Rotterdam en ook een hoop Rotterdammers zijn anders behoorlijk blij met Beelen. Hij heeft het park van van der Most overgenomen wat anders jarenlang een schandvlek zou zijn voor Rotterdam. Nu maakt hij er iets moois van en het is zelfs nog net op tijd open voor de zomervakantie.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:21 schreef phpmystyle het volgende:
Wat irritant wordt is dat die Beelen doet alsof ie ontzettend maatschappelijk betrokken is terwijl het gewoon een bikkelharde zakenman is
Dat er nu iets goeds met de locatie gebeurt is natuurlijk alleen maar toe te juichen. Miniworld ken ik niet, maar het blijkt dus dat Beelen ook openstaat voor minder exploitabele attracties in zijn park als ik jou zo begrijp.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Rotterdam en ook een hoop Rotterdammers zijn anders behoorlijk blij met Beelen. Hij heeft het park van van der Most overgenomen wat anders jarenlang een schandvlek zou zijn voor Rotterdam. Nu maakt hij er iets moois van en het is zelfs nog net op tijd open voor de zomervakantie.
En waar hij ook veel krediet mee scoort is hoe hij Miniworld heeft gered. Miniworld is altijd een attractie geweest waar veel Rotterdammers heen gingen en trots op waren. Het zat helaas in een heel slecht en veel te duur pand waardoor ze het hoofd niet boven water hielden. Dankzij Beelen is Miniworld niet alleen gered, maar krijgt het ook een pand waarin het beter tot zijn recht komt en toekomstbestendig is.
Miniworld redden is absoluut niet iets wat een 'bikkelharde zakenman' zou doen. Met goed ondernemerschap kan je quitte draaien of een kleine winst overhouden. Je gaat er nooit veel geld mee binnenhalen.
Zeker. En bij dit park heeft Beelen gratis entree voor kinderen uit Zuid vanwege de achterstandspositie.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
Dat er nu iets goeds met de locatie gebeurt is natuurlijk alleen maar toe te juichen. Miniworld ken ik niet, maar het blijkt dus dat Beelen ook openstaat voor minder exploitabele attracties in zijn park als ik jou zo begrijp.
Ik wil het allemaal aannemen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zeker. En bij dit park heeft Beelen gratis entree voor kinderen uit Zuid vanwege de achterstandspositie.
En hij verkoopt er bijvoorbeeld geen snoep of frisdrank, maar slechts gezonde snacks. Beide dingen doe je niet als je het puur om de winst gaat.
Volgens vd Most.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil het allemaal aannemen.
Maar er was een tijdje geleden een podcast met Hennie waarin Hennie vertelde dat eind vorig jaar Beelen de intentie had om te financieren als hij daar een boot voor de kade mocht leggen.
Later trok hij de financiering (voorstel) in omdat hij toen al vermoedde dat het geveild zou worden.
Ik snap het ergens wel, maar het voelt wel spijkerhard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |