegen Palestijnen sinds 1948? Heb je hier een paar concrete voorbeelden van? En zijn het niet de Palestijnen zelf die, net zoals in 1948, de recente oorlog zijn begonnen?
De zionisten met hun ongewijzigde zionistische handvest hebben en hadden altijd al nadrukkelijk de bedoeling om een eigen Israëlische staat in Palestina te stichten. Natuurlijk ging dat volledig ten koste van de er levende en wonende Palestijnen. Die moesten zoveel mogelijk het veld ruimen, hun land uitvluchten of wat dan ook. (Bijvoorbeeld in 1948 door Ben Goerion met grof militair geweld het verwijderen van de helft van de Palestijnse bevolking, hetgeen in 1967 o.l.v. Moshe Dayan nog eens dunnetjes werd overgedaan, terwijl Netanyahu in 2023 dit ook nog eens probeerde te herhalen in Gaza en in mindere mate op de Westbank)
Dat is gedurende de hele zionistische geschiedenis gedoogd en soms zelfs aangemoedigd door Europese landen.
Dat gebeurt nog steeds met name in Gaza en op de Westbank, zonder dat Europese landen tenminste de associatieovereenkomst met Israel op de schop nemen.
Het is zondermeer een schandvlek op het blazoen van de EU.
Je hoort ook zelden dat Europese landen kritiek leveren op Israëlische oorlogsmisdaden en andere zware misdaden tegen de menselijkheid.
Als je dat allemaal laat gaan facilitair je in feite dit soort zeer ernstige Israëlische misdragingen.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:12:36 #87
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220908328
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:04 schreef Pegos het volgende:

[..]
De zionisten met hun ongewijzigde zionistische handvest hebben en hadden altijd al nadrukkelijk de bedoeling om een eigen Israëlische staat in Palestina te stichten. Natuurlijk ging dat volledig ten koste van de er levende en wonende Palestijnen. Die moesten zoveel mogelijk het veld ruimen, hun land uitvluchten of wat dan ook. (Bijvoorbeeld in 1948 door Ben Goerion met grof militair geweld het verwijderen van de helft van de Palestijnse bevolking, hetgeen in 1967 o.l.v. Moshe Dayan nog eens dunnetjes werd overgedaan, terwijl Netanyahu in 2023 dit ook nog eens probeerde te herhalen in Gaza en in mindere mate op de Westbank)
Dat is gedurende de hele zionistische geschiedenis gedoogd en soms zelfs aangemoedigd door Europese landen.
Dat gebeurt nog steeds met name in Gaza en op de Westbank, zonder dat Europese landen tenminste de associatieovereenkomst met Israel op de schop nemen. Het is zondermeer een schandvlek op het blazoen van de EU.
Je hoort ook zelden dat Europese landen kritiek leveren op Israëlische oorlogsmisdaden en andere zware misdaden tegen de menselijkheid.
Als je dat allemaal laat gaan facilitair je in feite dit soort zeer ernstige Israëlische misdragingen.
Opmerkelijke claims, want als het allemaal aan 'de Zionisten' lag, hoe verklaar je dan dat deze Joodse gemeenschappen een tweestatenoplossing accepteerden en de Arabieren niet?

Daarnaast, hoe verklaar je tevens het geweld vanuit Arabieren jegens Joden wat de aanzet was tot zelfverdediging bij Joodse gemeenschappen?

En ten slotte hoe verklaar je teksten als deze:
quote:
"...when I asked him for his estimate of the size of the Jewish forces, [he] waved his hands and said: 'It does not matter how many there are. We will sweep them into the sea.''

Bron
quote:
“This will be a war of extermination and a momentous massacre, which will be spoken of like the Mongolian massacres and the Crusades.”

Bron
quote:
'Kill the Jews wherever you find them. This pleases God, history, and religion. This saves your honor. God is with you'

Bron
quote:
'We must expel the Jews from the Arab part of Palestine and limit them in that small area where they live and they must remain under our supervision and guard.'

Bron (p. 90)
quote:
At the Sessions of the General Assembly one Arab spokesman after another enunciated his conception of the Arab States’ attitude to the settlement of an international problem by international decision. The Assembly was repeatedly told that it must either ratify all Arab demands or be met with fierce and widespread violence in the Arab world.

Bron
.. van Arabische leiders?

De EU bestond toen nog niet, dus daar richting wijzen is zinloos.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220908333
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:14 schreef matspontius het volgende:

[..]
Zanik toch niet zo man, wat heeft dit nou weer met discriminatie te maken. Elke keer weer die term er in gooien :r :r Dat hij oproept tot eventueel extreem geweld tegen Palestijnse vluchtelingen is natuurlijk een uiterst belachelijk voorstel en niet bijster slim te noemen. Dat had ie absoluut anders moeten verwoorden.

Leg me eens uit waarom die Palestijnen hier naar toe moeten komen? Dit land zit al overvol en kan die hele immigratie shit nu al niet aan en dan nog meer binnen halen 8)7 8)7 Of zie je dat niet met die woke bril op? Waarom kunnen landen in de regio die Palestijnen niet opvangen, past ook beter bij hun eigen cultuur. Win-win situatie!
Als je één specifieke groep asielzoekers, in dit geval Palestijnen, de toegang tot de asielprocedure wilt ontzeggen, (bovendien nog wel met zeer ernstig geweld) ben je vanzelfsprekend overduidelijk aan het discrimineren.
Heb je een gekleurde bril op?
pi_220908356
quote:
14s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Opmerkelijke claims, want als het allemaal aan 'de Zionisten' lag, hoe verklaar je dan dat deze Joodse gemeenschappen een tweestatenoplossing accepteerden en de Arabieren niet?

Daarnaast, hoe verklaar je tevens het geweld vanuit Arabieren jegens Joden wat de aanzet was tot zelfverdediging bij Joodse gemeenschappen?

En ten slotte hoe verklaar je teksten als deze:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
.. van Arabische leiders?

De EU bestond toen nog niet, dus daar richting wijzen is zinloos.
Je spreekt duidelijke Israëlische oorlogspropaganda na.
Palestijnen zijn geen Arabieren.
Als ze Arabieren waren was Saoudi Arabië wel prominent in het geweer gekomen.

Dat de Palestijnen hun land, hun bestaan, hun bezittingen etc. kwijtraakten en nog steeds kwijt raken zullen ze niet zondermeer geaccepteerd hebben. Dat is volkomen voorstelbaar. In dezelfde situatie zou ik dat ook onacceptabel vinden en ervoor strijden.
Maar laten we vooral ook niet de joodse terreurgroepen vergeten die zeer gewelddadig te werk gingen Hagana, Irgun en Lechi niet over het hoofd zien.

[ Bericht 15% gewijzigd door Pegos op 28-05-2026 20:24:52 ]
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:17:38 #90
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220908370
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:12 schreef Pegos het volgende:

[..]
Als je één specifieke groep asielzoekers, in dit geval Palestijnen, de toegang tot de asielprocedure wilt ontzeggen, (bovendien nog wel met zeer ernstig geweld) ben je vanzelfsprekend overduidelijk aan het discrimineren.
Heb je een gekleurde bril op?
Echt heel erg snugger kom je niet over als je dit er uit haalt 🤓
"Hoka Hey!"
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:18:03 #91
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220908374
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:15 schreef Pegos het volgende:

[..]
Je spreekt duidelijke Israëlische oorlogspropaganda na.
Palestijnen zijn geen Arabieren.
Als ze Arabieren waren was Saoudi Arabië wel prominent in het geweer gekomen.
🤣🤣🤪
"Hoka Hey!"
pi_220908386
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:17 schreef matspontius het volgende:

[..]
Echt heel erg snugger kom je niet over als je dit er uit haalt 🤓
Wat haal jij er dan uit?
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:19:52 #93
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220908397
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:15 schreef Pegos het volgende:

[..]
Je spreekt duidelijke Israëlische oorlogspropaganda na.
Palestijnen zijn geen Arabieren.
Als ze Arabieren waren was Saoudi Arabië wel prominent in het geweer gekomen.
Nee hoor, ik hanteer historische feiten, iets dat jij overduidelijk niet doet, anders zou je ook wel weten dat Palestijnen natuurlijk wél Arabieren zijn en zichzelf zo ook tot op de dag vandaag identificeren.

Dat meteen na de oprichting van Israël omringende landen meteen ter oorlog trokken was juist vanuit een gevoel van etnische en religieuze solidariteit, in een tijd dat ook Panarabisme nog zeer populair was.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:31:13 #94
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220908493
Het bijzondere is dat er allang Palestijnen uit Gaza hier rondlopen. Daar zijn al filmpjes van en ze zaten zelfs bij dat welkomstdiner in Amsterdam deze week. Palestijnen worden hier met open armen ontvangen want men ziet ze hier als de absolute hoofdprijs.

Mensen weten alleen niet wat die hoofdprijs (no pun intended) precies inhoudt.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:35:53 #95
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220908527
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:31 schreef Tengano het volgende:
Het bijzondere is dat er allang Palestijnen uit Gaza hier rondlopen. Daar zijn al filmpjes van en ze zaten zelfs bij dat welkomstdiner in Amsterdam deze week. Palestijnen worden hier met open armen ontvangen want men ziet ze hier als de absolute hoofdprijs.

Mensen weten alleen niet wat die hoofdprijs (no pun intended) precies inhoudt.
Daar komen ze dan snel genoeg achter, die nitwits 💩
"Hoka Hey!"
pi_220908662
Palestijnen hebben Griekse c.q. Egeïsche roots.
In de bijbel worden ze Filistijnen genoemd die een 5 tal stadsstaatjes aan de kust van de Levant hadden. Gaza is er daar één van. (Gizeh in de bijbel, waar Simson gevangen zat, die met het omtrekken van stuttende pilaren het dak van een Tempel deed instorten, waardoor een grote groep Filistijnen om het leven kwam, waaronder hijzelf)
De Turken die sinds 1567 het bewind over Palestina voerden noemen hen nog steeds Filistijnen.
Dat de meerderheid van de Palestijnen sinds de heilige oorlog van de Islam, soenitische islamieten zijn geworden doet daar niets aan af.
pi_220908678
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:17 schreef matspontius het volgende:

[..]
Echt heel erg snugger kom je niet over als je dit er uit haalt 🤓
Het is prima dat je dit meent te moeten opmerken. Ik trek het me hevig aan.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:59:16 #98
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220908724
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:50 schreef Pegos het volgende:
Palestijnen hebben Griekse c.q. Egeïsche roots.
In de bijbel worden ze Filistijnen genoemd die een 5 tal stadsstaatjes aan de kust van de Levant hadden. Gaza is er daar één van. (Gizeh in de bijbel, waar Simson gevangen zat, die met het omtrekken van stuttende pilaren het dak van een Tempel deed instorten, waardoor een grote groep Filistijnen om het leven kwamen, waaronder hijzelf)
De Turken die sinds 1567 het bewind over Palestina voerden noemen hen nog steeds Filistijnen.
Dat de meerderheid van de Palestijnen sinds de heilige oorlog van de Islam, soenitische islamieten zijn geworden doet daar niets aan af.
De groep zeevaarders waar in de Bijbelse context naar wordt verwezen als 'de Filistijnen' waren inderdaad Grieks, dit is echter niet de huidige groep Arabieren die zichzelf sinds de jaren 1960 'de Palestijnen' zijn gaan noemen. Je zou dit ook wel kunnen zien als je een gemiddelde Griek vergelijkt met een gemiddelde Palestijn, die zien er totaal anders uit.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:03:53 #99
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220908751
Hier nog iemand die gestraft wordt omdat ze het beestje bij de naam noemt.

Net ls in de UK wordt ook hier het vrije woord steeds meer ingeperkt, behalve voor de linkse geweldsoproepen zoals het oproepen tot een global intifada.

Bekijk deze YouTube-video
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:14:40 #100
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220908824
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:53 schreef Pegos het volgende:

[..]
Het is prima dat je dit meent te moeten opmerken. Ik trek het me hevig aan.
Nee, dat blijkt 🤪
"Hoka Hey!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')