Met name dit.quote:
Ja, dat ook helaas.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:47 schreef halfway het volgende:
Helaas 40 jaar verder en ze zijn al dood.
Dit heb ik nu met mijn beste vriend die tevens in mn testament staat. Hoor al twee jaar niets meer zonder aanleiding. Mensen kunnen schijnbaar niet gewoon zeggen hoe of wat. Triest altijdquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:50 schreef GereDathan het volgende:
Meer dan 25 jaar bevriend met iemand van school. Veel dingen samen beleefd. Om voor mij onduidelijke redenen is het contact sinds eind vorig jaar aan het verwateren, ineens geen uitnodigingen meer voor verjaardagen bijvoorbeeld. Ook amper tot geen reactie op appjes. Werkelijk geen idee waarom, zover ik weet niks geks gebeurd.
Vervelend, maar een keer stopt het energie erin steken ook vanaf hier. Probeer in ieder geval via social media de interesse te blijven tonen, hopelijk is het een fase en wordt een en ander nog helder in de toekomst.
Inderdaad, zeg het gewoon als je mij (ons) zat bent. Als het zo is dan is het zo.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit heb ik nu met mijn beste vriend die tevens in mn testament staat. Hoor al twee jaar niets meer zonder aanleiding. Mensen kunnen schijnbaar niet gewoon zeggen hoe of wat. Triest altijd
Mijn basisschool bestaat inmiddels niet eens meer. Laatst kwam ik nog op de plek waar die school vroeger stond, met die enorme grasvelden eromheen. Zoveel herinneringen aan 8 jaar van mijn leven… en nu staan er gewoon huizen. Alles is compleet veranderd. Het gaf echt zo’n vreemd bittersweet gevoel, alsof die plek alleen nog in mijn herinneringen bestaat en in het echte leven helemaal is uitgewist.quote:Op maandag 18 mei 2026 12:33 schreef Eightyone het volgende:
Weinig. Ik kijk sowieso nogal twijfelachtig op m'n jeugdjaren terug, qua hoe ik mezelf toen opstelde.
Enige tijd terug kwam er nog een bericht over een reunie van de basisschool. Niet gedaan, slecht gevoel bij. Ze snapten het gelukkig wel. Misschien waren ze stiekem opgelucht.
Bij een forse verbouwing gaven ze vlak daarvoor nog de kans om in de oude versie rond te neuzen. Daardoor zit er ergens een hele fotoreportage in de archieven. In hoeverre ik die plaatjes daadwerkelijk wil bekijken is de vraag, maar het kán iig. Jaren na het afscheid van de basisschool was er iig nog bijna niets veranderd.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:41 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Mijn basisschool bestaat inmiddels niet eens meer. Laatst kwam ik nog op de plek waar die school vroeger stond, met die enorme grasvelden eromheen. Zoveel herinneringen aan 8 jaar van mijn leven... en nu staan er gewoon huizen. Alles is compleet veranderd. Het gaf echt zo'n vreemd bittersweet gevoel, alsof die plek alleen nog in mijn herinneringen bestaat en in het echte leven helemaal is uitgewist.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |