abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220843173
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:48 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Haha, ja, die lieverds.
Ik vind ze te ... "zie ons nou sociaal en naïef zijn", meer een showtje
Al kan ik natuurlijk super cynisch zijn
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:49:42 #152
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843174
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:38 schreef Firuze60 het volgende:
Je moet tijdens het drogen van de lijm schroeven, sukkel.. :D
Ik vind het bijzonder dat Frank dat niet weet, hij gaat toch niet de kantjes er vanaf lopen he.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220843176
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik vind ze te ... "zie ons nou sociaal en naïef zijn", meer een showtje
Al kan ik natuurlijk super cynisch zijn
Nee joh, dat is show.
pi_220843178
Ennnn we krijgen uiteraard weer een portie reclame
pi_220843182
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:49 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ik vind het bijzonder dat Frank dat niet weet, hij gaat toch niet de kantjes er vanaf lopen he.
Die heeft al eerder bekend dat is zaakjes achter de deur zet.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:50:41 #156
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843183
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ennnn we krijgen uiteraard weer een portie reclame
Vooruitkijken op kijk dan heb je daar veel minder last van.
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:51:13 #157
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220843185
Die Circusclowns zijn ook echt schijnheilig zeg.... ik bedoel, aan het begin van Het Blok hebben ze duidelijk al een vervelende negatieve sfeer neergezet (buiten de tijden klussen, roddelen etc) en nu doen ze alsof ze boven de 'ruzies' staan....

Ik citeer Steffi: "Ik hou niet van negativiteit" :? 8)7
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220843189
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:50 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die heeft al eerder bekend dat is zaakjes achter de deur zet.
Ja klopt

Alleen al die achterlopers die dat doen onder het mom van "wij leveren kwaliteit" vind ik schijnheilig en irritant en komt elk seizoen voor (ze kunnen het gewoon niet bijbenen). Frank is tenminste eerlijk
pi_220843190
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:50 schreef pmponer het volgende:

[..]
Vooruitkijken op kijk dan heb je daar veel minder last van.
Die site heeft ook reclame (wel korter dan hier) en wee je gebeente als je daar bij wegloopt.
pi_220843193
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die Circusclowns zijn ook echt schijnheilig zeg.... ik bedoel, aan het begin van Het Blok hebben ze duidelijk al een vervelende negatieve sfeer neergezet (buiten de tijden klussen, roddelen etc) en nu doen ze alsof ze boven de 'ruzies' staan....

Ik citeer Steffi: "Ik hou niet van negativiteit" :? 8)7
Tja... zij die zonder zonde leeft werpt de eerste steen. Die Bijbeltekst heeft ze iig niet meegekregen ;)
pi_220843198
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:50 schreef pmponer het volgende:

[..]
Vooruitkijken op kijk dan heb je daar veel minder last van.
Doe ik ook, alleen vanavond wil ik hier meekwebbelen
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:53:25 #162
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220843200
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:49 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ik vind het bijzonder dat Frank dat niet weet, hij gaat toch niet de kantjes er vanaf lopen he.
Nou dat valt mij inderdaad behoorlijk tegen van Frank... ik had echt het idee dat hij weliswaar een rauwdouwer was maar dat hij wel goed werk afleverde.. Dus ik vraag mij of hoe goed hij die andere kamers heeft gedaan....

Beetje raar dat Heiko zegt dat hij alleen maar wat hoeft na te boren.... want dan hebben Frank en Lot-i dus gewoon tijdwinst gehad...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220843204
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Doe ik ook, alleen vanavond wil ik hier meekwebbelen
Gezellig *O*
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:54:24 #164
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220843209
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik vind ze te ... "zie ons nou sociaal en naïef zijn", meer een showtje
Al kan ik natuurlijk super cynisch zijn
Nou dan ben ik dat ook.. #TeamCots *O*
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:54:58 #165
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843214
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die site heeft ook reclame (wel korter dan hier) en wee je gebeente als je daar bij wegloopt.
Wat bedoel je met dat laatste ? Ik kijk het met een ad blocker en ik zie per onderbreking (waarvan er geloof ik 3 zijn) 3 of 4 reclames (en een aantal kan hij dan niet laden }) )
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:55:28 #166
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220843216
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ennnn we krijgen uiteraard weer een portie reclame
Tijd om te typen dus! :Y
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:56:09 #167
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220843220
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Tja... zij die zonder zonde leeft werpt de eerste steen. Die Bijbeltekst heeft ze iig niet meegekregen ;)
Ze moet eigenlijk eens bij Menno & Mono langs... oh, nee wacht.... :X
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:56:37 #168
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843225
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:53 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Nou dat valt mij inderdaad behoorlijk tegen van Frank... ik had echt het idee dat hij weliswaar een rauwdouwer was maar dat hij wel goed werk afleverde.. Dus ik vraag mij of hoe goed hij die andere kamers heeft gedaan....

Beetje raar dat Heiko zegt dat hij alleen maar wat hoeft na te boren.... want dan hebben Frank en Lot-i dus gewoon tijdwinst gehad...
Helemaal mee eens, ik ben fan van Lotty en Frank, maar dit had ik niet verwacht. Zeker omdat de stelling is dat het later voor problemen kan gaan zorgen.

Ik had niet verwacht dat de Havik zou zeggen, nou die verende platen die schroef je maar even vast en klaar ermee.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220843228
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Nou dan ben ik dat ook.. #TeamCots *O*
*O* Jeeeeeej!

Het zijn wel mensen waarvan ik me (en dat heb ik hier ook wel gelezen) afvraag hoe zij zich redden in de maatschappij. Wat doen ze bij een officiële brief behalve vertrouwen op AI. Hoe doen ze hun financiën etc.
(ja, ik ben een nieuwsgierig aagje...).

quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:55 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Tijd om te typen dus! :Y
:P Daar heb ik geen eclame voor nodig
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:57:46 #170
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220843231
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja klopt

Alleen al die achterlopers die dat doen onder het mom van "wij leveren kwaliteit" vind ik schijnheilig en irritant en komt elk seizoen voor (ze kunnen het gewoon niet bijbenen). Frank is tenminste eerlijk
Maar ja, wat moeten ze anders zeggen voor de tv waar miljoenen Nederlanders naar kijken...
"Tja, we kunnen er eigenlijk geen zak van, en we gaan het niet winnen, maar we houden van aandacht en we willen niet voor lul staan" ?
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220843247
Heel veel deelnemers hebben die plafonds laten zetten door ingehuurde klussers en Silvio probeert dat in zijn eentje, gottegot.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:00:53 #172
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843249
Amateurs overschatten zichzelf en onderschatten wat er allemaal nodig is om een huis / appartement te verbouiwen.
Ik heb 2,5 jaar geleden een huis met potentie gekocht en het einde is nog lang niet in zicht.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220843254
Gejammer om niks. Allang blij dat ze niet verder hoeven te klussen, haha.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:01:31 #174
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843255
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:00 schreef Firuze60 het volgende:
Heel veel deelnemers hebben die plafonds laten zetten door ingehuurde klussers en Silvio probeert dat in zijn eentje, gottegot.
Dat is het eerste wat je je moet bedenken als amateurtje, het zware werk uitbesteden!
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:01:50 #175
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843257
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:01 schreef Firuze60 het volgende:
Gejammer om niks.
oh sorry
Drop you like an ill, bad habit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')