abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220798124
Of is dat ineens helemaal *poef* verdwenen? Hoor er namelijk nooit meer iemand over. Behalve als ik ga zuipen op het terras, dan pak ik me nog wel eens een Corona haha :J

Maar serieuze vraag. Ken overigens niemand die ooit corona heeft gehad, maar dat geheel terzijde.

Fijne dag allemaal! Hou het beschaafd allen.
U MAD?
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 08:41:23 #2
5428 crew  miss_sly
pi_220798158
Doorgaans zal men het niet meer weten, omdat er geen test meer gedaan wordt.
Het lijkt op griep of verkoudheid, en dat is het qua ernst en overdracht ook geworden. Er is dus ook geen reden meer om te testen.

Oveirgens werd vorig jaar, toen mijn vader in het ziekenhuis lag en er een aantal mensen griepverschijnselen kregen, wel nog een test gedaan die op zowel influenza als covid testte. Bij kwetsbare patienten in het ziekenhuis wordt het kennelijk nog wel getest.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220798165
Ja, iemand heeft nog wel eens corona.
pi_220798172
Geen idee, ik test me niet meer. Denk wel dat ik het afgelopen najaar heb gehad. Het ziektebeeld was nagenoeg gelijk en heb ik verder op die manier nooit gehad buitenom een (bevestigde) coronabesmetting.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
pi_220798180
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:31 schreef de_boswachter het volgende:
Ken overigens niemand die ooit corona heeft gehad, maar dat geheel terzijde.
Hier is juist omgekeerd. Iedereen die ik ken heeft (voor zover bekend) corona gehad.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
  vrijdag 15 mei 2026 @ 09:06:08 #6
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220798294
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:45 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Hier is juist omgekeerd. Iedereen die ik ken heeft (voor zover bekend) corona gehad.
Daarvoor noemde je het gewoon verkoudheid/griep. En nu weer.
pindazakje
pi_220798329
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ja, iemand heeft nog wel eens corona.
Ok bedankt!
U MAD?
pi_220798967
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:41 schreef miss_sly het volgende:
Doorgaans zal men het niet meer weten, omdat er geen test meer gedaan wordt.
Het lijkt op griep of verkoudheid, en dat is het qua ernst en overdracht ook geworden. Er is dus ook geen reden meer om te testen.

Oveirgens werd vorig jaar, toen mijn vader in het ziekenhuis lag en er een aantal mensen griepverschijnselen kregen, wel nog een test gedaan die op zowel influenza als covid testte. Bij kwetsbare patienten in het ziekenhuis wordt het kennelijk nog wel getest.
Ik hoop met toestemming getest.. Ik had nee gezegd
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220799370
corona was gewoon griep
maar de wereldleiders hadden iets bedacht om ons gek proberen te maken
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 10:20:24 #10
5428 crew  miss_sly
pi_220799429
Bewaar de complottheorie maar voor BNW.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 10:20:46 #11
5428 crew  miss_sly
pi_220799438
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 09:50 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Ik hoop met toestemming getest.. Ik had nee gezegd
Iedere medische behandeling gebeurt alleen met toestemming.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 15 mei 2026 @ 10:44:51 #12
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220799811
Niet opnieuw, wel nog steeds: ken meerdere mensen met long covid die van redelijk beperkt tot nauwelijks meer kunnen functioneren. Zowel jong en oud.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220800218
Kennis met uitgezaaide kanker en zeer slecht werkend immuunsysteem heeft (ook) een coronabesmetting onder de leden. Die heeft nu een mobiele zuurstoftank.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 11:38:29 #14
5428 crew  miss_sly
pi_220800234
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:44 schreef Regilio_ het volgende:
Niet opnieuw, wel nog steeds: ken meerdere mensen met long covid die van redelijk beperkt tot nauwelijks meer kunnen functioneren. Zowel jong en oud.
Long covid, inderdaad. Ik ken ook nog wel wat mensen, waaronder een tiener, die daardoor zijn beperkt en nog bezig zijn met revalidatie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220800250
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 09:06 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Daarvoor noemde je het gewoon verkoudheid/griep. En nu weer.
De gevolgen van eerder genoemde aandoening/besmetting is zeer gevaarlijk voor hartpatiënten, vooral vanwege het risico op pericarditis en dat sommige mensen niet immuun worden voor de verkoudheidsvirussen.
Ook al is het een familie van de griepvirussen, dan nog zijn er schadelijke gevolgen voor kwetsbare mensen. Het bagatelliseren is geen oplossing voor mensen die een infectie krijgen in het hartzakje (pericarditis).
Een kritische kijk op deze omstandigheden, is dat hartpatienten sowiezo hoger risico hebben op overlijden, maar de aanwezigheid van een griep of covid kan de kans vergroten.

Covid was natuurlijk al 20 jaar geleden bekend, beetje raar om het na een pandemie alsnog te gaan ontkennen. :!

p.s.: risico op covid en bijbehorende testen zou voornamelijk voor hartpatiënten moeten gelden. Hartaandoeningen en covid interacties uitleggen gaat natuurlijk lastig in een journaal-item of social-media post.
pi_220800402
Jazeker. Ik heb nu 4 keer gehad. De laatste keer was afgelopen november.

Ik herken het direct. Het begint met een gigantische hoeveelheid snot achter in mijn neus die ik niet kan uitsnuiten maar via mijn keel weg loopt (post nasal drip).
Daarnaast heeft het ook veel meer invloed op mijn darmstelsel dan andere virussen. Plus het befaamde tijdelijke verlies van reuk en smaak.

Ik test bij elke verkoudheid nog steeds met een zelftest van de drogist (die zijn nog steeds accuraat, het spike-eiwit zelf verandert niet / amper ondanks de mutaties) omdat ik sinds mijn 2e corona-besmetting in 2023 met dagelijkse gezondheidsklachten door het leven ga. (hartkloppingen en darmproblemen). Bij elke corona besmetting wordt dit weer tijdelijk (weken tot maanden) erger.

Die klachten probeer ik al jaren weg te krijgen met allerlei protocollen, supplementen, medicatie etc en dus ben ik me zeer bewust van eventuele nieuwe besmettingen en de verergering van mijn klachten en symptomen.

Dus nee, het virus is niet weg. Het is nu gewoon een 'extra' virus in de roulatie van alle andere virussen die jaarlijks rondgaan.
pi_220800733
Wat is dat, nooit gehad.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:08:46 #19
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220800805
Vriend van mij had pas nog corona. Had hij ook nog op getest. Alleen beschouwen we het nu als een fikse verkoudheid (wat het mi altijd al geweest is)
The End Times are wild
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:09:50 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220800810
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:17 schreef Doug-Heffernan het volgende:
corona was gewoon griep
maar de wereldleiders hadden iets bedacht om ons gek proberen te maken
Met de inval van Rusland op Oekriaine was het letterlijk in één keer uit het nieuws en afgelopen!
The End Times are wild
pi_220802320
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 09:06 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Daarvoor noemde je het gewoon verkoudheid/griep. En nu weer.
Mwah, ik heb met verkoudheid en griep vooralsnog niet gehad dat ik zes weken aan het hoesten was.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
pi_220802375
Was deze winter in het ziekenhuis. Ik werd getest en had corona. Niks van gemerkt. Werd wel in aparte kamer gezet.
pi_220802405
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 09:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Er is nooit corona geweest, het was een test om te checken hoe makkelijk de mensheid te manipuleren is.
Nou heel makkelijk dus. Dus kan men over naar de volgende fase die nu in ontwikkeling is.
Wat een onzin en wat een opstokerij. Ik ken genoeg mensen die er nooit meer bovenop zijn gekomen. Ik heb zelfs twee overlijdens meegemaakt door corona.

Dus flikker op met je leugens.
pi_220802425
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:08 schreef LXIV het volgende:
Alleen beschouwen we het nu als een fikse verkoudheid (wat het mi altijd al geweest is)
Flauwekul mijn waarde. Ik heb eigenlijk nooit griep. Ben weleens verkouden uiteraard. Maar met de 1e keer Corona (van de 2) wilde ik dood. ZO erg was het. De Hel of erger. Totale ontregeling. Heeeeel anders dan anders. 2e keer viel erg mee.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_220802431
er is gewoon een dashboard van ;).

https://www.rivm.nl/corona/actueel/weekcijfers

daar kun je zien dat het virus nog nooit (sinds de uitbraak dus) zo weinig heeft gecirculeerd als nu.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:47:10 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220802674
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:08 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Flauwekul mijn waarde. Ik heb eigenlijk nooit griep. Ben weleens verkouden uiteraard. Maar met de 1e keer Corona (van de 2) wilde ik dood. ZO erg was het. De Hel of erger. Totale ontregeling. Heeeeel anders dan anders. 2e keer viel erg mee.
Bij mij ook zo. Maar dat kwam omdat we op hogere leeftijd nog geen anti-stoffen tegen dat specifieke virus hadden. Voor kinderen was het niet zo spannend. Die moeten telkens met nieuwe virussen dealen
The End Times are wild
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 22:11:07 #27
441859 crew  Lenny77
pi_220805150
Ja het gaat nog steeds in golfjes rond, wij testen wel nog regelmatig. Het is wel zodanig mild geworden dat mensen niet meer zo ontzettend ziek worden.

Mijn stekels gaan wel nog steeds rechtstaan als mensen het een griepje noemen zoals hier altijd gebeurt..
Covid is GEEN griepje en ook geen griep. Het is een verkoudheidsvirus.
Influenza is iets totaal anders en een echte influenza ben je ook doodziek van. Nog steeds. Covid niet meer zo.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220805254
Half jaar geleden heerste er bij mijn vrouw op haar werk iets wat verdacht veel op corona leek. Niemand getest, maar iedereen incl dokters gingen er vanuit dat het een variant was.
pi_220805376
Ja Carona komt wel nog wel voor
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:56:47 #30
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220811343
Corona is een vorm van een verkoudheid of griepje. Het zal er vast nog zijn, maar het is een relatief onschadelijk virus en dat is het altijd wel zo'n beetje geweest.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:59:01 #31
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220811359
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:06 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Wat een onzin en wat een opstokerij. Ik ken genoeg mensen die er nooit meer bovenop zijn gekomen. Ik heb zelfs twee overlijdens meegemaakt door corona.

Dus flikker op met je leugens.
Door corona of met corona?
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:04:41 #32
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220811405
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:36 schreef sigme het volgende:
Kennis met uitgezaaide kanker en zeer slecht werkend immuunsysteem heeft (ook) een coronabesmetting onder de leden. Die heeft nu een mobiele zuurstoftank.
Dat was ook zo geweest met de griep overigens.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_220811749
Hoorde net in de fietsenstalling iemand bellen: "ik moet me ziekmelden voor de ochtenddienst van morgen, want ik heb corona en hier positief op getest'
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:55:09 #34
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220811884
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Corona is een vorm van een verkoudheid of griepje. Het zal er vast nog zijn, maar het is een relatief onschadelijk virus en dat is het altijd wel zo'n beetje geweest.
Waarom lagen er dan op een bepaald moment 1400+ mensen op de IC met corona in maart/april 2020?
pi_220811899
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:55 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Waarom lagen er dan op een bepaald moment 1400+ mensen op de IC met corona in maart/april 2020?
De pandemie van de bmi + 25 en ouderen die hele leven gerookt hebben
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:09:33 #36
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220812054
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:56 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
De pandemie van de bmi + 25 en ouderen die hele leven gerookt hebben
Dat is hier niet het punt.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:09:48 #37
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220812057
ja nog steeds omdat mensen geen aluhoedjes zijn en testen
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220812092
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Corona is een vorm van een verkoudheid of griepje. Het zal er vast nog zijn, maar het is een relatief onschadelijk virus en dat is het altijd wel zo'n beetje geweest.
daarom zijn er mensen (jong en oud/fit en niet fit) invalide door geworden en aan doodgegaan :W
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:08:30 #39
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220812737
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:55 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Waarom lagen er dan op een bepaald moment 1400+ mensen op de IC met corona in maart/april 2020?
Met corona inderdaad, niet door corona. Mensen die door een auto-ongeluk op de IC kwamen werden als coronageval geregistreerd, aangezien dokters en ziekenhuizen daar geld aan verdienen. Ook werden massaal ouderen op de IC verpleegd, terwijl ze normaalgesproken zouden overlijden en aan palliatieve zorg gedaan zou worden.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:09:08 #40
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220812745
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:13 schreef mschol het volgende:

[..]
daarom zijn er mensen (jong en oud/fit en niet fit) invalide door geworden en aan doodgegaan :W
Kan ook door griep.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:10:47 #41
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220812766
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:43 schreef cinderloom het volgende:
Hoorde net in de fietsenstalling iemand bellen: "ik moet me ziekmelden voor de ochtenddienst van morgen, want ik heb corona en hier positief op getest'
Lachwekkend, als het niet zo triest zou zijn.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_220812910
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:10 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Lachwekkend, als het niet zo triest zou zijn.
En daarna zag ik hem op het terras zitten ..... dus zo ziek zal hij wel niet zijn geweest.

Je hebt altijd mensen ide misbruik maken van zoiets.
Net zoals die mensen die spontaan de griep krijgen na het eerste persbericht dat de griepgolf uit is gebroken.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:10:19 #43
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220813741
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Met corona inderdaad, niet door corona. Mensen die door een auto-ongeluk op de IC kwamen werden als coronageval geregistreerd, aangezien dokters en ziekenhuizen daar geld aan verdienen. Ook werden massaal ouderen op de IC verpleegd, terwijl ze normaalgesproken zouden overlijden en aan palliatieve zorg gedaan zou worden.
Hoe verklaar je dan dat er ineens 1400+ mensen op de IC lagen? Veel meer dan we ooit hebben gehad in Nederland. En die 1400 zijn alleen de mensen met corona. Mensen die al op de IC lagen vanwege een hartaanval, auto-ongeluk, etc. zitten daar niet in.
pi_220813798
Blijkbaar hebben ze in Paraguay ook internet :B
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220816770
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:43 schreef cinderloom het volgende:
Hoorde net in de fietsenstalling iemand bellen: "ik moet me ziekmelden voor de ochtenddienst van morgen, want ik heb corona en hier positief op getest'
:') en trapten ze er in?
U MAD?
pi_220816848
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:18 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
:') en trapten ze er in?
Ik denk het wel. Hoorde hem zeggen dat hij morgenmiddag belt voor zijn dienst van maandag
pi_220817267
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:43 schreef cinderloom het volgende:
Hoorde net in de fietsenstalling iemand bellen: "ik moet me ziekmelden voor de ochtenddienst van morgen, want ik heb corona en hier positief op getest'
Misschien werkte die persoon op de intensive care van het ziekenhuis, of in een bejaardentehuis.
pi_220817307
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:09 schreef LXIV het volgende:

[..]
Met de inval van Rusland op Oekriaine was het letterlijk in één keer uit het nieuws en afgelopen!
Logisch, want die inval kwam na de pandemie.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220817341
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Met corona inderdaad, niet door corona. Mensen die door een auto-ongeluk op de IC kwamen werden als coronageval geregistreerd, aangezien dokters en ziekenhuizen daar geld aan verdienen. Ook werden massaal ouderen op de IC verpleegd, terwijl ze normaalgesproken zouden overlijden en aan palliatieve zorg gedaan zou worden.
Dat laatste is niet waar, ouderen die te weinig levensverwachting hadden werden niet behandeld.
Vriendin van mij is haar vader verloren omdat hem om die reden de behandeling is geweigerd.
Haar moeder mocht wel op de IC en heeft het gehaald.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220817470
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:08 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Flauwekul mijn waarde. Ik heb eigenlijk nooit griep. Ben weleens verkouden uiteraard. Maar met de 1e keer Corona (van de 2) wilde ik dood. ZO erg was het. De Hel of erger. Totale ontregeling. Heeeeel anders dan anders. 2e keer viel erg mee.
Man man overdrijven is ook een vak.
Vakman pur sang
pi_220819219
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 00:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Man man overdrijven is ook een vak.
Bart kijkt waarschijnlijk ook het Songfestival.
U MAD?
pi_220819223
nee?
Do what you love, love what you do!
pi_220819233
Het virus is vrijwel verdwenen volgens de onderzoeksresultaten.

https://www.rivm.nl/corona/actueel/weekcijfers
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 20:01:15 #54
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220834972
Corona zal verdwijnen in een gewone verkoudheid. Want de antistoffen die we hebben opgebouwd …
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')