Die kan wel voetballen.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:06 schreef Zipportal het volgende:
Kans op vertrek Anis Hadj Moussa levensgroot: Feyenoord denkt aan NEC-aanvaller als vervanger
https://www.ad.nl/voetbal(...)~affd0711/?slug_rd=1
Sami Ouaissa.
Ik zou momenteel al dit soort berichten met een korrel zout nemen.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die kan wel voetballen.
Wel weer typisch dat een speler van een Nederlandse club dat in een totaal ander systeem speelt wordt gekozen. We hebben echt geen scouting meer hè
Piepiepiepmimimiquote:Op zondag 17 mei 2026 17:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien dat figuren zoals jou precies de reden zijn waarom veel mensen wegblijven met je giftige gezeik, alles moet in de aanval, alleen jij hebt alle wijsheid in pacht, en zodra iemand daar tegen in gaat ga je als een stoomwals in de aanval.
Ik ben blij dat er een punt tussen staat.quote:
Nam even een pauze van FOK!quote:
Of het WK Darts. Hopelijk gaat het met het andere WK straks al jeuken.quote:Op zondag 17 mei 2026 23:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij wilde pas weer terugkomen als Van Persie ontslagen was toch?
Hopelijk kunnen ze Lotomba behoudenquote:Op maandag 18 mei 2026 13:32 schreef Elan het volgende:
Echt een bizarre hoop brandhout wat we deze zomer moeten zien te lozen.
We wachten geduldig op een totaalallesomvattendprincipeakkoordquote:Op maandag 18 mei 2026 13:53 schreef Gert het volgende:
Feyenoord bereikt akkoord met Belgische technisch directeur en rekent op komst Robert Eenhoorn (AD)
Ze gaan wel Rigaureux te werk.quote:Op maandag 18 mei 2026 13:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We wachten geduldig op een totaalallesomvattendprincipeakkoord
@:Tweedeklum
@:hhh38
@:Caland
@:fetX
Mooi, dan kunnen ze RvP er volgende week uitgooien.quote:Op maandag 18 mei 2026 13:53 schreef Gert het volgende:
Feyenoord bereikt akkoord met Belgische technisch directeur en rekent op komst Robert Eenhoorn (AD)
Ik ben bang dat ze dat niet gaan doen.quote:Op maandag 18 mei 2026 15:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen ze RvP er volgende week uitgooien.
Ik las dat die Belg GvB als trainer wilde hebben bij Club Brugge, dat is dan wel een minpunt.quote:Op maandag 18 mei 2026 15:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze dat niet gaan doen.
Desondanks wel vertrouwen in de kwaliteiten van allebei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |