abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:37:10 #1
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220794979






quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:28 schreef Firuze60 het volgende:
In Het Blok 2026 doen dit keer 7 koppels mee, 1 koppel meer dan tijdens het vorige seizoen. De deelnemers van het nieuwe seizoen van Het Blok zijn inmiddels bekend. We stellen ze hieronder aan je voor:

Bianca en Silvio
Bianca en Silvio kennen elkaar al 57 jaar. Ooit waren ze buren en toen ze elkaar later weer tegenkwamen, sprong de vonk over. Ze geven elkaar ruimte, maar weten altijd wat ze aan elkaar hebben. Ze vormen een hecht team en geloven dat het door hun sterke band tussen hen gewoon goed blijft gaan.

Frank en Lotty
Frank is monteur bij totaalinstallateur De Vreeden en gespecialiseerd in regeltechnische bekabeling. Lotty is het creatieve brein achter Wolfs Woonstudio in Hengelo. Ze ontwerpt persoonlijke interieurs voor particulieren en bedrijven. Met haar ervaring en frisse blik weet ze in het programma ongetwijfeld verrassende oplossingen te bedenken.

Gregor en Steffie
Steffie is eigenaar van circus Bolalou. Ze begon het circus samen met haar vorige partner, maar runt het nu samen met Gregor. Samen reizen ze met hun gezin en het circus door het land.Ze bedenken steeds creatieve manieren om het circus draaiend te houden, zoals nieuwe acts, optredens in verzorgingstehuizen en tentverhuur.

Hendrik en Sonja
Hendrik en Sonja hebben in oktober 2023 een camper gekocht om te genieten van hun pensioen. Ze trekken er graag op uit, ontdekken nieuwe plekken en fietsen ook regelmatig. Samen genieten ze van het avontuur en van hun vrije tijd.

Jacky en Menno
Jacky en Menno zijn beiden sterk betrokken bij hun omgeving. Jacky heeft recent in Indonesië een halve marathon gelopen om kinderen en gezinnen te helpen aan een betere toekomst. Tijdens de reis bezocht ze ook verschillende projecten, zoals een waterput in Timor en initiatieven om gezinnen te ondersteunen. Menno vindt zijn plek binnen de christelijke gemeenschap, waar hij als spreker en actief lid met aandacht en warmte bijdraagt aan het kerkelijke werk.

Jim en Kimberley
Jim is travel content creator en blogt over unieke treinreizen en verre bestemmingen. Kimberly is online marketeer en deelt met Homefreak.nl haar passie voor interieur en styling. Samen wonen ze in Drunen met hun kinderen Jake en Jackie en zijn ze volop bezig om van hun huis een droompaleis te maken.

Marloes en Patrick
Marloes en Patrick zijn de https://www.nlziet.nl/nl/(...)-Het-Blok-2026-1.jpg eigenaren van restaurant Katz in Ruurlo. Patrick staat als chef in de open keuken, terwijl Marloes als gastvrouw de gasten verwelkomt en zorgt dat iedereen zich thuis voelt. Samen zetten ze zich elke dag in om een warm, gastvrij en duurzaam restaurant te creëren, met mooie regionale en biologische producten die terugkomen in de wisselende menukaart, afgestemd op de seizoenen.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:37:23 #2
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220794989
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:34 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Maar niemand wist toen nog waarvoor die gekleurde helmen dienden toch?
Volgens mij niet, behalve dan, ik wil die want dat is leuk.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220795021
Even iets anders, ik vind deze opmerking écht niet kunnen! :(

quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 21:19 schreef pmponer het volgende: Ja het is hier al eerder gezegd maar die Steffi deugt niet.
Wilde ik toch nog even kwijt
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220795070
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Even iets anders, ik vind deze opmerking écht niet kunnen! :(
[..]
Wilde ik toch nog even kwijt
Als je daarover valt, zijn er wel meer reacties die niet zouden kunnen, beetje grissen bashen bijv. Je kunt ook overdrijven, Roberto.
pi_220795087
Ook Jacky is 'een geval', in dit geval qua conflictvermijding. Maar eerlijk = eerlijk, zij probeert in haar probleem wel stappen te zetten door juist het conflict aan te gaan #PositifEnersjieOwnlie
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:42:06 #6
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220795099
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:40 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Als je daarover valt, zijn er wel meer reacties die niet zouden kunnen, beetje grissen bashen bijv. Je kunt ook overdrijven, Roberto.
Wat is dat grissen bashen?
Drop you like an ill, bad habit
pi_220795117
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:40 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Als je daarover valt, zijn er wel meer reacties die niet zouden kunnen, beetje grissen bashen bijv. Je kunt ook overdrijven, Roberto.
Ja, maar het gaat om het principe! Zo ga je niet met mensen om!
En dan plagen en liegen he?! :N

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220795129
Trouwens terecht dat KJim de hele nacht doorgaan... had ik ook gedaan
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:44:25 #9
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220795154
Ach ja die mensen zijn allemaal moe en zitten hoog in de stress, dan zeg je wel wat verkeerds
Drop you like an ill, bad habit
pi_220795158
Ben er nog steeds niet achter wat er nu precies gebeurde bij die gekleurde helmen uitzoekerij.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:45:45 #11
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220795179
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:44 schreef pmponer het volgende:
Ach ja die mensen zijn allemaal moe en zitten hoog in de stress, dan zeg je wel wat verkeerds
Nou niet een beetje gaan relativeren zeg....dan is voor ons de lol er van af :X
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220795219
Jacky en Steffi lijken op elkaar. Het enige verschil is dat Steffi haar vent wel onder controle heeft en Jacky de hare niet, dat geeft frictie.. :D
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:48:17 #13
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220795236
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:47 schreef Firuze60 het volgende:
Jacky en Steffi lijken op elkaar. Het enige verschil is dat Steffi haar vent wel onder controle heeft en Jacky de hare niet, dat geeft frictie.. :D
Mooi inkijkje in hoe vrouwen denken ^O^
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220795258
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:48 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Mooi inkijkje in hoe vrouwen denken ^O^
Niet alleen vrouwen, heeft met dominantie te maken en dat is onzijdig.. :Y
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:49:36 #15
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220795260
Weet iemand wie die Menno is die in het eerste appje aan Dennis genoemd wordt? Het is geloof ik iemand waar de klussers een klusbus-klus gedaan hebben... O wacht er was toch een gast die gedicht of zo had geschreven?

Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:49:38 #16
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220795263
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:44 schreef Firuze60 het volgende:
Ben er nog steeds niet achter wat er nu precies gebeurde bij die gekleurde helmen uitzoekerij.
Volgens mij niks, die Jackie wilde er een claim op leggen door te zeggen "wij willen graag roze"
En Steffi liep naar die plek en pakte de roze.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:51:19 #17
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220795298
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:49 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Niet alleen vrouwen, heeft met dominantie te maken en dat is onzijdig.. :Y
'haar vent onder controle hebben' is kennelijk een belangrijk ding :wtf:
Maar misschien is dat wel de échte wedstrijd in Het Blok dit jaar...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220795303
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:49 schreef pmponer het volgende:

[..]
Volgens mij niks, die Jackie wilde er een claim op leggen door te zeggen "wij willen graag roze"
En Steffi liep naar die plek en pakte de roze.
Ah, dus toch de dominantie strijd.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:52:28 #19
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220795318
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:51 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
'haar vent onder controle hebben' is kennelijk een belangrijk ding :wtf:
Maar misschien is dat wel de échte wedstrijd in Het Blok dit jaar...
Oh die wint Lotty met vlag en wimpel.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220795368
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:52 schreef pmponer het volgende:

[..]
Oh die wint Lotty met vlag en wimpel.
Kim doet ook haar best. Sonja is helemaal verschrikkelijk, Hendrik heeft niets te vertellen. En laat ik het maar niet hebben over Bianca.. _O-
pi_220795433
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Weet iemand wie die Menno is die in het eerste appje aan Dennis genoemd wordt? Het is geloof ik iemand waar de klussers een klusbus-klus gedaan hebben... O wacht er was toch een gast die gedicht of zo had geschreven?

[ afbeelding ]
Geheimzinnig wel. Vast een andere Menno en ene Elisah kennen we ook niet.
pi_220795650
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Geheimzinnig wel. Vast een andere Menno en ene Elisah kennen we ook niet.
Ik denk dat ze van de redactie is.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:10:54 #23
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220795656
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:44 schreef Firuze60 het volgende:
Ben er nog steeds niet achter wat er nu precies gebeurde bij die gekleurde helmen uitzoekerij.
Ik heb dat fragment uit de eerste aflevering gehaald, dan kun je zelf zien wat voor 'rotstreek' het is

Even op deze link klikken: https://streamable.com/bdm3qy

Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:11:35 #24
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220795676
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:10 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik denk dat ze van de redactie is.
Ja precies, iemand die bij die mensen langs gaat voordat de klus in de klusbus pot wordt gegooid.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:14:00 #25
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220795732
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:54 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En laat ik het maar niet hebben over Bianca.. _O-
Ik word inmiddels schijtziek sorry :@ van dat lachen van Bianca als ze weer iets enorms verkloten. Dat is het enige wat ze kan :X

Dat is geen positive energy meer maar een soort middelvinger naar iedereen of zo, ik weet niet...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')