Ik dacht een nieuwe docuquote:Op woensdag 13 mei 2026 16:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Is dat niet een herhaling? Volgens mij heb ik die al gezien, de verslaggever werd rondgeleid door een van de werknemers.
Met 62 miljoen en een gratis FOK! account had hij zorgeloos oud kunnen worden.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:49 schreef Starhopper het volgende:
Jammer dat het nooit wat geworden is. Met 62 miljoen had je best wat moois kunnen neerzetten.
Hij had het hoofdstuk risicomanagement uit het 'ondernemen doe je zo' boek overgeslagen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:08 schreef raptorix het volgende:
Dit is wel ondernemen Pur Sang, All in op een idee waar je geloof in hebt, ik snap echter niet waarom zo een vent geen coach inhuurt om hem een spiegel voor te houden, dit is junkie gedrag.
Echt onbegrijpelijk! Ik weet nog dat ik onder de indruk was toen die man destijds op tv kwam met een heel verhaal en hij zijn eigen helicopterplatform had.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Hij had het hoofdstuk risicomanagement uit het 'ondernemen doe je zo' boek overgeslagen.
Hij heeft het hele boek overgeslagen, kan geen boeken lezen. Alleen een keer een Donald Duck gelezen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hij had het hoofdstuk risicomanagement uit het 'ondernemen doe je zo' boek overgeslagen.
Had ie ook niet een serie op tv over ondernemen?quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij heeft het hele boek overgeslagen, kan geen boeken lezen. Alleen een keer een Donald Duck gelezen.
Henniebert Duck heeft zijn geluksdubbeltje verlorenquote:Op woensdag 13 mei 2026 17:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Alleen een keer een Donald Duck gelezen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Operatie_Van_der_Mostquote:Op woensdag 13 mei 2026 17:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Had ie ook niet een serie op tv over ondernemen?
Oja, die! Gaf hij advies aan andere ondernemers, wel wrang dan dat ie zelf geen advies kreeg. (of aannam)quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Operatie_Van_der_Most
Luister de podcast zou ik zeggen. Die Wim Beelen is een teringboef in ieder gevalquote:Op woensdag 13 mei 2026 17:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oja, die! Gaf hij advies aan andere ondernemers, wel wrang dan dat ie zelf geen advies kreeg. (of aannam)
Dat is net zo'n type. Zal eens luisteren dan.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Luister de podcast zou ik zeggen. Die Wim Beelen is een teringboef in ieder geval
Hennie is niet zon type. Nogmaals de gemeente heeft hem gewoon genaaidquote:Op woensdag 13 mei 2026 17:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is net zo'n type. Zal eens luisteren dan.
Helemaal niet ‘uiteraard’,quote:Om nieuwe leningen voor Rivoli aan te kunnen gaan, heeft hij zijn landgoed bij Gorssel in onderpand gegeven. Ook zijn privéwoning dreigt hij nu kwijt te raken.
"Uiteraard doe je dat, omdat ik geloofde in dit project. Ik heb er een jaar of vijftien gewoond", zegt Van der Most. "Overal is nu beslag op gelegd.
Jawel. Heel normaal zelfs. Mannen als Perridon, Schoen etc hebben dat ook gedaan. Bank wil zekerheid dus een onderpand anders geen geld. Risico van het ondernemerschapquote:
Godsamme, die roste links in de thumbnail... precies zulk haar had ik ook.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Volgens mij wel, bij 31:00 gaan ze erin
Ik weet wel dat een bank vaak zekerheid wil. Maar dat maakt het nog niet ‘uiteraard’. Met al die miljoenen die in dat park zitten, kan je wel een ander onderpandje regelen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel. Heel normaal zelfs. Mannen als Perridon, Schoen etc hebben dat ook gedaan. Bank wil zekerheid dus een onderpand anders geen geld. Risico van het ondernemerschap
Je hebt geen idee hoe het werkt in ieder geval.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik weet wel dat een bank vaak zekerheid wil. Maar dat maakt het nog niet ‘uiteraard’. Met al die miljoenen die in dat park zitten, kan je wel een ander onderpandje regelen.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe het werkt in ieder geval.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |