Mij lijkt het dat je daar sowieso al rekening mee houdt.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:57 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Het is een begrafenis. Doorgaans hou je dan ook rekening met de nabestanden. Dus kan je ook niet zomaar alles aantrekken waar jij je lekker in voelt. Vandaar de spoiler ter ilustratie.
Nu nog minder stress om een outfit te vinden? Of is de de vraag nu: Wat is netjes :-)quote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:14 schreef bloempjuh het volgende:
Grinnik. Ik was keihard mijn best aan het doen, qua outfit. Krijg net app'je van mijn zus (als antwoord op mijn: "Help, wat moet ik aan?", die ik haar een paar dagen geleden (voor dit topic) stuurde).
"Iets netjes. Hoeft niet zwart of wit te zijn (mag wel). Liefst iets in effen kleuren, maar zelfs dat is niet verplicht."
Shit.
Haha, ik denk dat ik bij mijn plan (zwarte jumpsuit, zwarte trui of hoodie, rode schoenen) blijf. Ik ga wel even uittesten of de trui doorschijnt (en indien ja er iets kleurigs onder aandoen).quote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:59 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Nu nog minder stress om een outfit te vinden? Of is de de vraag nu: Wat is netjes :-)
Ik zou je Free Palestina trui wèl thuislaten (maar dat was je al van plan) :-)
Goed gedaan!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:16 schreef bloempjuh het volgende:
Potverdorie, ik was dus de enige die volledig in zwart was.
Rebels: ik had een knalroze longsleeve onder mijn jumpsuit, maar omdat het koud was had ik mijn (zwarte) hoodie aan.
Op zich was dit wel een prima outfit, dus. Dankjewel voor het meedenken, allemaal!
Bij mijn moeder stond op de kaart:quote:Op zondag 17 mei 2026 07:06 schreef bloempjuh het volgende:
Even een tip voor iedereen die een uitvaart te organiseren heeft: zet even iets op de kaart over een dresscode!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |