Dat had hij m.i. juist niet, dat verbouwego werd gevoed door Bianca.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:17 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou ja Silvio had wel een hoge pet op van zichzelf en was ook thuis druk aan het verbouwen.
En volgens mij was bloeminhaar ook aan het oreren wat ze daar allemaal al verbouwd hadden.
En ja ze passen prima (niet) in de club.
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Precies... pleur een briefje op die kraan! Of sluit al het water af. Of zet een emmer onder de kraan.
Maar dat mag ik niet zeggen want Marloes wil te kakken gezet worden op Nationale TV...
Ja...maar daar valt wel doorheen te prikken. Het huis van Sylvio was ook een bouwval ja. Zonder vloer en met een kabouterkeukentjequote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:17 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou ja Silvio had wel een hoge pet op van zichzelf en was ook thuis druk aan het verbouwen.
En volgens mij was bloeminhaar ook aan het oreren wat ze daar allemaal al verbouwd hadden.
En ja ze passen prima (niet) in de club.
Dat deed hij echt goed... alleen sprak tegen een muurquote:
Eh. nee wel 2 grote ramen tot de grond daar zou ik hem wel voorzetten.quote:
De Havik !quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]maar zij waren toch ook boos op die blonde gast, even naam kwijt, omdat hij zei dat de boel niet aangesloten was
Heino? Henko? Hansco?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Samen onhandig
[..]maar zij waren toch ook boos op die blonde gast, even naam kwijt, omdat hij zei dat de boel niet aangesloten was
[..]
Ook handig tegen inbrekers!!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:20 schreef pmponer het volgende:
[..]
Eh. nee wel 2 grote ramen tot de grond daar zou ik hem wel voorzetten.
Ik heb nog niet gevonden waar je die kan kopen
Heb jij gister de aflevering van morgen kunnen kijken? Daan komt weer langs!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ga denk ik direct door naar de aflevering van morgen... deze had ik gisteren ook al gezien, maar ik ben te benieuwd
I know! Alleen er is iets dat ik ook nog graag wil zien, maar waarover ik nu niks kan zeggen ivm spoilerquote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:24 schreef pmponer het volgende:
[..]
Heb jij gister de aflevering van morgen kunnen kijken? Daan komt weer langs!!!
Oh ik dacht vanmorgen te zien dat ik alleen die van vandaag kon bekijken en dan vanaf nu pas die van morgen, vandaar dat ik het vroeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
I know! Alleen er is iets dat ik ook nog graag wil zien, maar waarover ik nu niks kan zeggen ivm spoiler
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:26 schreef Firuze60 het volgende:
Sonja: "Ik kan niet meer denken." Alsof ze dat al ooit deed.
Ja kloptquote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Oh ik dacht vanmorgen te zien dat ik alleen die van vandaag kon bekijken en dan vanaf nu pas die van morgen, vandaar dat ik het vroeg.
Ga ik morgenvroeg wel even doen, en me dan de rest van de dag weer stil houden zodat ik rond dit uur er wat over kan zeggenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt
Vanaf +/- 21.30 kun je voor morgen kijken(meestal pas rond 21.45)
Of een bak Ben & Jerry's bij de Postcodeloterij.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:06 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja is ook een prijs van niks, net als voor 100 euro winnen bij de action
Ik schakel zo direct naar de aflevering van morgen. Reclame is op Kijk.nl wel korter, maar je moet er niet een andere site bij aanzetten, afkijken is verplicht. En iets te lang laten draaien zonder kijken wordt ie stil gezet.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt
Vanaf +/- 21.30 kun je voor morgen kijken(meestal pas rond 21.45)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door RobertoCarlos op 19-05-2026 21:38:49 ]Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
Huh??quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:29 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ga ik morgenvroeg wel even doen, en me dan de rest van de dag weer stil houden zodat ik rond dit uur er wat over kan zeggen
Wel een goede zaak dat Silvio en Bianca weg zijn, wat mij betreft Sonja en Marloes ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |