abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220846363
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Het gaat om partijen die de Moslimgemeenschap ophemelen.
Wees dan eens een keer duidelijk in je bewoordingen. Maar nu het duidelijker is, waarvoor dank, geef er een voorbeeld van en leg uit wat er kwalijk is aan je voorbeeld, want ik zie niet hoe de fuck dit boeiend is voor wat dan ook.
What Would Goku Do
pi_220846387
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:18 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Wat zeggen ze? De politieke partijen die genoemd worden geven aan tegen het geweld in Gaza te zijn. Dat maakt ze toch niet antisemitisch?
Die meedoen aan herdenkingen waar zelfs de bloemen van 4 mei voor moeten wijken. Die meedoen met Pro Pali protesten en roepen over genocide etc.

Ja dat doen ze toch echt zelf.
pi_220846414
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:23 schreef viagraap het volgende:

[..]
Wees dan eens een keer duidelijk in je bewoordingen. Maar nu het duidelijker is, waarvoor dank, geef er een voorbeeld van en leg uit wat er kwalijk is aan je voorbeeld, want ik zie niet hoe de fuck dit boeiend is voor wat dan ook.
Daar ging het gewoon over hoor.
pi_220846434
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Die meedoen aan herdenkingen waar zelfs de bloemen van 4 mei voor moeten wijken. Die meedoen met Pro Pali protesten en roepen over genocide etc.

Ja dat doen ze toch echt zelf.
Doen die politieke partijen mee aan die protesten? Daarbij, is het meedoen aan een politiek protest tegenwoordig gelijk aan antisemitisme?

Je gaf aan dat ze het zelf zeggen. Het lijkt me wel duidelijk ondertussen dat ze het niet zelf zeggen.
pi_220846452
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Daar ging het gewoon over hoor.
Jij bent degene die zei dat ze zichzelf antisemitisch noemen. Kun je gewoon teruglezen, want kennelijk is je geheugen niet zo best.
What Would Goku Do
pi_220846461
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:28 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Doen die politieke partijen mee aan die protesten? Daarbij, is het meedoen aan een politiek protest tegenwoordig gelijk aan antisemitisme?

Je gaf aan dat ze het zelf zeggen. Het lijkt me wel duidelijk ondertussen dat ze het niet zelf zeggen.
Je hebt echt niet opgelet de afgelopen tijden he. :D
pi_220846508
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Je hebt echt niet opgelet de afgelopen tijden he. :D
Even samengevat, om jouw woorden te gebruiken:
- Meelopen aan demonstraties waarin gedemonstreerd wordt tegen het geweld in Gaza is antisemitisme
- Uitspreken dat je van mening bent dat er een genocide plaatsvindt in Gaza is antisemitisme
- Ophemelen van moslimgemeenschappen is antisemitisme

Goede samenvatting zo?
pi_220846526
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:29 schreef viagraap het volgende:

[..]
Jij bent degene die zei dat ze zichzelf antisemitisch noemen. Kun je gewoon teruglezen, want kennelijk is je geheugen niet zo best.
Het woord antisemitisch heb ik niet gebruikt.
Ik denk dat je de verkeerde voor je hebt.
pi_220846553
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Het woord antisemitisch heb ik niet gebruikt.
Ik denk dat je de verkeerde voor je hebt.
Ik had moeite met het woord antisemitisch en dit was jouw reactie daarop:
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ze zeggen het allemaal zelf maar het mag niet benoemd worden.

:?
Daarmee geef je vrij duidelijk aan dat zij zelf aangeven antisemitisch te zijn.

Moeten we de doelpalen ondertussen ophalen in Gaza?
  woensdag 20 mei 2026 @ 12:33:59 #260
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220846562
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:39 schreef Buitendam het volgende:

[..]
We kunnen de waarneembare economische vrije val van de Brexit meten. Het dikgedrukte is een mening. Vervang het woord moslim in Jood/Feyenoorder/Eurovisiesongfestivalliefhebber en het heeft dezelfde waarde. Raar dat je dit na zo veel topics nog altijd niet snapt.
Integendeel. De Islam polariseert een samenleving op deze unieke wijze, dat is niet te vergelijken met het voetbalsupporters, Songfestival kijkers of het Jodendom. Hele rare vergelijking ook, het raakt kant noch wal.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220846578
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Het woord antisemitisch heb ik niet gebruikt.
Ik denk dat je de verkeerde voor je hebt.
Ik vergeet steeds dat ik met een user te maken heb die letterlijk niet begrijpt waar ze zich bevind, mijn fout. Zie de uitleg van beefkeek.
What Would Goku Do
  woensdag 20 mei 2026 @ 12:35:26 #262
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220846588
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:31 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Even samengevat, om jouw woorden te gebruiken:
- Meelopen aan demonstraties waarin gedemonstreerd wordt tegen het geweld in Gaza is antisemitisme
- Uitspreken dat je van mening bent dat er een genocide plaatsvindt in Gaza is antisemitisme
- Ophemelen van moslimgemeenschappen is antisemitisme

Goede samenvatting zo?
Wie zegt dit nu? Kun je een paar concrete voorbeelden geven van deze claims?

Daarnaast stelt natuurlijk niemand dat men denkt dat er een genocide zou zijn in de Gazastrook, die wordt (helaas ook in sommige media) als onomstreden feit gepresenteerd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220846629
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wie zegt dit nu? Kun je een paar concrete voorbeelden geven van deze claims?

Daarnaast stelt natuurlijk niemand dat men denkt dat er een genocide zou zijn in de Gazastrook, die wordt (helaas ook in sommige media) als onomstreden feit gepresenteerd.
Opzich kun je op de naam van de gebruiker bovenin een quote klikken om de vorige post te lezen zodat je de context snapt.
  woensdag 20 mei 2026 @ 12:38:06 #264
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220846645
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wie zegt dit nu? Kun je een paar concrete voorbeelden geven van deze claims?

Daarnaast stelt natuurlijk niemand dat men denkt dat er een genocide zou zijn in de Gazastrook, die wordt (helaas ook in sommige media) als onomstreden feit gepresenteerd.
Dit is echt een walgelijke manier van discussiëren. Als je de posts van gizmogirl leest dan impliceert ze inderdaad dat iedereen die een keer bij een pro Palestina demonstratie heeft gestaan aan antisemitisme doet.

Nu heeft ze de kans om dat te weerleggen of te verduidelijken wat ze dan wel bedoelt.
  woensdag 20 mei 2026 @ 12:40:29 #265
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220846695
In een topic dat over het herdenken van het helaas niet kunnen afmaken van Hitlers werk om alle joden te vernietigen nog beweren dat het niet antisemitisch is :').

Taqqiya-trollen kunnen dat, schaamteloos.

Als het niet zo intriest was zou het bijna grappig kunnen zijn.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_220846700
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:31 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Even samengevat, om jouw woorden te gebruiken:
- Meelopen aan demonstraties waarin gedemonstreerd wordt tegen het geweld in Gaza is antisemitisme
- Uitspreken dat je van mening bent dat er een genocide plaatsvindt in Gaza is antisemitisme
- Ophemelen van moslimgemeenschappen is antisemitisme

Goede samenvatting zo?
Jij komt met antisemitisme niet ik.
Ik vind het niet juist dat burgemeesters, kamerleden etc zo openlijk er voor uit komen dat ze de criminelen binnen een bepaald deel van de bevolking niet aan willen pakken, en als ze dan ook nog aan dit soort dingen mee gaan doen dan steken ze een mes in de rug van de gewone bevolking.

En onder gewone bevolking versta ik de mensen die gewoon Nederlander zijn en buitenlands mensen die Nederlander willen zijn zonder haat naar andere mensen die anders leven dan dat ze zelf doen.
pi_220846731
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het gaat niet om een demonstratie, maar officiële herdenkingen, zelfs in kerken, zoals vorig jaar in Amsterdam:

[ afbeelding ]

Het wekt de vraag op waar deze aandacht ineens vandaan komt voor een burgeroorlog die door de aanstichters werd verloren. Tevens is het zorgwekkend dat er zoveel desinformatie over het ontstaan en verloop van de oorlog wordt verspreid.
Het is inderdaad zorgwekkend voor de zionistische lobby.
Palestijnen moet je altijd als daders neerzetten zodat Israelis altijd in hun slachtoffer rol kunnen blijven hangen.
pi_220846742
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Jij komt met antisemitisme niet ik.
Nee, jij reageerde op een post van mij waarin ik VEM2012 vroeg of hij nu daadwerkelijk zegt dat al die genoemde politieke partijen antisemitisch zijn. Jouw reactie daarop was dat ze dat allemaal zelf zeggen. Oftewel, wat jij zei was dat die partijen zichzelf antisemitisch noemen en het raar vond dat ze dan niet antisemitisch genoemd mogen worden.

quote:
Ik vind het niet juist dat burgemeesters, kamerleden etc zo openlijk er voor uit komen dat ze de criminelen binnen een bepaald deel van de bevolking niet aan willen pakken, en als ze dan ook nog aan dit soort dingen mee gaan doen dan steken ze een mes in de rug van de gewone bevolking.
Meelopen aan een demonstratie, of uitspreken dat je van mening bent dat er buitensporig geweld in Gaza is is toch niet hetzelfde als ervoor uit komen dat ze de criminelen niet aan willen pakken?

quote:
En onder gewone bevolking versta ik de mensen die gewoon Nederlander zijn en buitenlands mensen die Nederlander willen zijn zonder haat naar andere mensen die anders leven dan dat ze zelf doen.
Tja. Je kunt het een draai geven, maar het komt nogal discriminatoir over. Staat je natuurlijk vrij, maar het maakt het ietwat hypocriet om een ander dan de maat te nemen.
pi_220846763
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:34 schreef viagraap het volgende:

[..]
Ik vergeet steeds dat ik met een user te maken heb die letterlijk niet begrijpt waar ze zich bevind, mijn fout. Zie de uitleg van beefkeek.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:33 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik had moeite met het woord antisemitisch en dit was jouw reactie daarop:
[..]
Daarmee geef je vrij duidelijk aan dat zij zelf aangeven antisemitisch te zijn.

Moeten we de doelpalen ondertussen ophalen in Gaza?
Damn dat woordje heb je er tussen gemoffeld dat had ik niet gezien. Het was een reactie op VEM die dat woord niet in de tekst had staan.

Dit is waar het topic over gaat en ik reageerde op de reactie die je hierop gaf.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
O, dat partijen als GL/PvdA, Denk, PvdD, Bij1, enz. overduidelijk partij trekken voor de Palestijnen/Hamas en Israël steeds de maat nemen heeft geen invloed denk je?

Doe niet zo naïef.

De herdenking van de nakba is te zot voor woorden. Israël is aangevallen en heeft zich verdedigd. Ze hebben gewoon een oorlog verloren die ze zelf begonnen zijn.

Daar als Nederlandse bestuurder aan meedoen, dat is een grove schande.

Een beetje vergelijkbaar met hier gaan treuren dat Nazi Duitsland de oorlog verloren heeft en daardoor veel Duitsers verdreven zijn uit gebieden die nu bv Pools grondgebied zijn.

Zie je het al voor je???
  woensdag 20 mei 2026 @ 12:46:12 #270
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220846764
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:42 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het is inderdaad zorgwekkend voor de zionistische lobby.
Palestijnen moet je altijd als daders neerzetten zodat Israelis altijd in hun slachtoffer rol kunnen blijven hangen.
Dit bedoel ik, in een topic waarin het ultieme moslimslachtoffergedrag, die neppe Nakba-meuk, besproken wordt nog anderen beschuldigen waar je zelf schuldig aan bent.

Bedankt voor het bewijzen van mijn punt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 20 mei 2026 @ 12:47:27 #271
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220846779
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dit is echt een walgelijke manier van discussiëren. Als je de posts van gizmogirl leest dan impliceert ze inderdaad dat iedereen die een keer bij een pro Palestina demonstratie heeft gestaan aan antisemitisme doet.

Nu heeft ze de kans om dat te weerleggen of te verduidelijken wat ze dan wel bedoelt.
Is er een post van deze user verwijdert? Ik zie niet dat zij zulke dingen stelt namelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 20 mei 2026 @ 12:49:00 #272
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220846788
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:42 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het is inderdaad zorgwekkend voor de zionistische lobby.
Palestijnen moet je altijd als daders neerzetten zodat Israelis altijd in hun slachtoffer rol kunnen blijven hangen.
De Palestijnen zijn dan ook de daders achter dit conflict. Het waren toch deze Arabieren, toen nog zonder de fabriceerde 'Palestijnse identiteit' die nooit water bij de wijn wilde doen, het VN-verdelingsplan weigerden en een burgeroorlog zijn gestart?

Het waren toch ook deze zelfde groep Arabieren die al voordat Israël was opgericht al bezig waren met geweld jegens de Joodse gemeenschappen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220846802
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
[..]
Damn dat woordje heb je er tussen gemoffeld dat had ik niet gezien. Het was een reactie op VEM die dat woord niet in de tekst had staan.

Dit is waar het topic over gaat en ik reageerde op de reactie die je hierop gaf.
[..]

Haha ertussen gemoffeld? Kom op. Dit was mijn post, waar VEM op reageerde:
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 23:59 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ach kom nou toch. Lekkere verdachtmaking weer.

Dat er antisemieten zijn die GL/PvdA stemmen betekent niet dat het aan de partij en hun aanhangers ligt.
Sterker nog, dit is wat VEM daarvoor zei:
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 23:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Er is een woord voor zo’n idioot: antisemiet. 10 jaar geleden was je nog een paria als je antisemiet was, maar partijen als GL/PvdA en hun aanhangers hebben het hip weten te maken.

Gewoon walgelijk.
pi_220846814
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:43 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Nee, jij reageerde op een post van mij waarin ik VEM2012 vroeg of hij nu daadwerkelijk zegt dat al die genoemde politieke partijen antisemitisch zijn. Jouw reactie daarop was dat ze dat allemaal zelf zeggen. Oftewel, wat jij zei was dat die partijen zichzelf antisemitisch noemen en het raar vond dat ze dan niet antisemitisch genoemd mogen worden.
[..]
Meelopen aan een demonstratie, of uitspreken dat je van mening bent dat er buitensporig geweld in Gaza is is toch niet hetzelfde als ervoor uit komen dat ze de criminelen niet aan willen pakken?
[..]
Tja. Je kunt het een draai geven, maar het komt nogal discriminatoir over. Staat je natuurlijk vrij, maar het maakt het ietwat hypocriet om een ander dan de maat te nemen.
Het is en en. Een opeenstapeling van keuzes die gemaakt worden. Dat jij dat wil ontkennen prima en als jij vind dat ik daarom nogal discriminatoir over kom dat is dat jou probleem.
Dan zijn we ook gelijk uitgepraat.
pi_220846823
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dit is echt een walgelijke manier van discussiëren. Als je de posts van gizmogirl leest dan impliceert ze inderdaad dat iedereen die een keer bij een pro Palestina demonstratie heeft gestaan aan antisemitisme doet.

Nu heeft ze de kans om dat te weerleggen of te verduidelijken wat ze dan wel bedoelt.
Dit is wel een hele nare beschuldiging dat zeg ik nergens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')