Hier is juist omgekeerd. Iedereen die ik ken heeft (voor zover bekend) corona gehad.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:31 schreef de_boswachter het volgende:
Ken overigens niemand die ooit corona heeft gehad, maar dat geheel terzijde.
Daarvoor noemde je het gewoon verkoudheid/griep. En nu weer.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:45 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Hier is juist omgekeerd. Iedereen die ik ken heeft (voor zover bekend) corona gehad.
Ok bedankt!quote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ja, iemand heeft nog wel eens corona.
Ik hoop met toestemming getest.. Ik had nee gezegdquote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:41 schreef miss_sly het volgende:
Doorgaans zal men het niet meer weten, omdat er geen test meer gedaan wordt.
Het lijkt op griep of verkoudheid, en dat is het qua ernst en overdracht ook geworden. Er is dus ook geen reden meer om te testen.
Oveirgens werd vorig jaar, toen mijn vader in het ziekenhuis lag en er een aantal mensen griepverschijnselen kregen, wel nog een test gedaan die op zowel influenza als covid testte. Bij kwetsbare patienten in het ziekenhuis wordt het kennelijk nog wel getest.
Iedere medische behandeling gebeurt alleen met toestemming.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 09:50 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik hoop met toestemming getest.. Ik had nee gezegd
Long covid, inderdaad. Ik ken ook nog wel wat mensen, waaronder een tiener, die daardoor zijn beperkt en nog bezig zijn met revalidatie.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:44 schreef Regilio_ het volgende:
Niet opnieuw, wel nog steeds: ken meerdere mensen met long covid die van redelijk beperkt tot nauwelijks meer kunnen functioneren. Zowel jong en oud.
De gevolgen van eerder genoemde aandoening/besmetting is zeer gevaarlijk voor hartpatiënten, vooral vanwege het risico op pericarditis en dat sommige mensen niet immuun worden voor de verkoudheidsvirussen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 09:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Daarvoor noemde je het gewoon verkoudheid/griep. En nu weer.
Met de inval van Rusland op Oekriaine was het letterlijk in één keer uit het nieuws en afgelopen!quote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:17 schreef Doug-Heffernan het volgende:
corona was gewoon griep
maar de wereldleiders hadden iets bedacht om ons gek proberen te maken
Mwah, ik heb met verkoudheid en griep vooralsnog niet gehad dat ik zes weken aan het hoesten was.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 09:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Daarvoor noemde je het gewoon verkoudheid/griep. En nu weer.
Wat een onzin en wat een opstokerij. Ik ken genoeg mensen die er nooit meer bovenop zijn gekomen. Ik heb zelfs twee overlijdens meegemaakt door corona.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 09:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Er is nooit corona geweest, het was een test om te checken hoe makkelijk de mensheid te manipuleren is.
Nou heel makkelijk dus. Dus kan men over naar de volgende fase die nu in ontwikkeling is.
Flauwekul mijn waarde. Ik heb eigenlijk nooit griep. Ben weleens verkouden uiteraard. Maar met de 1e keer Corona (van de 2) wilde ik dood. ZO erg was het. De Hel of erger. Totale ontregeling. Heeeeel anders dan anders. 2e keer viel erg mee.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:08 schreef LXIV het volgende:
Alleen beschouwen we het nu als een fikse verkoudheid (wat het mi altijd al geweest is)
Bij mij ook zo. Maar dat kwam omdat we op hogere leeftijd nog geen anti-stoffen tegen dat specifieke virus hadden. Voor kinderen was het niet zo spannend. Die moeten telkens met nieuwe virussen dealenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:08 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Flauwekul mijn waarde. Ik heb eigenlijk nooit griep. Ben weleens verkouden uiteraard. Maar met de 1e keer Corona (van de 2) wilde ik dood. ZO erg was het. De Hel of erger. Totale ontregeling. Heeeeel anders dan anders. 2e keer viel erg mee.
Door corona of met corona?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:06 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Wat een onzin en wat een opstokerij. Ik ken genoeg mensen die er nooit meer bovenop zijn gekomen. Ik heb zelfs twee overlijdens meegemaakt door corona.
Dus flikker op met je leugens.
Dat was ook zo geweest met de griep overigens.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:36 schreef sigme het volgende:
Kennis met uitgezaaide kanker en zeer slecht werkend immuunsysteem heeft (ook) een coronabesmetting onder de leden. Die heeft nu een mobiele zuurstoftank.
Waarom lagen er dan op een bepaald moment 1400+ mensen op de IC met corona in maart/april 2020?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Corona is een vorm van een verkoudheid of griepje. Het zal er vast nog zijn, maar het is een relatief onschadelijk virus en dat is het altijd wel zo'n beetje geweest.
De pandemie van de bmi + 25 en ouderen die hele leven gerookt hebbenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom lagen er dan op een bepaald moment 1400+ mensen op de IC met corona in maart/april 2020?
Dat is hier niet het punt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De pandemie van de bmi + 25 en ouderen die hele leven gerookt hebben
daarom zijn er mensen (jong en oud/fit en niet fit) invalide door geworden en aan doodgegaanquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Corona is een vorm van een verkoudheid of griepje. Het zal er vast nog zijn, maar het is een relatief onschadelijk virus en dat is het altijd wel zo'n beetje geweest.
Met corona inderdaad, niet door corona. Mensen die door een auto-ongeluk op de IC kwamen werden als coronageval geregistreerd, aangezien dokters en ziekenhuizen daar geld aan verdienen. Ook werden massaal ouderen op de IC verpleegd, terwijl ze normaalgesproken zouden overlijden en aan palliatieve zorg gedaan zou worden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom lagen er dan op een bepaald moment 1400+ mensen op de IC met corona in maart/april 2020?
Kan ook door griep.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom zijn er mensen (jong en oud/fit en niet fit) invalide door geworden en aan doodgegaan
Lachwekkend, als het niet zo triest zou zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:43 schreef cinderloom het volgende:
Hoorde net in de fietsenstalling iemand bellen: "ik moet me ziekmelden voor de ochtenddienst van morgen, want ik heb corona en hier positief op getest'
En daarna zag ik hem op het terras zitten ..... dus zo ziek zal hij wel niet zijn geweest.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:10 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Lachwekkend, als het niet zo triest zou zijn.
Hoe verklaar je dan dat er ineens 1400+ mensen op de IC lagen? Veel meer dan we ooit hebben gehad in Nederland. En die 1400 zijn alleen de mensen met corona. Mensen die al op de IC lagen vanwege een hartaanval, auto-ongeluk, etc. zitten daar niet in.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Met corona inderdaad, niet door corona. Mensen die door een auto-ongeluk op de IC kwamen werden als coronageval geregistreerd, aangezien dokters en ziekenhuizen daar geld aan verdienen. Ook werden massaal ouderen op de IC verpleegd, terwijl ze normaalgesproken zouden overlijden en aan palliatieve zorg gedaan zou worden.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:43 schreef cinderloom het volgende:
Hoorde net in de fietsenstalling iemand bellen: "ik moet me ziekmelden voor de ochtenddienst van morgen, want ik heb corona en hier positief op getest'
Misschien werkte die persoon op de intensive care van het ziekenhuis, of in een bejaardentehuis.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:43 schreef cinderloom het volgende:
Logisch, want die inval kwam na de pandemie.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met de inval van Rusland op Oekriaine was het letterlijk in één keer uit het nieuws en afgelopen!
Dat laatste is niet waar, ouderen die te weinig levensverwachting hadden werden niet behandeld.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Met corona inderdaad, niet door corona. Mensen die door een auto-ongeluk op de IC kwamen werden als coronageval geregistreerd, aangezien dokters en ziekenhuizen daar geld aan verdienen. Ook werden massaal ouderen op de IC verpleegd, terwijl ze normaalgesproken zouden overlijden en aan palliatieve zorg gedaan zou worden.
Man man overdrijven is ook een vak.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:08 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Flauwekul mijn waarde. Ik heb eigenlijk nooit griep. Ben weleens verkouden uiteraard. Maar met de 1e keer Corona (van de 2) wilde ik dood. ZO erg was het. De Hel of erger. Totale ontregeling. Heeeeel anders dan anders. 2e keer viel erg mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |