Ik denk dat er om die precieze reden al bekend gemaakt is dat ze volledig gekleed waren.quote:Op donderdag 14 mei 2026 07:47 schreef TAmaru het volgende:
Afhankelijk van de oorzaak en eventuele dader kan dit het begin zijn van een revolutie.
alle drie tegelijk?quote:Op donderdag 14 mei 2026 08:53 schreef Hexagon het volgende:
Ik vermoed bezopen gaan zwemmen en verdronken.
Niet de nattigheid die je wilt voelen.quote:
Kan, maar is wel bijzonder. Ze zouden natuurlijk alle 3 behoorlijk bezopen kunnen zijn geweest. Maar het is bijzonder dat ze alle 3 hun kleding aan hadden, wat suggereert dat ze niet een 'nightswim' hebben ondernomen (tenzij een stomme challenge oid). Alle 3 erin gevallen, klinkt niet als een realistisch scenario... daarnaast, het was bij een strandfeest toch? Daar val je niet in het water, tenzij er ook kades met diep water zijn. Van een boot gevallen, of bootje dat zonk? Bij een strandfeest? Not likely.quote:
Er zijn wel echt gestoorde meiden die totaal dronken geheel gekleed gaan zwemmen midden in de nacht. Maar dan nog: alle drie tegelijk verdrinken lijkt me ook onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2026 09:24 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Kan, maar is wel bijzonder. Ze zouden natuurlijk alle 3 behoorlijk bezopen kunnen zijn geweest. Maar het is bijzonder dat ze alle 3 hun kleding aan hadden, wat suggereert dat ze niet een 'nightswim' hebben ondernomen (tenzij een stomme challenge oid). Alle 3 erin gevallen, klinkt niet als een realistisch scenario... daarnaast, het was bij een strandfeest toch? Daar val je niet in het water. Van een boot gevallen, of bootje dat zonk? Bij een strandfeest? Not likely.
Sterke stroming of in een mui terecht gekomen?quote:Op donderdag 14 mei 2026 09:25 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Er zijn wel echt gestoorde meiden die totaal dronken geheel gekleed gaan zwemmen midden in de nacht. Maar dan nog: alle drie tegelijk verdrinken lijkt me ook onwaarschijnlijk.
ja het meest waarschijnlijk denk ik ook! of bang voor iets geweest en het water in gerend en daarna onderkoeld geraakt en verdronken.quote:Op donderdag 14 mei 2026 09:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Sterke stroming of in een mui terecht gekomen?
Of 1 iemand erin gevallen, en andere proberen te helpen, ik las dat het water daar maar 13 graden is, als je dan alcohol in je lijf hebt gaat het hard.quote:Op donderdag 14 mei 2026 09:24 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Kan, maar is wel bijzonder. Ze zouden natuurlijk alle 3 behoorlijk bezopen kunnen zijn geweest. Maar het is bijzonder dat ze alle 3 hun kleding aan hadden, wat suggereert dat ze niet een 'nightswim' hebben ondernomen (tenzij een stomme challenge oid). Alle 3 erin gevallen, klinkt niet als een realistisch scenario... daarnaast, het was bij een strandfeest toch? Daar val je niet in het water, tenzij er ook kades met diep water zijn. Van een boot gevallen, of bootje dat zonk? Bij een strandfeest? Not likely.
Ik denk een slecht vertaalt anglicisme.quote:Op donderdag 14 mei 2026 10:21 schreef Multatilu het volgende:
Ik ben geen grammatica expert, maar als ik dit soort titels lees vraag ik me altijd af of het niet lastig is om mensen uit het water te halen als je levenloos bent...
Misschien was @vogeltjesdans er dan geweest met zijn harem?quote:Op donderdag 14 mei 2026 10:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Levenloze vrouwen, waren het sekspoppen?
Vast wel. Er zal gewoon sectie worden gedaan op de lichamen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Triest voor de ouders ook, die dat later zullen horen. En misschien komen ze er nooit achter, als er geen getuigen zijn wat de oorzaak was.
Ik denk dat ze zeker in Engeland niet wachten tot de 1 weer nuchter is voordat de volgende mag gaan drinken. En bij Britse wijven en drank is zo'n beetje alles mogelijk.quote:
Ik vermoed dat ze genoeg data uit hun telefoon/smartwatches kunnen halen om te bepalen wat er gebeurt is, mijn inschatting van een pier ofzo gevallen en geen plek waar je makkelijk land op komt, het lijkt me stug dat als je met zijn 3 gaat zwemmen je alle 3 verdrinkt, bovendien als je bij een nachtelijke trip het water ingaat doe je dat meestal niet van: laat ik eens 500 meter de zee op zwemmen. Stroming kan een andere optie zijn, maar vermoed van niet.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Triest voor de ouders ook, die dat later zullen horen. En misschien komen ze er nooit achter, als er geen getuigen zijn wat de oorzaak was.
Er zijn heel veel verdrinken waar nooit de exacte oorzaak ik achterhaalt.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vast wel. Er zal gewoon sectie worden gedaan op de lichamen.
quote:Ja, het komt voor dat bij verdrinkingen de exacte toedracht of oorzaak nooit volledig wordt opgehelderd.Hoe vaak komt het voor?Onopgehelderde oorzaken: De oorzaak van een verdrinking is vaak lastig te achterhalen.Cijfers: In Nederland verdronken in 2025 in totaal 100 inwoners door een accidentele verdrinking (ongeval). Daarnaast waren er in 2025 nog eens 100 verdrinkingen door zelfdoding en 42 door verkeersongevallen.Locatie: Ruim de helft van de accidentele verdrinkingen in de afgelopen vijf jaar gebeurde in een sloot, rivier, kanaal of gracht.Risicogroepen: De meeste slachtoffers vallen onder 60-plussers.Waarom is de oorzaak soms onbekend?Gebrek aan getuigen: Vaak zijn er geen getuigen bij een verdrinking, waardoor de precieze volgorde van gebeurtenissen (bijvoorbeeld een val, onwelwording of uitglijden) onduidelijk blijft.Lichaam drijft weer op: Na verloop van tijd komt een lichaam dat gezonken is weer boven, maar de fysieke toestand kan onderzoek bemoeilijken.Factoren die bijdragen aan verdrinking:De belangrijkste risicofactoren zijn het mannelijk geslacht, jonge leeftijd, alcoholgebruik en een slechte zwemvaardigheid.
Dit zijn mensen die dan al lang in het water lagen of hebben gelegen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zijn heel veel verdrinken waar nooit de exacte oorzaak ik achterhaalt.
Als er geen getuigen waren (niemand had hulpdiensten gebeld want er was niemand vermist) dan weet je nooit de toedracht dat blijft levenslang gokken voor de ouders.
Misschien had er een een smartwatch, kun je de tijd bepalen van in water raken (hs verhoogd) en overlijden (hs stopt) maar het hoe en waarom kom je nooit achter
Ik zie dat er vlakbij een vrij hoge pier is, wellicht wilde ze lollige selfie maken ofzo, denk dat uiteindelijk wel camera beelden zijn waaruit blijkt wat er gebeurt is.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zijn heel veel verdrinken waar nooit de exacte oorzaak ik achterhaalt.
Als er geen getuigen waren (niemand had hulpdiensten gebeld want er was niemand vermist) dan weet je nooit de toedracht dat blijft levenslang gokken voor de ouders.
Misschien had er een een smartwatch, kun je de tijd bepalen van in water raken (hs verhoogd) en overlijden (hs stopt) maar het hoe en waarom kom je nooit achter
De kans is veel groter dat de oorzaak nooit achterhaald wordt.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zie dat er vlakbij een vrij hoge pier is, wellicht wilde ze lollige selfie maken ofzo, denk dat uiteindelijk wel camera beelden zijn waaruit blijkt wat er gebeurt is.
Nee. Dat zou wel het geval zijn als ze 3 weken later waren gevonden.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De kans is veel groter dat de oorzaak nooit achterhaald wordt.
Wat kan jij daar dan mee?quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:01 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ja, vermoedelijke...
Ik heb meer interesse in feiten.
Daar kan ik wat mee.
Ik vermoed ook wel dat als ze de eerste camerabeelden hebben gevonden ze vrij makkelijk het spoor kunnen achterhalen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee. Dat zou wel het geval zijn als ze 3 weken later waren gevonden.
Nu kan prima worden onderzocht wat de doodsoorzaak is (verdrinking is aan de longen te zien) ze drugs of alcohol in hun bloed hebben en of ze nog letsel hebben wat van bijvoorbeeld buitenaf is gekomen.
Hoelang zou die lucht er in blijven?quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:07 schreef raptorix het volgende:
Mocht je ooit zelf te water raken, gouden tip:
Bekijk deze YouTube-video
Ik vermoed best een tijd, maar je kunt het trucje natuurlijk nog een paar keer herhalen, zeker in Nederland waar de reddingsdiensten doorgaans wel binnen een halfuur bij je zijn, wat scheelt is dat mocht je bewusteloos raken je nog even blijft drijven.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hoelang zou die lucht er in blijven?
En dan moet je ook nog kalm blijven en goed kunnen watertrappelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |