Zou wel zo eerlijk zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar ja, wat moeten ze anders zeggen voor de tv waar miljoenen Nederlanders naar kijken...
"Tja, we kunnen er eigenlijk geen zak van, en we gaan het niet winnen, maar we houden van aandacht en we willen niet voor lul staan" ?
Man met rugproblemen boven zijn macht laten werken.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:01 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat je je moet bedenken als amateurtje, het zware werk uitbesteden!
Ja is ook een prijs van niks, net als voor 100 euro winnen bij de actionquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:06 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja is ook een prijs van niks, net als voor 100 euro winnen bij de action
Daar zou je mij wel gelukkig mee makenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:06 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja is ook een prijs van niks, net als voor 100 euro winnen bij de action
Ik zou hem hier zo willen hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:07 schreef Soury het volgende:
Dat play-mobile ding hahaha zoals ze uit het raam hing.
Alles wat daar te koop is, werkt ongeveer 3 xquote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar zou je mij wel gelukkig mee maken![]()
Het is zo dom om je kraan wel aan te sluiten en op druk te laten staan wanneer je afvoer nog niet goed is.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze waren vorige week toch nog boos omdat er gezegd werd dat de boel nog niet was aangesloten? Het is gewoon niet aangesloten
Ik zou dezelfde fout maken, maar een briefje ophangenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Het is zo dom om je kraan wel aan te sluiten en op druk te laten staan wanneer je afvoer nog niet goed is.
Dat is beginners fout nr 1
Maar goed ze zullen wel geen stopkranen hebben geinstalleerd, want dat kost 20 euro.
Ja dat briefje, zeker op een plek waar meerder mensen bezig zijn, is de kans dat iemand de kraan open zet voordat hij of zij het briefje leest / ziet erg groot. Maar goed, ik zou er goed van balen als beige team. De reactie viel mij alles mee iig.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zou dezelfde fout maken, maar een briefje ophangen
Niet erg, want ik geef mezelf niet op voor een klusbedrijf
Ja nogal... mooie strakke muur nat... hopelijk geen echte schadequote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja dat briefje, zeker op een plek waar meerder mensen bezig zijn, is de kans dat iemand de kraan open zet voordat hij of zij het briefje leest / ziet erg groot. Maar goed, ik zou er goed van balen als beige team. De reactie viel mij alles mee iig.
Ze hadden nooit uitgekozen moeten worden voor de show. Ze zijn (denk ik) enkel deelnemers omdat ze exitriek zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:14 schreef Firuze60 het volgende:
Silvio vind dat als hij weggestuurd wordt hij het iig niet aan zichzelf te wijten heeft.
Precies... pleur een briefje op die kraan! Of sluit al het water af. Of zet een emmer onder de kraan.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:07 schreef Firuze60 het volgende:
Marloes en Patrick zijn ook een stel klunsen ook, manoman.
Dat vermoed ik ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze hadden nooit uitgekozen moeten worden voor de show. Ze zijn (denk ik) enkel deelnemers omdat ze exitriek zijn
Nou ja Silvio had wel een hoge pet op van zichzelf en was ook thuis druk aan het verbouwen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze hadden nooit uitgekozen moeten worden voor de show. Ze zijn (denk ik) enkel deelnemers omdat ze exitriek zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |