Beter een breder topic maken, kringloopwinkel, marktplaats, rommelmarkt, garageverkoop, gewoon lekker alle 2e hands pareltjes bij elkaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:42 schreef Cockwhale het volgende:
Is wel leuk idd, maar deze twee gaan niet lukken.
Van mij hoeft dat niet, hoeft geen stormlooptopic te worden.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:40 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Beter een breder topic maken, kringloopwinkel, marktplaats, rommelmarkt, garageverkoop, gewoon lekker alle 2e hands pareltjes bij elkaar.
Dat wordt het ook niet maar kan wel prima bij elkaar.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:12 schreef Chandler het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat niet, hoeft geen stormlooptopic te worden.
Oh helemaal vergeten. Ook nog een vouwfiets met versnellingen gekocht voor 30 euro inclusief tas.
Ja zeker, moet ik nog steeds even uittesten, staat al een week op mij te wachten.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:18 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat wordt het ook niet maar kan wel prima bij elkaar.
Die vouwfiets is een koopje, leuk
Yup, tenzij je vriendjes bent met de mensen die er werken, dan kun je nog wel eens iets scoren.. maar veel zijn tegenwoordig ook best prijzig.. Zeker HET GOED en dergelijke grote ketens.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:09 schreef Mubassie het volgende:
Ik ben er ook wel van, op rommelmarkten vind je nog wel eens echte pareltjes.
Bij de kringloop worden die er tegenwoordig uitgefilterd.
Het Goed is tegen het criminele aan met de prijzen die ze vragen voor gekregen spullen. Die mijd ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:14 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ja zeker, moet ik nog steeds even uittesten, staat al een week op mij te wachten.
[..]
Yup, tenzij je vriendjes bent met de mensen die er werken, dan kun je nog wel eens iets scoren.. maar veel zijn tegenwoordig ook best prijzig.. Zeker HET GOED en dergelijke grote ketens.
Morgen is er trouwens weer 1tje in Borger (Drenthe)
Klopt en de kleinere leger des heils / stichtingen en dergelijke kringlooptjes. En vooral de niet gesorteerde kringloopjes! Daar vind ik geregeld nog wel een gemquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:24 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Het Goed is tegen het criminele aan met de prijzen die ze vragen voor gekregen spullen. Die mijd ik.
Het mooiste zijn de onbekende rommelige kringloopjes in dorpjes. In oude schuren en loodsen.
En nog mooier inderdaad de dorpse rommelmarkten.
Persoonlijk kan ik er erg van genieten, je komt op plekken waar je nog nooit bent geweest, je spreekt veel onbekenden en soms scoor je ook nog eens een leuk pareltje..quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:04 schreef Bargehassus het volgende:
Rommelmarkten ken ik uiteraard wel, maar dat we in Nederland ook garagesales hebben was mij niet bekend. Eens kijken of ze dat in mijn omgeving ook hebben, lijkt me best geinig om een keer te gaan doen!
Ja, ik was ook vlakbij, in Ureterp.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:48 schreef Meridiaan het volgende:
Oeh die in Drachten ben ik helaas misgelopen, terwijl ik er vorige week nog was.
Is er een centrale site waar je een agenda van garagesales kan vinden? (Of: hoe kom jij aan je info Chandler?)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |