abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:47:10 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220802674
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:08 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Flauwekul mijn waarde. Ik heb eigenlijk nooit griep. Ben weleens verkouden uiteraard. Maar met de 1e keer Corona (van de 2) wilde ik dood. ZO erg was het. De Hel of erger. Totale ontregeling. Heeeeel anders dan anders. 2e keer viel erg mee.
Bij mij ook zo. Maar dat kwam omdat we op hogere leeftijd nog geen anti-stoffen tegen dat specifieke virus hadden. Voor kinderen was het niet zo spannend. Die moeten telkens met nieuwe virussen dealen
The End Times are wild
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 22:11:07 #27
441859 crew  Lenny77
pi_220805150
Ja het gaat nog steeds in golfjes rond, wij testen wel nog regelmatig. Het is wel zodanig mild geworden dat mensen niet meer zo ontzettend ziek worden.

Mijn stekels gaan wel nog steeds rechtstaan als mensen het een griepje noemen zoals hier altijd gebeurt..
Covid is GEEN griepje en ook geen griep. Het is een verkoudheidsvirus.
Influenza is iets totaal anders en een echte influenza ben je ook doodziek van. Nog steeds. Covid niet meer zo.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220805254
Half jaar geleden heerste er bij mijn vrouw op haar werk iets wat verdacht veel op corona leek. Niemand getest, maar iedereen incl dokters gingen er vanuit dat het een variant was.
pi_220805376
Ja Carona komt wel nog wel voor
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:56:47 #30
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220811343
Corona is een vorm van een verkoudheid of griepje. Het zal er vast nog zijn, maar het is een relatief onschadelijk virus en dat is het altijd wel zo'n beetje geweest.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:59:01 #31
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220811359
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:06 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Wat een onzin en wat een opstokerij. Ik ken genoeg mensen die er nooit meer bovenop zijn gekomen. Ik heb zelfs twee overlijdens meegemaakt door corona.

Dus flikker op met je leugens.
Door corona of met corona?
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:04:41 #32
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220811405
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:36 schreef sigme het volgende:
Kennis met uitgezaaide kanker en zeer slecht werkend immuunsysteem heeft (ook) een coronabesmetting onder de leden. Die heeft nu een mobiele zuurstoftank.
Dat was ook zo geweest met de griep overigens.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_220811749
Hoorde net in de fietsenstalling iemand bellen: "ik moet me ziekmelden voor de ochtenddienst van morgen, want ik heb corona en hier positief op getest'
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:55:09 #34
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220811884
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Corona is een vorm van een verkoudheid of griepje. Het zal er vast nog zijn, maar het is een relatief onschadelijk virus en dat is het altijd wel zo'n beetje geweest.
Waarom lagen er dan op een bepaald moment 1400+ mensen op de IC met corona in maart/april 2020?
pi_220811899
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:55 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Waarom lagen er dan op een bepaald moment 1400+ mensen op de IC met corona in maart/april 2020?
De pandemie van de bmi + 25 en ouderen die hele leven gerookt hebben
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:09:33 #36
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220812054
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:56 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
De pandemie van de bmi + 25 en ouderen die hele leven gerookt hebben
Dat is hier niet het punt.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:09:48 #37
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220812057
ja nog steeds omdat mensen geen aluhoedjes zijn en testen
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220812092
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Corona is een vorm van een verkoudheid of griepje. Het zal er vast nog zijn, maar het is een relatief onschadelijk virus en dat is het altijd wel zo'n beetje geweest.
daarom zijn er mensen (jong en oud/fit en niet fit) invalide door geworden en aan doodgegaan :W
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:08:30 #39
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220812737
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:55 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Waarom lagen er dan op een bepaald moment 1400+ mensen op de IC met corona in maart/april 2020?
Met corona inderdaad, niet door corona. Mensen die door een auto-ongeluk op de IC kwamen werden als coronageval geregistreerd, aangezien dokters en ziekenhuizen daar geld aan verdienen. Ook werden massaal ouderen op de IC verpleegd, terwijl ze normaalgesproken zouden overlijden en aan palliatieve zorg gedaan zou worden.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:09:08 #40
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220812745
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:13 schreef mschol het volgende:

[..]
daarom zijn er mensen (jong en oud/fit en niet fit) invalide door geworden en aan doodgegaan :W
Kan ook door griep.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:10:47 #41
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220812766
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:43 schreef cinderloom het volgende:
Hoorde net in de fietsenstalling iemand bellen: "ik moet me ziekmelden voor de ochtenddienst van morgen, want ik heb corona en hier positief op getest'
Lachwekkend, als het niet zo triest zou zijn.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_220812910
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:10 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Lachwekkend, als het niet zo triest zou zijn.
En daarna zag ik hem op het terras zitten ..... dus zo ziek zal hij wel niet zijn geweest.

Je hebt altijd mensen ide misbruik maken van zoiets.
Net zoals die mensen die spontaan de griep krijgen na het eerste persbericht dat de griepgolf uit is gebroken.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:10:19 #43
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220813741
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Met corona inderdaad, niet door corona. Mensen die door een auto-ongeluk op de IC kwamen werden als coronageval geregistreerd, aangezien dokters en ziekenhuizen daar geld aan verdienen. Ook werden massaal ouderen op de IC verpleegd, terwijl ze normaalgesproken zouden overlijden en aan palliatieve zorg gedaan zou worden.
Hoe verklaar je dan dat er ineens 1400+ mensen op de IC lagen? Veel meer dan we ooit hebben gehad in Nederland. En die 1400 zijn alleen de mensen met corona. Mensen die al op de IC lagen vanwege een hartaanval, auto-ongeluk, etc. zitten daar niet in.
pi_220813798
Blijkbaar hebben ze in Paraguay ook internet :B
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220816770
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:43 schreef cinderloom het volgende:
Hoorde net in de fietsenstalling iemand bellen: "ik moet me ziekmelden voor de ochtenddienst van morgen, want ik heb corona en hier positief op getest'
:') en trapten ze er in?
U MAD?
pi_220816848
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:18 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
:') en trapten ze er in?
Ik denk het wel. Hoorde hem zeggen dat hij morgenmiddag belt voor zijn dienst van maandag
pi_220817267
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:43 schreef cinderloom het volgende:
Hoorde net in de fietsenstalling iemand bellen: "ik moet me ziekmelden voor de ochtenddienst van morgen, want ik heb corona en hier positief op getest'
Misschien werkte die persoon op de intensive care van het ziekenhuis, of in een bejaardentehuis.
pi_220817307
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:09 schreef LXIV het volgende:

[..]
Met de inval van Rusland op Oekriaine was het letterlijk in één keer uit het nieuws en afgelopen!
Logisch, want die inval kwam na de pandemie.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220817341
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Met corona inderdaad, niet door corona. Mensen die door een auto-ongeluk op de IC kwamen werden als coronageval geregistreerd, aangezien dokters en ziekenhuizen daar geld aan verdienen. Ook werden massaal ouderen op de IC verpleegd, terwijl ze normaalgesproken zouden overlijden en aan palliatieve zorg gedaan zou worden.
Dat laatste is niet waar, ouderen die te weinig levensverwachting hadden werden niet behandeld.
Vriendin van mij is haar vader verloren omdat hem om die reden de behandeling is geweigerd.
Haar moeder mocht wel op de IC en heeft het gehaald.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220817470
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:08 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Flauwekul mijn waarde. Ik heb eigenlijk nooit griep. Ben weleens verkouden uiteraard. Maar met de 1e keer Corona (van de 2) wilde ik dood. ZO erg was het. De Hel of erger. Totale ontregeling. Heeeeel anders dan anders. 2e keer viel erg mee.
Man man overdrijven is ook een vak.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')