abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220843262
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:57 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Maar ja, wat moeten ze anders zeggen voor de tv waar miljoenen Nederlanders naar kijken...
"Tja, we kunnen er eigenlijk geen zak van, en we gaan het niet winnen, maar we houden van aandacht en we willen niet voor lul staan" ?
Zou wel zo eerlijk zijn _O-
pi_220843263
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:01 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dat is het eerste wat je je moet bedenken als amateurtje, het zware werk uitbesteden!
Man met rugproblemen boven zijn macht laten werken.
pi_220843267
Joehoe, Jacky geeft Jyskbouwbudget weg.. _O-
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:06:06 #179
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843277
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:04 schreef Firuze60 het volgende:
Joehoe, Jacky geeft Jyskbouwbudget weg.. _O-
Ja is ook een prijs van niks, net als voor 100 euro winnen bij de action
Drop you like an ill, bad habit
pi_220843280
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:06 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja is ook een prijs van niks, net als voor 100 euro winnen bij de action
_O- _O- _O-
pi_220843283
Dat play-mobile ding hahaha zoals ze uit het raam hing. _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220843284
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:06 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja is ook een prijs van niks, net als voor 100 euro winnen bij de action
Daar zou je mij wel gelukkig mee maken :9 _O-
pi_220843285
Marloes en Patrick zijn ook een stel klunsen ook, manoman.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:07:26 #184
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843286
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:07 schreef Soury het volgende:
Dat play-mobile ding hahaha zoals ze uit het raam hing. _O-
Ik zou hem hier zo willen hebben :D
Drop you like an ill, bad habit
pi_220843292
Ze waren vorige week toch nog boos omdat er gezegd werd dat de boel nog niet was aangesloten? Het is gewoon niet aangesloten
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:08:03 #186
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843293
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daar zou je mij wel gelukkig mee maken :9 _O-
Alles wat daar te koop is, werkt ongeveer 3 x
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:09:12 #187
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843299
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze waren vorige week toch nog boos omdat er gezegd werd dat de boel nog niet was aangesloten? Het is gewoon niet aangesloten
Het is zo dom om je kraan wel aan te sluiten en op druk te laten staan wanneer je afvoer nog niet goed is.
Dat is beginners fout nr 1
Maar goed ze zullen wel geen stopkranen hebben geinstalleerd, want dat kost 20 euro.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220843303
De confrontatie met Ray.. :D
pi_220843314
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:09 schreef pmponer het volgende:

[..]
Het is zo dom om je kraan wel aan te sluiten en op druk te laten staan wanneer je afvoer nog niet goed is.
Dat is beginners fout nr 1
Maar goed ze zullen wel geen stopkranen hebben geinstalleerd, want dat kost 20 euro.
Ik zou dezelfde fout maken, maar een briefje ophangen
Niet erg, want ik geef mezelf niet op voor een klusbedrijf
pi_220843323
Ooooooh Bianca en Silvio ...

Die Ray doet zijn best aardig en geduldig te zijn
Respect voor zijn geduld
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:12:14 #191
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843331
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik zou dezelfde fout maken, maar een briefje ophangen
Niet erg, want ik geef mezelf niet op voor een klusbedrijf
Ja dat briefje, zeker op een plek waar meerder mensen bezig zijn, is de kans dat iemand de kraan open zet voordat hij of zij het briefje leest / ziet erg groot. Maar goed, ik zou er goed van balen als beige team. De reactie viel mij alles mee iig.
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:12:47 #192
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843333
Ray doet het perfect, steeds een klein duwtje.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220843340
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:12 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja dat briefje, zeker op een plek waar meerder mensen bezig zijn, is de kans dat iemand de kraan open zet voordat hij of zij het briefje leest / ziet erg groot. Maar goed, ik zou er goed van balen als beige team. De reactie viel mij alles mee iig.
Ja nogal... mooie strakke muur nat... hopelijk geen echte schade

(tja... briefje is misschien niet de oplossing, alleen ben geen klusser ;) )
pi_220843341
Silvio vind dat als hij weggestuurd wordt hij het iig niet aan zichzelf te wijten heeft.
Raar soort ego hersenkronkel.
pi_220843351
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:14 schreef Firuze60 het volgende:
Silvio vind dat als hij weggestuurd wordt hij het iig niet aan zichzelf te wijten heeft.
Ze hadden nooit uitgekozen moeten worden voor de show. Ze zijn (denk ik) enkel deelnemers omdat ze exitriek zijn
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:16:10 #196
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843354
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

alleen ben geen klusser ;) )
Geeft niet, ik ook niet :D
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:16:30 #197
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220843358
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:07 schreef Firuze60 het volgende:
Marloes en Patrick zijn ook een stel klunsen ook, manoman.
Precies... pleur een briefje op die kraan! Of sluit al het water af. Of zet een emmer onder de kraan.
Maar dat mag ik niet zeggen want Marloes wil NIET te kakken gezet worden op Nationale TV... :P
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220843359
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ze hadden nooit uitgekozen moeten worden voor de show. Ze zijn (denk ik) enkel deelnemers omdat ze exitriek zijn
Dat vermoed ik ook.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:17:05 #199
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843361
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ze hadden nooit uitgekozen moeten worden voor de show. Ze zijn (denk ik) enkel deelnemers omdat ze exitriek zijn
Nou ja Silvio had wel een hoge pet op van zichzelf en was ook thuis druk aan het verbouwen.
En volgens mij was bloeminhaar ook aan het oreren wat ze daar allemaal al verbouwd hadden.
En ja ze passen prima (niet) in de club.
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:18:35 #200
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220843372
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:09 schreef Firuze60 het volgende:
De confrontatie met Ray.. :D
De Ray-kening van Ray-The-King _O_
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')