abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:19:09 #201
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220843377
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:07 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ik zou hem hier zo willen hebben :D
Heb jij nog meer poppen? ;)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220843381
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:17 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou ja Silvio had wel een hoge pet op van zichzelf en was ook thuis druk aan het verbouwen.
En volgens mij was bloeminhaar ook aan het oreren wat ze daar allemaal al verbouwd hadden.
En ja ze passen prima (niet) in de club.
Dat had hij m.i. juist niet, dat verbouwego werd gevoed door Bianca.
pi_220843391
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:16 schreef pmponer het volgende:

[..]
Geeft niet, ik ook niet :D
*O* Samen onhandig *O*

quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Precies... pleur een briefje op die kraan! Of sluit al het water af. Of zet een emmer onder de kraan.
Maar dat mag ik niet zeggen want Marloes wil te kakken gezet worden op Nationale TV... :P
_O- maar zij waren toch ook boos op die blonde gast, even naam kwijt, omdat hij zei dat de boel niet aangesloten was

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:17 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou ja Silvio had wel een hoge pet op van zichzelf en was ook thuis druk aan het verbouwen.
En volgens mij was bloeminhaar ook aan het oreren wat ze daar allemaal al verbouwd hadden.
En ja ze passen prima (niet) in de club.
Ja...maar daar valt wel doorheen te prikken. Het huis van Sylvio was ook een bouwval ja. Zonder vloer en met een kabouterkeukentje

quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:18 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
De Ray-kening van Ray-The-King _O_
Dat deed hij echt goed... alleen sprak tegen een muur
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:20:40 #204
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220843395
Zou Bianca nog steeds in de overgang zitten? :@
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:20:52 #205
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843396
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Heb jij nog meer poppen? ;)
Eh. nee wel 2 grote ramen tot de grond daar zou ik hem wel voorzetten.
Ik heb nog niet gevonden waar je die kan kopen
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:21:36 #206
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843402
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
_O- maar zij waren toch ook boos op die blonde gast, even naam kwijt, omdat hij zei dat de boel niet aangesloten was

De Havik !
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:21:43 #207
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220843403
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
*O* Samen onhandig *O*
[..]
_O- maar zij waren toch ook boos op die blonde gast, even naam kwijt, omdat hij zei dat de boel niet aangesloten was
[..]
Heino? Henko? Hansco? O+ :s)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:22:07 #208
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220843406
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:20 schreef pmponer het volgende:

[..]
Eh. nee wel 2 grote ramen tot de grond daar zou ik hem wel voorzetten.
Ik heb nog niet gevonden waar je die kan kopen
Ook handig tegen inbrekers!! ^O^
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220843408
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:21 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Heino? Henko? Hansco? O+ :s)
Die gozert idd!
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:22:41 #210
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843412
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:21 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Heino? Henko? Hansco? O+ :s)
HUBO!
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:22:59 #211
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843418
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:22 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ook handig tegen inbrekers!! ^O^
Daarvoor staat er een Dacia Logan op de oprit ;)
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:23:52 #212
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220843423
O ja... botte Marloes komt even langs.. wat is er? _O- :P
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220843425
Ga denk ik direct door naar de aflevering van morgen... deze had ik gisteren ook al gezien, maar ik ben te benieuwd
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:24:57 #214
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843428
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ga denk ik direct door naar de aflevering van morgen... deze had ik gisteren ook al gezien, maar ik ben te benieuwd
Heb jij gister de aflevering van morgen kunnen kijken? Daan komt weer langs!!!
Drop you like an ill, bad habit
pi_220843436
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:24 schreef pmponer het volgende:

[..]
Heb jij gister de aflevering van morgen kunnen kijken? Daan komt weer langs!!!
I know! Alleen er is iets dat ik ook nog graag wil zien, maar waarover ik nu niks kan zeggen ivm spoiler
pi_220843440
Sonja: "Ik kan niet meer denken." Alsof ze dat al ooit deed.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:26:42 #217
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843442
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
I know! Alleen er is iets dat ik ook nog graag wil zien, maar waarover ik nu niks kan zeggen ivm spoiler
Oh ik dacht vanmorgen te zien dat ik alleen die van vandaag kon bekijken en dan vanaf nu pas die van morgen, vandaar dat ik het vroeg.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220843443
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:26 schreef Firuze60 het volgende:
Sonja: "Ik kan niet meer denken." Alsof ze dat al ooit deed.
_O- Foei!
pi_220843458
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:26 schreef pmponer het volgende:

[..]
Oh ik dacht vanmorgen te zien dat ik alleen die van vandaag kon bekijken en dan vanaf nu pas die van morgen, vandaar dat ik het vroeg.
Ja klopt
Vanaf +/- 21.30 kun je voor morgen kijken :Y (meestal pas rond 21.45)
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:29:27 #220
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843466
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja klopt
Vanaf +/- 21.30 kun je voor morgen kijken :Y (meestal pas rond 21.45)
Ga ik morgenvroeg wel even doen, en me dan de rest van de dag weer stil houden zodat ik rond dit uur er wat over kan zeggen :P

Wel een goede zaak dat Silvio en Bianca weg zijn, wat mij betreft Sonja en Marloes ook :D
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:30:17 #221
136 V.
Like tears in rain...
pi_220843472
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:06 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja is ook een prijs van niks, net als voor 100 euro winnen bij de action
Of een bak Ben & Jerry's bij de Postcodeloterij.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220843493
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja klopt
Vanaf +/- 21.30 kun je voor morgen kijken :Y (meestal pas rond 21.45)
Ik schakel zo direct naar de aflevering van morgen. Reclame is op Kijk.nl wel korter, maar je moet er niet een andere site bij aanzetten, afkijken is verplicht. En iets te lang laten draaien zonder kijken wordt ie stil gezet.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:33:23 #223
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220843498
Themalied voor Silvio en Bianca _O-

Bekijk deze YouTube-video
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 39% gewijzigd door RobertoCarlos op 19-05-2026 21:38:49 ]
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:34:08 #224
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220843503
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:29 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ga ik morgenvroeg wel even doen, en me dan de rest van de dag weer stil houden zodat ik rond dit uur er wat over kan zeggen :P

Wel een goede zaak dat Silvio en Bianca weg zijn, wat mij betreft Sonja en Marloes ook :D
Huh?? :?
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:34:47 #225
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843511
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Huh?? :?
Oh dat dacht ik uit het voorstukje voor morgen op te maken
Drop you like an ill, bad habit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')