Ik vind ze te ... "zie ons nou sociaal en naïef zijn", meer een showtjequote:
Ik vind het bijzonder dat Frank dat niet weet, hij gaat toch niet de kantjes er vanaf lopen he.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:38 schreef Firuze60 het volgende:
Je moet tijdens het drogen van de lijm schroeven, sukkel..
Nee joh, dat is show.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind ze te ... "zie ons nou sociaal en naïef zijn", meer een showtje
Al kan ik natuurlijk super cynisch zijn
Die heeft al eerder bekend dat is zaakjes achter de deur zet.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat Frank dat niet weet, hij gaat toch niet de kantjes er vanaf lopen he.
Vooruitkijken op kijk dan heb je daar veel minder last van.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ennnn we krijgen uiteraard weer een portie reclame
Ja kloptquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die heeft al eerder bekend dat is zaakjes achter de deur zet.
Die site heeft ook reclame (wel korter dan hier) en wee je gebeente als je daar bij wegloopt.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
Vooruitkijken op kijk dan heb je daar veel minder last van.
Tja... zij die zonder zonde leeft werpt de eerste steen. Die Bijbeltekst heeft ze iig niet meegekregenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die Circusclowns zijn ook echt schijnheilig zeg.... ik bedoel, aan het begin van Het Blok hebben ze duidelijk al een vervelende negatieve sfeer neergezet (buiten de tijden klussen, roddelen etc) en nu doen ze alsof ze boven de 'ruzies' staan....
Ik citeer Steffi: "Ik hou niet van negativiteit"![]()
![]()
Doe ik ook, alleen vanavond wil ik hier meekwebbelenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
Vooruitkijken op kijk dan heb je daar veel minder last van.
Nou dat valt mij inderdaad behoorlijk tegen van Frank... ik had echt het idee dat hij weliswaar een rauwdouwer was maar dat hij wel goed werk afleverde.. Dus ik vraag mij of hoe goed hij die andere kamers heeft gedaan....quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat Frank dat niet weet, hij gaat toch niet de kantjes er vanaf lopen he.
Gezelligquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doe ik ook, alleen vanavond wil ik hier meekwebbelen
Nou dan ben ik dat ook.. #TeamCotsquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind ze te ... "zie ons nou sociaal en naïef zijn", meer een showtje
Al kan ik natuurlijk super cynisch zijn
Wat bedoel je met dat laatste ? Ik kijk het met een ad blocker en ik zie per onderbreking (waarvan er geloof ik 3 zijn) 3 of 4 reclames (en een aantal kan hij dan niet ladenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die site heeft ook reclame (wel korter dan hier) en wee je gebeente als je daar bij wegloopt.
Tijd om te typen dus!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ennnn we krijgen uiteraard weer een portie reclame
Ze moet eigenlijk eens bij Menno & Mono langs... oh, nee wacht....quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... zij die zonder zonde leeft werpt de eerste steen. Die Bijbeltekst heeft ze iig niet meegekregen
Helemaal mee eens, ik ben fan van Lotty en Frank, maar dit had ik niet verwacht. Zeker omdat de stelling is dat het later voor problemen kan gaan zorgen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou dat valt mij inderdaad behoorlijk tegen van Frank... ik had echt het idee dat hij weliswaar een rauwdouwer was maar dat hij wel goed werk afleverde.. Dus ik vraag mij of hoe goed hij die andere kamers heeft gedaan....
Beetje raar dat Heiko zegt dat hij alleen maar wat hoeft na te boren.... want dan hebben Frank en Lot-i dus gewoon tijdwinst gehad...
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou dan ben ik dat ook.. #TeamCots
quote:
Maar ja, wat moeten ze anders zeggen voor de tv waar miljoenen Nederlanders naar kijken...quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt
Alleen al die achterlopers die dat doen onder het mom van "wij leveren kwaliteit" vind ik schijnheilig en irritant en komt elk seizoen voor (ze kunnen het gewoon niet bijbenen). Frank is tenminste eerlijk
Dat is het eerste wat je je moet bedenken als amateurtje, het zware werk uitbesteden!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:00 schreef Firuze60 het volgende:
Heel veel deelnemers hebben die plafonds laten zetten door ingehuurde klussers en Silvio probeert dat in zijn eentje, gottegot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |