Bij mij ook zo. Maar dat kwam omdat we op hogere leeftijd nog geen anti-stoffen tegen dat specifieke virus hadden. Voor kinderen was het niet zo spannend. Die moeten telkens met nieuwe virussen dealenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:08 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Flauwekul mijn waarde. Ik heb eigenlijk nooit griep. Ben weleens verkouden uiteraard. Maar met de 1e keer Corona (van de 2) wilde ik dood. ZO erg was het. De Hel of erger. Totale ontregeling. Heeeeel anders dan anders. 2e keer viel erg mee.
Door corona of met corona?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:06 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Wat een onzin en wat een opstokerij. Ik ken genoeg mensen die er nooit meer bovenop zijn gekomen. Ik heb zelfs twee overlijdens meegemaakt door corona.
Dus flikker op met je leugens.
Dat was ook zo geweest met de griep overigens.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:36 schreef sigme het volgende:
Kennis met uitgezaaide kanker en zeer slecht werkend immuunsysteem heeft (ook) een coronabesmetting onder de leden. Die heeft nu een mobiele zuurstoftank.
Waarom lagen er dan op een bepaald moment 1400+ mensen op de IC met corona in maart/april 2020?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Corona is een vorm van een verkoudheid of griepje. Het zal er vast nog zijn, maar het is een relatief onschadelijk virus en dat is het altijd wel zo'n beetje geweest.
De pandemie van de bmi + 25 en ouderen die hele leven gerookt hebbenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom lagen er dan op een bepaald moment 1400+ mensen op de IC met corona in maart/april 2020?
Dat is hier niet het punt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De pandemie van de bmi + 25 en ouderen die hele leven gerookt hebben
daarom zijn er mensen (jong en oud/fit en niet fit) invalide door geworden en aan doodgegaanquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Corona is een vorm van een verkoudheid of griepje. Het zal er vast nog zijn, maar het is een relatief onschadelijk virus en dat is het altijd wel zo'n beetje geweest.
Met corona inderdaad, niet door corona. Mensen die door een auto-ongeluk op de IC kwamen werden als coronageval geregistreerd, aangezien dokters en ziekenhuizen daar geld aan verdienen. Ook werden massaal ouderen op de IC verpleegd, terwijl ze normaalgesproken zouden overlijden en aan palliatieve zorg gedaan zou worden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom lagen er dan op een bepaald moment 1400+ mensen op de IC met corona in maart/april 2020?
Kan ook door griep.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom zijn er mensen (jong en oud/fit en niet fit) invalide door geworden en aan doodgegaan
Lachwekkend, als het niet zo triest zou zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:43 schreef cinderloom het volgende:
Hoorde net in de fietsenstalling iemand bellen: "ik moet me ziekmelden voor de ochtenddienst van morgen, want ik heb corona en hier positief op getest'
En daarna zag ik hem op het terras zitten ..... dus zo ziek zal hij wel niet zijn geweest.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:10 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Lachwekkend, als het niet zo triest zou zijn.
Hoe verklaar je dan dat er ineens 1400+ mensen op de IC lagen? Veel meer dan we ooit hebben gehad in Nederland. En die 1400 zijn alleen de mensen met corona. Mensen die al op de IC lagen vanwege een hartaanval, auto-ongeluk, etc. zitten daar niet in.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Met corona inderdaad, niet door corona. Mensen die door een auto-ongeluk op de IC kwamen werden als coronageval geregistreerd, aangezien dokters en ziekenhuizen daar geld aan verdienen. Ook werden massaal ouderen op de IC verpleegd, terwijl ze normaalgesproken zouden overlijden en aan palliatieve zorg gedaan zou worden.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:43 schreef cinderloom het volgende:
Hoorde net in de fietsenstalling iemand bellen: "ik moet me ziekmelden voor de ochtenddienst van morgen, want ik heb corona en hier positief op getest'
Misschien werkte die persoon op de intensive care van het ziekenhuis, of in een bejaardentehuis.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:43 schreef cinderloom het volgende:
Hoorde net in de fietsenstalling iemand bellen: "ik moet me ziekmelden voor de ochtenddienst van morgen, want ik heb corona en hier positief op getest'
Logisch, want die inval kwam na de pandemie.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met de inval van Rusland op Oekriaine was het letterlijk in één keer uit het nieuws en afgelopen!
Dat laatste is niet waar, ouderen die te weinig levensverwachting hadden werden niet behandeld.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Met corona inderdaad, niet door corona. Mensen die door een auto-ongeluk op de IC kwamen werden als coronageval geregistreerd, aangezien dokters en ziekenhuizen daar geld aan verdienen. Ook werden massaal ouderen op de IC verpleegd, terwijl ze normaalgesproken zouden overlijden en aan palliatieve zorg gedaan zou worden.
Man man overdrijven is ook een vak.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:08 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Flauwekul mijn waarde. Ik heb eigenlijk nooit griep. Ben weleens verkouden uiteraard. Maar met de 1e keer Corona (van de 2) wilde ik dood. ZO erg was het. De Hel of erger. Totale ontregeling. Heeeeel anders dan anders. 2e keer viel erg mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |